zoals elke zondagavond half 9quote:
oehoe, dat ga ik ook kijken danquote:Op zondag 18 november 2012 20:02 schreef Toverheks het volgende:
nou promo was er weer...TV Sjow de nabeschouwing.Yvon en de boeren in de studio, en boeren en boerinnen in nederland met hun mening over boer zoekt vrouw........... en denk nog veel meer.
dus dat. Dat Aad er met Jurjen vandoor is ofzo. En Henrieke met Henk bijvoorbeeld.quote:Op zondag 18 november 2012 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop op wat spektakel, want eigenlijk kan het me weinig meer boeien. Rot seizoen
MissJ.........quote:Op zondag 18 november 2012 20:09 schreef MissJ het volgende:
[..]
oehoe, dat ga ik ook kijken dan![]()
En heksie
Liever dat Aad op schiphol staat en een enkeltje Verwegistan van Yvon krijgt uitgereiktquote:Op zondag 18 november 2012 20:10 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dat. Dat Aad er met Jurjen vandoor is ofzo. En Henrieke met Henk bijvoorbeeld.
Ja klopt, is idd niet terug te zien. Behalve voor Ivo, hij zal zijn shows waarschijnlijk non-stop in elke kamer van zijn huis op hebben staan.quote:Op zondag 18 november 2012 20:05 schreef Toverheks het volgende:
21.20 Ned 1 de TVSjow. (na BZV).............. en de TVSjow kan je dacht ik niet terug kijken op uitzendinggemist
Beetje Ali B dus lees ik net, well hopen op mooie natuurfilmpjes, vanavond met oliewinning.........quote:Op zondag 18 november 2012 20:10 schreef Cee het volgende:
Ik ga die TV Show niet kijken hoor. Ik kan veel tolereren, maar ik trek een grens bij Ivo Niehe. Daarbij komt op RTL5 Rappers in de Sneeuw, dat lijkt me pas goeie pulp.
Je hebt een bosje Distels op je salontafel geplemptquote:
Nee dat nietquote:Op zondag 18 november 2012 20:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je hebt een bosje Distels op je salontafel geplempt
Boterham met saté?quote:
quote:
Of dat Aad het nu met Yoni doet, lekker gewillig en vruchtbaar!quote:Op zondag 18 november 2012 20:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Liever dat Aad op schiphol staat en een enkeltje Verwegistan van Yvon krijgt uitgereikt
quote:Op zondag 18 november 2012 20:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
Of dat Aad het nu met Yoni doet, lekker gewillig en vruchtbaar!
Oh Yvon zit ook bij Niehe. Faalquote:Op zondag 18 november 2012 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat ik dan meer zin heb in de nabeschouwing bij Niehe
Dat wekenlange gedreutel zonder dat er iets gebeurt, met Yvon, daar heb ik echt geen trek meer in.
quote:Op zondag 18 november 2012 20:23 schreef matthijst het volgende:
Blij dat dit suffe programma bijna voorbij is.
whehe. Ik dank dat aad de dochters van sennet doet.quote:Op zondag 18 november 2012 20:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
Of dat Aad het nu met Yoni doet, lekker gewillig en vruchtbaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |