abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 mei 2013 @ 23:23:11 #201
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_127132028
Het grote voordeel van die hele GoT hype is dat ik voor een geel mooi bedrag al mijn GRRM boeken heb kunnen verkopen :)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 3 juni 2013 @ 22:30:19 #202
25034 neilpad
Changry!
pi_127382135
Wat vinden jullie eigenlijk van de serie momenteel?
Ik ben persoonlijk ergens aan het begin van het tweede seizoen afgehaakt.
Money won is twice as sweet as money earned.
  maandag 3 juni 2013 @ 22:34:27 #203
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_127382356
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:30 schreef neilpad het volgende:
Halverwege s2 twijfelde ik, maar toen werd het langzaam beter. S2 was et veel nee. Maar dat is niet verbazingwekkend met series. S1 briljant, s2 tegenvaller, s3 en 4 goed, daarna zakt het af.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_127382918
Heb een paar weken gelden alle vijf de boeken gekocht (in het Engels). Nu een paar honderd bladzijdes gelezen, ik moet zeggen dat het erg goed geschreven is, ik zit er helemaal in.
Toch zijn sommige delen wel een beetje moeilijk, zit namelijk pas in de 3e, maar goed, een beetje uitdaging kan ook geen kwaad ;)
pi_127386045
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:30 schreef neilpad het volgende:
Ik vind hem erg goed, een van de betere series op dit moment.
pi_127389973
Ik vind de serie steeds minder worden :{
pi_127390998
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 06:29 schreef Snowbells het volgende:
Denk dat dat voor een deel ook aan de boeken ligt. De verhaallijnen staan momenteel ver van elkaar, het is voor een serie als deze moeilijk om er toch een lopende aflevering van te maken. De King's Landing soap is voor de serie eigenlijk ook alleen boeiend bij de bruiloften en Cersei's gevangenschap...

Sommige dingen vind ik goed gedaan, zoals hoe Daenerys de Unsullied bemachtigt, dat was echt awesome _O_
Dat Daario de Titan's Bastard vermoord vond ik vindingrijk. Dat Mero daarvoor leider moest zijn van de Stormcrows ipv de Second Sons doet even niet ter zake, zo belangrijk waren de Second Sons niet :P

Verder ben ik wel benieuwd naar Jorah & Barristan. Ik snap dat ze in de serie moeilijk Barristan eerst konden gaan vermommen als Arstan, maar de onthulling daarvan leidde wel tot de openbaring van het verraad van Jorah... hoe gaan ze dat nu dan doen?

Mance Rayder komt totaal niet overeen met hoe ik me hem had voorgesteld, hij is veel te veel soldaat! In het boek was het meer een zanger dan een warrior, niet voor niets was hij undercover als musician in Winterfell... naja!

Jaime en Brienne daarentegen vind ik geweldig gecast. Die 2 zijn echt goud _O_

PS. toch jammer, ik had Daario graag zo gezien :D

[ Bericht 3% gewijzigd door eQuaL op 04-06-2013 08:57:42 ]
  dinsdag 4 juni 2013 @ 08:58:26 #208
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_127391213
quote:
Zolang je de serie niet teveel vergelijkt met de boeken, is het een behoorlijk goede serie. Ik vind het juist positief dat ze het verhaal op bepaalde punten anders laten verlopen dan in de boeken, dan blijven er ook nog wat verrassingen over als je de serie kijkt als boeklezer.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:39:19 #209
211083 Angelof9
I must go first
pi_127392027
Ik vond dit seizoen wat minder, naar de Red Wedding maakte alles weer goed. Wat was dat briljant gedaan! :D
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_127392204
Alleen hoe zit het nou met Talisa/Jeyne? Heeft de serie nu voor het eerst de boeken gespoild? :{
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_127392662
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:46 schreef Kirb het volgende:
Alleen hoe zit het nou met Talisa/Jeyne? Heeft de serie nu voor het eerst de boeken gespoild? :{
Dat lijkt me wel ja. :)

quote:
Dat vind ik voornamelijk aan het boek liggen. De meeste interessante dingen gebeuren in het 2e deel.
pi_127392999
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:46 schreef Kirb het volgende:
Mwa valt wel mee toch, zwanger was ze sowieso al niet meer in het boek.
pi_127393065
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:13 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Mwa valt wel mee toch, zwanger was ze sowieso al niet meer in het boek.
Oh dat heb ik gemist, ik dacht dat er nog hele theorieën rond gingen over Jeynes mogelijke zwangerschap / heir van Robb enzo. Dus of het is niet boeiend genoeg voor de serie maar gaan ze deze verhaallijn nog wel uitwerken in het boek, of die theorieën zijn bij deze weggevaagd.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_127393130
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:16 schreef Kirb het volgende:

[..]

Oh dat heb ik gemist, ik dacht dat er nog hele theorieën rond gingen over Jeynes mogelijke zwangerschap / heir van Robb enzo. Dus of het is niet boeiend genoeg voor de serie maar gaan ze deze verhaallijn nog wel uitwerken in het boek, of die theorieën zijn bij deze weggevaagd.
In AFFC blijkt dat haar moeder haar stiekem drankjes geeft om de zwangerschap te doen voorkomen/mislukken. Beschouw dat potentiele kind maar als verloren.
pi_127393210
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:18 schreef eQuaL het volgende:

[..]

In AFFC blijkt dat haar moeder haar stiekem drankjes geeft om de zwangerschap te doen voorkomen/mislukken. Beschouw dat potentiele kind maar als verloren.
Goed, ik ga de boeken maar voor de 3e keer lezen :').
pi_127393250
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:20 schreef Kirb het volgende:

[..]

Goed, ik ga de boeken maar voor de 3e keer lezen :').
Wist ik niet uit mijn hoofd hoor :D wiki :P
pi_127393263
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:18 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Ondanks dat waren er nog genoeg theorieën over een kind. Maar nu zijn we gespoiled door de serie ;( straks verraden ze ook nog of R+L=J klopt :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:27:27 #218
211083 Angelof9
I must go first
pi_127393408
Er is in de boeken nooit de indruk gewekt dat Jeyne zwanger was. Dat was alleen maar een fan-theorie. Die bij deze dus om zeep is geholpen.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  dinsdag 4 juni 2013 @ 13:58:40 #219
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_127400223
Ik zit me nu al te verheugen op de episode dat de Lannisters een bezoekje krijgen van de man met de zeis :9. Volgens mij ontploft twitter dan gewoon :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_127400388
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:46 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Denk dat dat voor een deel ook aan de boeken ligt. De verhaallijnen staan momenteel ver van elkaar, het is voor een serie als deze moeilijk om er toch een lopende aflevering van te maken. De King's Landing soap is voor de serie eigenlijk ook alleen boeiend bij de bruiloften en Cersei's gevangenschap...

Sommige dingen vind ik goed gedaan, zoals hoe Daenerys de Unsullied bemachtigt, dat was echt awesome _O_
Dat Daario de Titan's Bastard vermoord vond ik vindingrijk. Dat Mero daarvoor leider moest zijn van de Stormcrows ipv de Second Sons doet even niet ter zake, zo belangrijk waren de Second Sons niet :P

Verder ben ik wel benieuwd naar Jorah & Barristan. Ik snap dat ze in de serie moeilijk Barristan eerst konden gaan vermommen als Arstan, maar de onthulling daarvan leidde wel tot de openbaring van het verraad van Jorah... hoe gaan ze dat nu dan doen?

Mance Rayder komt totaal niet overeen met hoe ik me hem had voorgesteld, hij is veel te veel soldaat! In het boek was het meer een zanger dan een warrior, niet voor niets was hij undercover als musician in Winterfell... naja!

Jaime en Brienne daarentegen vind ik geweldig gecast. Die 2 zijn echt goud _O_

PS. toch jammer, ik had Daario graag zo gezien :D
[ afbeelding ]
Ik vergelijk het denk ik ook teveel met de boeken :@. Ik vind het echt verschrikkelijk dat ze zelf dingen er bij verzinnen :')
pi_127402344
De meeste wijzigingen zijn wel logisch vind ik. Ik was bang dat ze de Red Wedding zouden verprutsen, maar vond het erg goed gedaan. :)

quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:46 schreef eQuaL het volgende:

[..]

BS vermommen had gewoon niet gekund, en ik hou wel van zijn scene's dus vind het prima om hem nu al als zichzelf te zien. Jorah's verraad openbaren kunnen ze zo iets op verzinnen.

quote:
Bij Mance Rayder had ik echt een krijgsheer voorgesteld. Zanger zeker niet, je wordt niet zomaar leider van wildlings. :)
  dinsdag 4 juni 2013 @ 14:53:58 #222
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_127402396
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 14:52 schreef Nic1 het volgende:
De meeste wijzigingen zijn wel logisch vind ik. Ik was bang dat ze de Red Wedding zouden verprutsen, maar vond het erg goed gedaan. :)
Dat dus. Het zijn soms gewoon shortcuts naar hetzelfde resultaat en dat vind ik op zich niet zo'n probleem.
Vrijheid
pi_127407112
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 14:52 schreef Nic1 het volgende:

[..]

BS vermommen had gewoon niet gekund, en ik hou wel van zijn scene's dus vind het prima om hem nu al als zichzelf te zien. Jorah's verraad openbaren kunnen ze zo iets op verzinnen.
True, maar er viel me nog iets op. In een gesprek met Jorah zei Barristan dat hij niet in de council zat, als antwoord op vraag van Jorah. Volgens mij hebben we hem zeker wel in de council zien zitten, maar kan me vergissen... dat kan dus al een aanwijzing zijn!

quote:
Bij Mance Rayder had ik echt een krijgsheer voorgesteld. Zanger zeker niet, je wordt niet zomaar leider van wildlings. :)
Ik lees net de wiki:
quote:
Mance is a big man, long legged and lean, broad in the chest and shoulders. His once long brown hair is now gone mostly grey, laughter lines appear at the corner of his mouth. [1] He has a sharp face and shrewd brown eyes. He is an unremarkable-looking man in his middle years, with a fondness for music.
Qua uiterlijk komt hij wel redelijk overeen. Big man, broad chest etc. Toch zie ik deze Mance niet echt met een luit omgaan... wie weet komt dat nog? :P
pi_127424809
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 16:55 schreef eQuaL het volgende:

[..]
Qua uiterlijk komt hij wel redelijk overeen. Big man, broad chest etc. Toch zie ik deze Mance niet echt met een luit omgaan... wie weet komt dat nog? :P
Hij heeft het charisma er wel voor denk ik, met een douche en andere kleding kom je een heel eind. ;)
  Moderator / Redactie FP woensdag 5 juni 2013 @ 01:20:03 #225
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_127428953
Ik was halverwege S03E04 afgehaakt, maar na de shitstorm over de laatste afl. van het seizoen heb ik de hele avond de rest maar gekeken en damn, die Red Wedding was wel tof gedaan :Y Moest me in het serietopic echt inhouden om niet te zeggen dat Catelyn nog terugkomt als een ondode/resurrected/banshee :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 5 juni 2013 @ 01:22:40 #226
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_127428980
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 16:55 schreef eQuaL het volgende:

[..]

True, maar er viel me nog iets op. In een gesprek met Jorah zei Barristan dat hij niet in de council zat, als antwoord op vraag van Jorah. Volgens mij hebben we hem zeker wel in de council zien zitten, maar kan me vergissen... dat kan dus al een aanwijzing zijn!

[..]

Ik lees net de wiki:

[..]

Hij zat niet in de Small Council.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_127432347
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 01:22 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Hij zat niet in de Small Council.
quote:
He is present on the small council when King Robert orders the death of the pregnant Daenerys Targaryen. He and Eddard Stark are the only council members who protest the move.[14] He accompanies King Robert on his ill-fated boar hunt which leads to the death of the king.[19]

In an unprecedented move and on Varys' suggestion, he is dismissed from the Kingsguard and the small council by Joffrey Baratheon on grounds of old age, the implied accusation being that he did not keep King Robert safe.
Tadaaah, wel dus! Of hij er in de serie ook niet in zat weet ik verder niet.
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:04:01 #228
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_127432395
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:02 schreef eQuaL het volgende:
He is present on the small council when King Robert orders the death of the pregnant Daenerys
Je hebt het over de tv-serie en gaat dan de boek wiki quoten?
pi_127432608
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:04 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Je hebt het over de tv-serie en gaat dan de boek wiki quoten?
Gast dit is toch het boekentopic?
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:19:57 #230
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_127432827
quote:
8s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:12 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Gast dit is toch het boekentopic?
Correct.

Maar jij had het over het verraad van Jorah in de serie. En in de serie zat Barristan niet in de Small Council. Dus kan hij, in de serie, nooit weten dat Jorah een verrader was. In de boeken kan hij dit niet aan Dany vertellen zonder zijn eigen identiteit prijs te geven. In de serie is die identiteit al meteen bekend.
pi_127433903
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:19 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Correct.

Maar jij had het over het verraad van Jorah in de serie. En in de serie zat Barristan niet in de Small Council. Dus kan hij, in de serie, nooit weten dat Jorah een verrader was. In de boeken kan hij dit niet aan Dany vertellen zonder zijn eigen identiteit prijs te geven. In de serie is die identiteit al meteen bekend.
Je hebt helemaal gelijk denk ik! Weet alleen zelf niet zeker of Barristan in de serie niet in de Small Council zat, maar daar vertrouw ik je dan wel op :P
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:54:59 #232
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_127433961
quote:
11s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:53 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk denk ik! Weet alleen zelf niet zeker of Barristan in de serie niet in de Small Council zat, maar daar vertrouw ik je dan wel op :P
Dat staat dan weer in de serie wiki ;).
pi_127434019
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:54 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Dat staat dan weer in de serie wiki ;).
Achja, herinneringen gaan makkelijk door elkaar lopen als boek en serie gaan verschillen, blijkt maar eens :P
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:57:13 #234
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_127434029
quote:
6s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:56 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Achja, herinneringen gaan makkelijk door elkaar lopen als boek en serie gaan verschillen, blijkt maar eens :P
Heb ik ook last van :D.
pi_127434725
Dat is ook een van de redenen waarom ik niet kijk :P. Heb al zo'n brak geheugen om mee te beginnen.
Money won is twice as sweet as money earned.
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:46:31 #236
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_127439651
Ik was trouwens helemaal vergeten dat de rooie bruiloft zodanig van elkaar verschillen. Zou toch wat zijn als GRRM besluit om die (in de boeken) weduwe van Robb zwanger te laten zijn of zo iets, of welke rol dan ook te geven die niet makkelijk te negeren is zonder dat het te scheef loopt 8-). Zoiets dat GRRM heeft van; 'als ik die weduwe nou gewoon koningin van de wereld maak, dat verwachten ze nooit!' >:). Heeft ie mooi HBO getrollt :P.
Vrijheid
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:55:52 #237
404057 Amnon
13.1.8.12
pi_127439989
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:46 schreef jogy het volgende:
Ik was trouwens helemaal vergeten dat de rooie bruiloft zodanig van elkaar verschillen. Zou toch wat zijn als GRRM besluit om die (in de boeken) weduwe van Robb zwanger te laten zijn of zo iets, of welke rol dan ook te geven die niet makkelijk te negeren is zonder dat het te scheef loopt 8-). Zoiets dat GRRM heeft van; 'als ik die weduwe nou gewoon koningin van de wereld maak, dat verwachten ze nooit!' >:). Heeft ie mooi HBO getrollt :P.
Gaat niet gebeuren, want de makers van de serie weten al hoe het verhaal afloopt :P Vandaar dat de boeken nu ook iets gespoiled zijn, dat we weten dat Robbs weduwe geen (grote) rol meer krijgt.
"Laten wij bidden voor hen die het moeilijk hebben
maar vooral voor hen die moeilijk doen"
--Herman Finkers
pi_127440061
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:55 schreef Amnon het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren, want de makers van de serie weten al hoe het verhaal afloopt :P Vandaar dat de boeken nu ook iets gespoiled zijn, dat we weten dat Robbs weduwe geen (grote) rol meer krijgt.
Dat weet je niet omdat de serie mogelijk kan gaan verschillen van de boeken wat op sommige punten al gebeurd.

Het is gewoon afwachten.
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:58:23 #239
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_127440084
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:55 schreef Amnon het volgende:

[..]

Oh ik heb het niet echt gevolgd maar GRRM heeft alsnog artistieke vrijheid en de boeken zijn nog niet uit. Maar die meid wordt in de boeken dus (waarschijnlijk) ergens uit een toren gegooid met een blok op haar hoofd of wat dan ook, in ieder geval volgens de makers van wat ze gehoord hebben van de schrijver.
Vrijheid
  woensdag 5 juni 2013 @ 14:21:45 #240
404057 Amnon
13.1.8.12
pi_127440905
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:57 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Dat weet je niet omdat de serie mogelijk kan gaan verschillen van de boeken wat op sommige punten al gebeurd.

Het is gewoon afwachten.
Jawel, want de veranderingen in de serie tot nu toe zijn geen wezenlijke veranderingen geweest. Bijv Gendry gebruiken ipv Edric Storm, aangezien Gendry toch maar een zeer kleine rol krijgt in boek 4 doet het er niet veel toe.
"Laten wij bidden voor hen die het moeilijk hebben
maar vooral voor hen die moeilijk doen"
--Herman Finkers
pi_127440981
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 14:21 schreef Amnon het volgende:

[..]

Jawel, want de veranderingen in de serie tot nu toe zijn geen wezenlijke veranderingen geweest. Bijv Gendry gebruiken ipv Edric Storm, aangezien Gendry toch maar een zeer kleine rol krijgt in boek 4 doet het er niet veel toe.
Jeyne Westerling :(
Beneath the gold, the bitter steel
pi_127443407
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 14:23 schreef Kirov het volgende:

[..]

Jeyne Westerling :(
Ja vond dat eigenlijk wel een beetje jammer. Ze hadden zeker geen andere actrices meer voorhanden?
  vrijdag 21 juni 2013 @ 10:44:28 #243
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_128071844
Gisteren eindelijk ADWD uit gelezen. Was na de eerste helft een beetje afgehaakt, omdat ik het allemaal wat langdradig vond worden. Tyrion die met z'n ziel onder de arm liep, Dany die in beetje vastliep in Meereen en weinig actie op de andere verhaallijnen.
Maar gelukkig vorige week weer opgepakt en het verhaal afgemaakt. De verschillende eindes maken e.e.a. weer erg interessant:
- Jon wel of niet dood? (lijkt op wel)
- Gaat Daenerys nog terugkomen in Meereen, misschien met Khal Jhaqo als nieuwe fan?
- Varys is duidelijk op handen van de Targaryens, en specifiek van prince Aegon.
- Gaat het Tyrion lukken om de Second Sons te laten overlopen?

Nu hopen dat GRRM een beetje doorschrijft aan boek 6 :)
  vrijdag 21 juni 2013 @ 11:14:24 #244
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128072790
Ik heb me eigenlijk altijd al afgevraagd waarom Tywins eerste zoon Jaime heet. In het hele boek lijken de namen van vaders en zoons op elkaar maar in dit geval slaat hij zijn geweldige Jaime over maar vernoemd hij zijn monsterlijke zoon die ook nog eens zijn vrouw om zeep helpt wel naar zichzelf. En ik snap de uitspraak verschillen in de eerste lettergreep van Tywin en Tyrion niet helemaal.
Spoilers!
pi_128074112
quote:
5s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 11:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb me eigenlijk altijd al afgevraagd waarom Tywins eerste zoon Jaime heet. In het hele boek lijken de namen van vaders en zoons op elkaar maar in dit geval slaat hij zijn geweldige Jaime over maar vernoemd hij zijn monsterlijke zoon die ook nog eens zijn vrouw om zeep helpt wel naar zichzelf. En ik snap de uitspraak verschillen in de eerste lettergreep van Tywin en Tyrion niet helemaal.
Valt wel mee hoor:

Rickard - Brandon
Eddard - Rob
Hoster - Edmure
Mace - Willas
Tywin - Jaime
Robert - Joffrey (want ja, officiele vader is natuurlijk Robert)
  vrijdag 21 juni 2013 @ 11:54:00 #246
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128074276
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 11:49 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor:

Rickard - Brandon
Eddard - Rob
Hoster - Edmure
Mace - Willas
Tywin - Jaime
Robert - Joffrey (want ja, officiele vader is natuurlijk Robert)

Toen ik het typte. bedacht ik de meeste uit dat rijtje ook inderdaad. Maar er zijn ook veel vaders en zoons die wel dezelfde eerste of laatste lettergreep hebben. En ik vind het gewoon niet logisch dat de namen van Tywin en Tyrion zo op elkaar lijken.
Spoilers!
pi_128075776
Ok :? :P
Conscience do cost.
pi_128076719
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 11:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Toen ik het typte. bedacht ik de meeste uit dat rijtje ook inderdaad. Maar er zijn ook veel vaders en zoons die wel dezelfde eerste of laatste lettergreep hebben. En ik vind het gewoon niet logisch dat de namen van Tywin en Tyrion zo op elkaar lijken.
Mensen worden heel vaak vernoemt :P
Beneath the gold, the bitter steel
  vrijdag 21 juni 2013 @ 22:16:52 #249
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128099896
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 12:35 schreef ems. het volgende:
Ok :? :P
In mijn hoofd heb ik wel een heel goed punt hoor :7
Spoilers!
pi_128103844