Ja, de rand is recht, deze methode heb ik gebruikt:quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:04 schreef jufMeghan het volgende:
Wat een mooie ripple! Hoe heb je dat randje nu gedaan, dat is recht??
Ben heel benieuwd :-)quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:29 schreef Lyssa het volgende:
Sniffle is bezorgd! Moeraskat, heb je hem al uitgepakt?
ik zou eerder voor de eerste gaan, ik heb 1.50 en 1:75 naalden van clover en vind t vooral bij die dunne draden een goede grip fijnquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:35 schreef MarinaJozina het volgende:
Leuk! Ik ben benieuwd naar de reactie van Moeraskat
Kent iemand deze soort haaknaalden?
Of deze?
Of zou ik beter naar Knotten kunnen gaan en dan een paar naalden kopen van bijv Lana grossa?
Ooh spannendquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:29 schreef Lyssa het volgende:
Sniffle is bezorgd! Moeraskat, heb je hem al uitgepakt?
Die blauwe had ik maar dan met meerdere kleurtjes maar dat was zooi. 1 naald al na een dag kapotquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:35 schreef MarinaJozina het volgende:
Of deze?
Ik kwam ook nog een andere set tegen.
Of zou ik beter naar Knotten kunnen gaan en dan een paar naalden kopen van bijv Lana grossa?
te liefquote:Op zaterdag 17 november 2012 08:07 schreef Koningin het volgende:
Voor Sinterklaas
[ link | afbeelding ]
Sinterklaas by estherqueens, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Amerigo by estherqueens, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Zwarte piet by estherqueens, on Flickr
oei, die is mooi geworden en leuk de kleuren, mag je trots op wezenquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:41 schreef YogaLove het volgende:
Hierbij de foto's van mijn Ripple Blanket..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet wel dat je bij hele kleine naalden het beste de sterkste kwaliteit moet nemen. Ze zijn enorm kwetsbaar, want buigen heel snel. Ik had een zonder handvat en die was heel snel verbogen. Met handvat is wellicht iets sterker, maar zal dan wel een merkje nemen :-)quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:35 schreef MarinaJozina het volgende:
Of deze?
Ik kwam ook nog een andere set tegen.
Graag gedaan! Hij is mooi geworden!quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:46 schreef YogaLove het volgende:
Thanks!
Oja nogmaals Daste bedankt voor de turquoise wol!![]()
Het heeft even geduurd maar eindelijk is de deken klaar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |