Dat zou ik ook doen als de vergelijking je niet uitkomt.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik vergelijk Nederland liever met Europa, Canada en australië dan met China, India en de Vs.
http://www.nu.nl/binnenla(...)mie-krimpt-fors.htmlquote:Nederlandse economie krimpt fors
De Nederlandse economie is fors gekrompen. Het gaat om een krimp van 1,1 procent van het bruto binnenlands product (bbp) in het derde kwartaal ten opzichte van het tweede kwartaal.
Verder hebben ze qua monetair beleid wel betere kaarten dan Europa natuurlijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:21 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar ja.
Wel of niet kip en groente op dezelfde snijplank enzo.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:25 schreef waht het volgende:
[..]
Verder hebben ze qua monetair beleid wel betere kaarten dan Europa natuurlijk.
Maar goed, zo heeft iedereen weer z'n eigen problemen.
Dat is voor latere zorg, nu gaat het ze aardig voor de wind. Of het verstandig is allemaal is een andere vraag. Ik ben er alleen wel van overtuigd dat nivelleren in dit geval de economie niet helpt.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is de vraag of de economische ontwikkeling daar zoveel beter loopt. En qua welvaart en welzijn loopt het in elk geval achter.
Dat is niet relevant in deze discussie.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:26 schreef De_Guidance het volgende:
Tja Tem, woon je liever in China, Zuid-Amerika of in Scandinavië , West-Europa of Australië ?
Correct. Nivelleren hinkt naar communisme en ontneemt de prestatiedrang.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is voor latere zorg, nu gaat het ze aardig voor de wind. Of het verstandig is allemaal is een andere vraag. Ik ben er alleen wel van overtuigd dat nivelleren in dit geval de economie niet helpt.
Probeer eens beter te lezen. We hebben het over economische groei.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:27 schreef De_Guidance het volgende:
Het gaat 'ze' voor de wind?
Veel Chinezen wonen in lekkende kartonnendozen die men huizen noemt.
Hij is ook een stuk logischer natuurlijkquote:Op donderdag 15 november 2012 12:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen als de vergelijking je niet uitkomt.
Dat wordt ook helemaal niet gezegd, alleen dat de timing wat dubieus is.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:32 schreef De_Guidance het volgende:
Niks mis met gematigd nivelleren.
Heb jij bij het Indiahek openzetten ook iedereen z'n leesbril afgepakt Tem? Wat een kutstreek.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat wordt ook helemaal niet gezegd, alleen dat de timing wat dubieus is.
Ja heb het net terug gelezen.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat wordt ook helemaal niet gezegd, alleen dat de timing wat dubieus is.
Ik heb m alweer gevonden.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb jij bij het Indiahek openzetten ook iedereen z'n leesbril afgepakt Tem? Wat een kutstreek.
Ze lopen achter en blijven nog decennia achterlopen.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is voor latere zorg, nu gaat het ze aardig voor de wind. Of het verstandig is allemaal is een andere vraag. Ik ben er alleen wel van overtuigd dat nivelleren in dit geval de economie niet helpt.
Lijkt er wel op.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb jij bij het Indiahek openzetten ook iedereen z'n leesbril afgepakt Tem? Wat een kutstreek.
China en Amerika lopen achter?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze lopen achter en blijven nog decennia achterlopen.
Of nu verder nivelleren nu verstandig is is een tweede. Denk niet dat de gevolgen voor de economie erg groot zullen zijn. het is meer het totale pakket van een miljard of veertig bij elkaar dat er in gaat hakken.
Voor een aanzienlijk deel wel.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:42 schreef Tem het volgende:
[..]
China en Amerika lopen achter?
Ik denk dat de gevolgen groter zijn dan je denkt, maar we zullen zien.
Guido reageert toch gewoon op 3-voud, Appelmans.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zou daar ook niet te licht over denken.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:42 schreef Tem het volgende:
Ik denk dat de gevolgen groter zijn dan je denkt, maar we zullen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |