Je gaat ze bij Amazon bestellen?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:03 schreef Ladylicious het volgende:
Ja ik zie idd dat de box van die 2e anders is, verder is de ene serie van een Amerikaanse en de andere van een Britse uitgever. Als dat het enige is is voor mij de keuze denk ik wel gemaakt..
Je kunt ze prima na elkaar lezenquote:Op donderdag 18 april 2013 17:33 schreef Poemgirl het volgende:
Help! Ik heb ASOS net uit, en kom - dankzij dit topic - erachter dat die lijst dus bestaat waardoor je AFFC en ADWD tegelijk zou kunnen lezen. Dit lijkt mij eigenlijk fijner, maar ik heb ADWD niet, en om nou beide tegelijk te lezen lijkt me eigenlijk ook wel.. weet ik niet, apart? Is het dus aan te bevelen of zal ik gewoon nu AFFC lezen en ADWD daarna?
Is gewoon prima na elkaar te lezen. Je moet er alleen bij ADWD rekening mee houden dat een hoop zich tegelijk afspeelt met het vorige boek. Is niet zo moeilijk als men doet gelovenquote:Op donderdag 18 april 2013 17:33 schreef Poemgirl het volgende:
Help! Ik heb ASOS net uit, en kom - dankzij dit topic - erachter dat die lijst dus bestaat waardoor je AFFC en ADWD tegelijk zou kunnen lezen. Dit lijkt mij eigenlijk fijner, maar ik heb ADWD niet, en om nou beide tegelijk te lezen lijkt me eigenlijk ook wel.. weet ik niet, apart? Is het dus aan te bevelen of zal ik gewoon nu AFFC lezen en ADWD daarna?
Beide boeken tegelijk lezen is denk ik vooral leuk als je het voor de 2e keer leest.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:33 schreef Poemgirl het volgende:
Lijkt mij ook. Als je ze meteen door elkaar gaat lezen zit er wel erg veel tijd voor je weer bij een personage terugkeert. Dan ben je misschien veel al vergetenquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:39 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Beide boeken tegelijk lezen is denk ik vooral leuk als je het voor de 2e keer leest.
Dat duurt nog wel een paar jaarquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:46 schreef DestroyerPiet het volgende:
iedere keer als dit topic omhoog wordt geschopt, hoop ik altijd een beetje dat het nieuwe boek af is.
maar helaas weer teleurgesteld
Lees jij die hoofdstukken?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:12 schreef Mortaxx het volgende:
Ik denk dat steeds dat er een nieuw sample hoofdstuk is
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:45 schreef Nagil het volgende:
NEW GEORGE RR MARTIN BOOK FOR CHRISTMAS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.thebookseller.(...)d&utm_medium=twitter
Godverdomme man ga eens de serie afmaken, in plaats van nieuwe boeken te schrijven!quote:George R R Martin fans will have a new book for Christmas, with the fantasy writer compiling The Wit and Wisdom of Tyrion Lannister.
Ik wel, te weinig geduld om ze te laten liggenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:05 schreef neilpad het volgende:
[..]
Lees jij die hoofdstukken?
Ik begin daar zelf nooit aan.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:45 schreef Nagil het volgende:
NEW GEORGE RR MARTIN BOOK FOR CHRISTMAS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.thebookseller.(...)d&utm_medium=twitter