Volgens mij zat die eerste een keer bij de Molly Makes, of iets wat er heel erg op lijkt. Ik heb steeds het gevoel alsof die in tweeën gaat breken als ik 'm gebruik...(dat handvat zeg maar)quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:35 schreef MarinaJozina het volgende:
Leuk! Ik ben benieuwd naar de reactie van Moeraskat
Kent iemand deze soort haaknaalden?
Of deze?
Ik kwam ook nog een andere set tegen.
Of zou ik beter naar Knotten kunnen gaan en dan een paar naalden kopen van bijv Lana grossa?
welke was dat? heb je daar een foto van?quote:Op zondag 18 november 2012 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heeft er iemand nog tweed garen zien liggen (donkergrijs) bij de zeeman? Ik heb waarschijnlijk nog 1 extra bol nodig
Dezequote:Op zondag 18 november 2012 14:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
welke was dat? heb je daar een foto van?
die hebben ze hier nietquote:Op zondag 18 november 2012 15:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
Hoeveel meter heb je ongeveer nodig voor een muts trouwens?
er zitten breinaalden in de,sjaal!quote:Op zondag 18 november 2012 15:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is dat een breipatroon? Oepsik wil m haken dus ff een andere zoeken
Huh het is wel een haakpatroon
Oohquote:Op zondag 18 november 2012 15:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat is mijn shawl trouwens niet he, ik vond dit plaatje op google
Oh, daar had ik niet eens naar gekeken lolquote:Op zondag 18 november 2012 15:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
er zitten breinaalden in de,sjaal!
Ikke! Mail me je adres maar, dan kan ik de bol naar je opsturen!quote:Op zondag 18 november 2012 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heeft er iemand nog tweed garen zien liggen (donkergrijs) bij de zeeman? Ik heb waarschijnlijk nog 1 extra bol nodig
nee heb ik niet en zag bij zeeman ook niet meer.quote:Op zondag 18 november 2012 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zal morgen even kijken, heb zelf ook nog drie bollen nodig. Niet dezelfde kleur trouwens maar wel tweed van de zeeman :pquote:Op zondag 18 november 2012 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
zuou ik niet doenals de.pan te heet is en smelt met je huid lijkt me geen strak planquote:Op zondag 18 november 2012 18:29 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Even een snelle vraag: kan je ook pannenlappen van 100% acryl maken?
Ik weet niet hoe heet jouw pannen worden maar bij mij smelt er niets....ovenschalen doen ook geen schade.quote:Op zondag 18 november 2012 18:54 schreef Doobsie het volgende:
@zouzomaarkunnen ik denk dat dat smelt als je een hete pan ermee oppakt of er een hete pan opzet ,,,
zelfs gewone pannelappen fikken hier wel eensquote:Op zondag 18 november 2012 18:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe heet jouw pannen worden maar bij mij smelt er niets....ovenschalen doen ook geen schade.
Je moet ze dan ook niet aansteken.quote:Op zondag 18 november 2012 19:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
zelfs gewone pannelappen fikken hier wel eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |