quote:Op zondag 18 november 2012 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Zit gewoon naar de verkeerde zender te kijken en me af te vragen waarom het niet begint.
ja hequote:Op zondag 18 november 2012 20:26 schreef Toverheks het volgende:
mag het niet zeggen, Maar Aad vind ik ook wel wat weg hebben van een SSer in pak in een oude oorlogsfilm
quote:Op zondag 18 november 2012 20:26 schreef Zo-is-dat het volgende:
Noooh, die stomme rebounder!!
En Bert ook niet zonder camera's
Rode wangen weggewerkt, vol in de make-up!quote:Op zondag 18 november 2012 20:28 schreef matthijst het volgende:
Henrieke iets minder dikke kop, of kleed dat zwart enorm af?
Jawel, had ze maar niet Bert moeten kiezen.quote:Op zondag 18 november 2012 20:28 schreef roos85 het volgende:
Arme Henrieke, lag niet echt aan haar m.i.
ik ookquote:
Spraakzaam ookquote:Op zondag 18 november 2012 20:29 schreef matthijst het volgende:
tis zelf ook een dooie hoor, sjongejonge.
quote:
Je leeftquote:
quote:Op zondag 18 november 2012 20:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ze is verliefd, tis overduidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?
Op Erniequote:Op zondag 18 november 2012 20:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
ja echt he, dat denk ik ook te zien jaquote:Op zondag 18 november 2012 20:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op zondag 18 november 2012 20:30 schreef Silenus het volgende:
Benieuwd naar het verhaal van Bert? Lees het hieronder, waarin hij op kenmerkende wijze vertelt over wat hem is overkomen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk het ook inderdaad.quote:Op zondag 18 november 2012 20:29 schreef marcodej het volgende:
Henrieke wilde er al eerder mee kappen, maar moest doorgaan van Yvon.
Benieuwd naar het verhaal van Bert? Lees het hieronder, waarin hij op kenmerkende wijze vertelt over wat hem is overkomen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Benieuwd naar het verhaal van Bert? Lees het hieronder, waarin hij op kenmerkende wijze vertelt over wat hem is overkomen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We missen haar nu al.quote:Op zondag 18 november 2012 20:31 schreef douche-eendje het volgende:
aah toen was yoni al zo zo zo... yoni.
Nee, met een andere man, en was net 4 maanden voorbij.quote:Op zondag 18 november 2012 20:31 schreef matthijst het volgende:
Huh, had die pisnicht nou 15 jaar met een vrouw gewoond?
Hij zei toch met een manquote:Op zondag 18 november 2012 20:31 schreef matthijst het volgende:
neeeheequote:Op zondag 18 november 2012 20:31 schreef matthijst het volgende:
Hehe, sorry, vroeg het vrige week ook al volgens mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |