Op je beeldscherm.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hier voor me eigenlijk. Waar zijn de tieten is een betere vraag
Geen idee, moet ik eerst weer iemand tegenkomen...quote:Op donderdag 15 november 2012 01:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wanneer heb je dan weer es een date? Kan je ook weer in datingervaringen posten
Google op Jennifer White, die heeft dan wel punttieten. Maar ze zijn wel echt.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Die zijn nep, ik zie de snee
Je kan niet alles hebben he.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Maar zij is zeker geen Tori Black
Punttieten.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Google op Jennifer White, die heeft dan wel punttieten. Maar ze zijn wel echt.
Wat ga je nou veeleisend zitten zijn joh.quote:
Denken dat ik mijn eisen naar beneden bijstel omdat ik geen seks heb anders.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat ga je nou veeleisend zitten zijn joh.
Het ging om tieten, gewoon tieten. Niet om seks.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat ik mijn eisen naar beneden bijstel omdat ik geen seks heb anders.
Owja, opzich boeien tieten mij niet zo.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ging om tieten, gewoon tieten. Niet om seks.
ah jij bent meer een kontenmanquote:Op donderdag 15 november 2012 01:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, opzich boeien tieten mij niet zo.
Ik las Konterman.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
ah jij bent meer een kontenman
Bertquote:
Ik voel me dood, mag dat ook?quote:
Doet dm het niet nee?quote:
Met zo'n pop-up berichtje dat je dan misschien iets gemist kan hebben waardoor je dan vol goede moed en met bergen hoop .... naar een lege DM box gaat?quote:
Ja, dat ja en nu ben ik bang dat ik DM's misloopquote:Op donderdag 15 november 2012 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met zo'n pop-up berichtje dat je dan misschien iets gemist kan hebben waardoor je dan vol goede moed en met bergen hoop .... naar een lege DM box gaat?
iddquote:Op donderdag 15 november 2012 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met zo'n pop-up berichtje dat je dan misschien iets gemist kan hebben waardoor je dan vol goede moed en met bergen hoop .... naar een lege DM box gaat?
Een oude rekening moet ik nog betalen, de rest gaat op een spaarrekening en ik houd 50 euro op mn normale rekening.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
3 maal raden waar het aan opgaat
kleding
kleding
kleding
Goede voornemensquote:Op donderdag 15 november 2012 10:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een oude rekening moet ik nog betalen, de rest gaat op een spaarrekening en ik houd 50 euro op mn normale rekening.
Ik moet wel, want ik krijg heel binnenkort behoorlijke kosten erbij.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goede voornemens
Hopelijk haal je het einde van de week
Ah wordt het een meisje of jongetje?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet wel, want ik krijg heel binnenkort behoorlijke kosten erbij.
Een huisje.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ah wordt het een meisje of jongetje?
Zodra dat allemaal mogelijk is, misschien zit ik eerst even alleen.quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zodra dat allemaal mogelijk is, misschien zit ik eerst even alleen.
Het is allemaal zegmaar een half jaar sneller dan verwacht.
Zo snel al?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zodra dat allemaal mogelijk is, misschien zit ik eerst even alleen.
Het is allemaal zegmaar een half jaar sneller dan verwacht.
Mijn moeder kreeg vandaag te horen dat ze bovenaan de lijst staat voor een nieuw huurhuis, die mensen zijn al aan het verhuizen. Dus het zou inderdaad erg snel kunnen gaan.quote:
Ik stuur ook niet lichtjes. Ik stuur met knuppels en boksbeugels. Je laat je toch niet huisje-boompje-beestje inpraten door een vrouw!?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:22 schreef twi het volgende:
Ik hoorde gisteren nog van m'n zwager dat de wil van een vrouw niet te beïnvloeden is, noch lichtjes te sturen is. Dus ja, daar zal het wel op uitdraaien.
hoiquote:Op donderdag 15 november 2012 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Samenwonen met Myr, wie wil dat nou niet?
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik stuur ook niet lichtjes. Ik stuur met knuppels en boksbeugels. Je laat je toch niet huisje-boompje-beestje inpraten door een vrouw!?
Heel goede instellingquote:Op donderdag 15 november 2012 14:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik stuur ook niet lichtjes. Ik stuur met knuppels en boksbeugels. Je laat je toch niet huisje-boompje-beestje inpraten door een vrouw!?
Zeker wel dat jij beestjes wil!quote:Op donderdag 15 november 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel goede instelling!
Het scheelt ook wel dat ik geen huisje, boompje, beestje wil zoals het over het algemeen aangenomen wordt.
En een huisje is wel beter dan een brug.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zeker wel dat jij beestjes wil!
Ja, dieren jaquote:Op donderdag 15 november 2012 14:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zeker wel dat jij beestjes wil!
Die knuppels en boksbeugels, kan ik die een keertje lenen?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Boompje is niet nodig?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel goede instelling!
Het scheelt ook wel dat ik geen huisje, boompje, beestje wil zoals het over het algemeen aangenomen wordt.
Wat ben jij met die knuppel van plan Twi?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:32 schreef twi het volgende:
[..]
Die knuppels en boksbeugels, kan ik die een keertje lenen?
Feli enzoquote:Op donderdag 15 november 2012 17:17 schreef Joysa het volgende:
Sleutel van nieuwe huis gekregen vandaag!
Ik heb gehoord dat ik niets moet vertellen, maar er gewoon bot op los moet rammen.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:10 schreef muhahaha het volgende:
Twi heeft niks te vertellen zie ik al
Nah geweld is lafjes en als je Myra mishandelt komen kaneel en ik jouw even bokslessen gevenquote:Op donderdag 15 november 2012 17:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ik niets moet vertellen, maar er gewoon bot op los moet rammen.
gaat prima met mn sm keldertjequote:Op donderdag 15 november 2012 18:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe hoe staat het met de kelder
Ik wist niet eens dat jij een sm keldertje hadquote:
Hahahahaha nou onder mn woning zitten andere woningen,, dus het verhaal gaat helaas niet opquote:Op donderdag 15 november 2012 19:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat jij een sm keldertje had. Jij leek me meer het type voor een grote crypt onder je woning
Nou, dat zou het zelfs makkelijker maken. Allemaal opkopen, ramen blinderen en gaanquote:Op donderdag 15 november 2012 19:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahahahaha nou onder mn woning zitten andere woningen,, dus het verhaal gaat helaas niet op
Hahahahaquote:Op donderdag 15 november 2012 19:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, dat zou het zelfs makkelijker maken. Allemaal opkopen, ramen blinderen en gaan
Klinkt goedquote:Op donderdag 15 november 2012 19:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, dat zou het zelfs makkelijker maken. Allemaal opkopen, ramen blinderen en gaan
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eerst de loterij winnen want ik heb weinig vermogen
Kom op getalletjes, doe jullie best
Oja, geld is altijd het obstakel voor al mijn plannetjesquote:
Papa muhahaha waarom niet?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, geld is altijd het obstakel voor al mijn plannetjes. Waarom was mijn papa geen CEO van een flink bedrijf
Sorryquote:Op donderdag 15 november 2012 19:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je aan het doen bent maar mijn vader is al 8 jaar dood.
Collega van mij wel miljonair zijn op zijn 30ste maar dat schiet ook niet opquote:Op donderdag 15 november 2012 19:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geeft niet, kon je niet weten.
Ik mishandel Myra elke week flinkquote:Op donderdag 15 november 2012 17:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah geweld is lafjes en als je Myra mishandelt komen kaneel en ik jouw even bokslessen geven
Dat gaat niet lukken als ie voor een ander blijft werkenquote:Op donderdag 15 november 2012 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Collega van mij wel miljonair zijn op zijn 30ste maar dat schiet ook niet op
Sex telt niet, dat jij zo fors bent kunnen wij alleen met een kaasschaaf verhelpen maar dat wil ze nietquote:Op donderdag 15 november 2012 19:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik mishandel Myra elke week flinkWaar blijven jullie dan?
Die tip zal ik hem morgen gelijk gevenquote:Op donderdag 15 november 2012 19:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken als ie voor een ander blijft werken.
Dan krijg je er wel iets voor terugquote:
Die heb ik als man toch nietquote:
Zou ons minderwaardigheidscomplex wel verhelpen.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken als ie voor een ander blijft werken.
[..]
Sex telt niet, dat jij zo fors bent kunnen wij alleen met een kaasschaaf verhelpen maar dat wil ze niet.
Ja, dan kun je mijn verdriet met mij mee wegdrinken.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:43 schreef twi het volgende:
Was het maar morgen, dan zag ik je minderwaardigheidscomplexje weer
Verdriet nogalliefstquote:Op donderdag 15 november 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dan kun je mijn verdriet met mij mee wegdrinken.
Ik wil jou alleen maar geven.quote:
Waarom met wat?quote:
quote:
Twi begrijpt me wel.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Morgen is het een vrijdag! Heo kan dat nu falen?
Ben je nu indirect aan het vragen aan mij of ik het twi weer wil vragen?quote:
Nee, maar twi weet het. Hij heeft mijn rug. En daar gaat het om.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je nu indirect aan het vragen aan mij of ik het twi weer wil vragen?
Wat is er morgen?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:43 schreef twi het volgende:
Was het maar morgen, dan zag ik je minderwaardigheidscomplexje weer
met wie?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:19 schreef twi het volgende:
[..]
Morgen gaan we naar de Duke, kom je ook?Last minute meet.
Voorlopig alleen ons drietjes, alle toffe mensen mogen ook komen. De rest moet opbokken en buiten Leiden blijven godverdomme!quote:
It better.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:18 schreef twi het volgende:
Natuurlijk, daarom ga je ook niet falen!
Zo lief is ze wel ja.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:18 schreef twi het volgende:
En anders zuipen we ons klem en mag Mirne ons naar een taxi slepen.
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Voorlopig alleen ons drietjes, alle toffe mensen mogen ook komen. De rest moet opbokken en buiten Leiden blijven godverdomme!
Ohjoy.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:18 schreef twi het volgende:
En anders zuipen we ons klem en mag Mirne ons naar een taxi slepen.
Oh, tof, kunnen we daar crashenquote:Op donderdag 15 november 2012 22:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Even kijken wel, want nieuwe huisje.
Zit je er al in?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Even kijken wel, want nieuwe huisje.
Dan mag je aan mijn pener zitten onder tafel.quote:
Nope, sinds vandaag is het pas van mij.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit je er al in?
[..]
Dan mag je aan mijn pener zitten onder tafel.
Als die van twi niet telkens in de weg zit.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan mag je aan mijn pener zitten onder tafel.
Staat er al wat in?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nope, sinds vandaag is het pas van mij.
Ah, nooit dus.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als die van twi niet telkens in de weg zit.
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:34 schreef twi het volgende:
[..]
Een bank en een laptop, meer heb je niet nodig.
Omdat we je er niet bij wilde hebben.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:42 schreef muhahaha het volgende:
Wat? Morgen meet? Waarom hoor ik dat nu pas!
Omdat het gisteren pas even ter sprake kwamquote:Op donderdag 15 november 2012 22:42 schreef muhahaha het volgende:
Wat? Morgen meet? Waarom hoor ik dat nu pas!
Dat snap ik, ik nodig gewoon mezelf uit en drink op jullie centen.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat we je er niet bij wilde hebben.
Ik was gisteren gewoon onlinequote:Op donderdag 15 november 2012 22:45 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat het gisteren pas even ter sprake kwam
Oja toen was ik met A bezigquote:Op donderdag 15 november 2012 22:48 schreef twi het volgende:
[..]
SEX / [SEX SC #591] Stappen maar niet batsen
Beter opletten en jezelf uitnodigen
Ze is echt een cutiequote:Op donderdag 15 november 2012 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een vriendin van L.
En Muhahaha vindt haar leuk.
Oh, wie van de 7 is dan nog de vraag.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een vriendin van L.
En Muhahaha vindt haar leuk.
Zeg, jij hebt er al 1!quote:Op donderdag 15 november 2012 22:58 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, wie van de 7 is dan nog de vraag.
Schijnt keihard te zijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:05 schreef Murdera het volgende:
Wie is L?
En mensn die zichzelf niet uitnodigen.
Ja dat doen ze wel eens he. Stoppen ze er opeens mee.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn konijn is dood.
Ik heb knuffels nodig.
Vervelend joh.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:44 schreef Murdera het volgende:
Zwakzinnige grafhoeren kanker telfort tyfushoeren.
Omdat er al een lijn was (van de vorige bewoonster) en ze blijkbaar problemen had met het opzeggen van haar abbonement, had ik aanmoeten geven dat ik er met meerdere mensen zat, en omdat ik daar in mn eentje zit heb ik dat niet gedaan, dus nu kan ik die kankerzooi opnieuw bestellen, en 3 tot 5 weken wachten.
Vervelend joh.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn konijn is dood.
Ik heb knuffels nodig.
Lief, betreft je medeleven!quote:
Arm konijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn konijn is dood.
Ik heb knuffels nodig.
Zullen we een surprise bezoekje brengenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:22 schreef twi het volgende:
[..]
Arm konijnArme Kaneel
En ik kan je niet eens een knuffel geven vanavond
Kanker op johquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat zijn wij eigenlijk enorme lieverds.
Dat deden ze bij z'n konijn ook. Kijk wat er van gekomen isquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zullen we een surprise bezoekje brengen
Jij vieze geile zaadslet! Zal je kankerkop in het kussen douwen met m'n voet terwijl ik je anaal vernederd!quote:
Ik sluit zeker achteraan. Ik trek z'n sterretje uit elkaar!quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:35 schreef muhahaha het volgende:
ook_gek mag lekker achteraan sluiten!
Denken dat er nog iets uit elkaar te trekken valtquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:38 schreef ook_gek het volgende:
Ik sluit zeker achteraan. Ik trek z'n sterretje uit elkaar!
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij vieze geile zaadslet! Zal je kankerkop in het kussen douwen met m'n voet terwijl ik je anaal vernederd!
En als ik klaar ben grijp ik je bij je haren en spuit je huigje er uit!
Pas als ik geweest ben krijg je het effect als een banaan in een hal gooien.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Denken dat er nog iets uit elkaar te trekken valt/
Als je goed mee werkt zal ik je nog een paar keer met je kop op het nachtkastje rammen tijdens de harde diepe stoten!quote:
Jij doet alles voor een kut he?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Halloootjes? Gaat alles wel goed? *knuft Evie*.
Grootspraak...quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:43 schreef ook_gek het volgende:
Pas als ik geweest ben krijg je het effect als een banaan in een hal gooien.
Dat ga jij niet redden met dat kleine stokje van je
Had even knuffels nodigquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Halloootjes? Gaat alles wel goed? *knuft Evie*.
Je hebt per ongeluk een konijn vermoord omdat je hem te hard knuffelde?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Had even knuffels nodigMaar gaat.. een beetje
Daar?
Aah die krijg je van me als ook_gek even wegkijktquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Had even knuffels nodigMaar gaat.. een beetje
Daar?
Nee, niet op een niks zeggend aandacht vragende reactie neequote:Op vrijdag 16 november 2012 16:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meedeleven tonen mag niet in R&P?
Heb niks met onzinquote:Waarom ga jij niet even naar onzin ofzo.
Dat is jouw interpretatie ja. Misschien omdat je zelf zo bent en dat nu op mij projecteertquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:46 schreef ook_gek het volgende:
Nee, niet op een niks zeggend aandacht vragende reactie nee
ik dacht dat ik haar vanavond zou plamuren?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah die krijg je van me als ook_gek even wegkijkt![]()
Hier gaat het goed, kaneel is ziek dus dat wordt klussen bij mijn zusje vanavond.
Nee alleen konijntjes geaaid en voer en water gegeven van de weekquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt per ongeluk een konijn vermoord omdat je hem te hard knuffelde?
Ahhh.. klussen bij zusjes.. waarom zijn mijn broers niet zo?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah die krijg je van me als ook_gek even wegkijkt![]()
Hier gaat het goed, kaneel is ziek dus dat wordt klussen bij mijn zusje vanavond.
Haha good luck, mijn zusje heeft al een vriend en daarnaast is ze veel-eisendquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik dacht dat ik haar vanavond zou plamuren?
Geen idee, ik haat klussen trouwens. Echt veel heeft ze niet aan mequote:Op vrijdag 16 november 2012 16:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee alleen konijntjes geaaid en voer en water gegeven van de week
[..]
Ahhh.. klussen bij zusjes.. waarom zijn mijn broers niet zo?
Ja dat zal het vast zijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie ja. Misschien omdat je zelf zo bent en dat nu op mij projecteert.
Jaloers op internet mensen die mij virtueel een knuffel geven?quote:
Lekker trollen enzo hihaho.quote:
Haha ook_gek... ja mijn aanzien daalt ineens aanzienlijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat leer ik haar zo af hoor.
Ook_gek heeft een paar posts terug een goede trainig beschreven.
Trots op je! Jij herkent meteen een leer momentje!quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat leer ik haar zo af hoor.
Ook_gek heeft een paar posts terug een goede trainig beschreven.
Ik ben bloed serieus hoorquote:
Was jij maar de helft van wat ik ben, dan had je leven een stuk mooier en leuker geweest.quote:Haha ook_gek... ja mijn aanzien daalt ineens aanzienlijk
Snelle leerling, mits ik een strenge meester heb.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Trots op je! Jij herkent meteen een leer momentje!
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:51 schreef ook_gek het volgende:
Was jij maar de helft van wat ik ben, dan had je leven een stuk mooier en leuker geweest.
Ow daar leek het niet op. Wat is er op tegen om naar iemand te luisteren in dit forumgedeelte dan? Ik snap je punt namelijk niet. Sowieso hebben Evie en ik al gemeet, het is niet dat ik vanachter mijn toetsenbord de white knight probeer uit te hangen ofzo.quote:
arme jij!quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:55 schreef Murdera het volgende:
Ik durfde geen konijnen grap meer te maken.Losing my touch.
Dat je reageert op een niks zeggen kansloos zielig berichtje. Het heeft een kut dus snel lief reageren. Met een beetje geluk mag ik er dan eindelijk / alweer op.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow daar leek het niet op. Wat is er op tegen om naar iemand te luisteren in dit forumgedeelte dan? Ik snap je punt namelijk niet.
Dat heb je dus al gedaan! Anders had je haar ook niet gemeetquote:Sowieso hebben Evie en ik al gemeet, het is niet dat ik vanachter mijn toetsenbord de white knight probeer uit te hangen ofzo.
Wtf heeft een sub forum met dit te maken!quote:Als je dit nou in de SEX sc had geplaatst had je misschien gelijk gehad, wat daar soms word geplaatst aan kleffe posts.
Hm dan moet ik even naar de winkel want ik heb geen lollies in huisquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:56 schreef Evie het volgende:
Geef maarEn nee ik wil niet geblinddoekt
Jij hebt ook geen grenzen he? Jij stopt hem ook in allesquote:
Gelukkig was je net op tijd nuchterquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gemeet.
Ik heb haar bijna gedaan.
Hoe bijna?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gemeet.
Wat een vooroordelen, het was eerst de meet en toen pas FOK! eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat je reageert op een niks zeggen kansloos zielig berichtje. Het heeft een kut dus snel lief reageren. Met een beetje geluk mag ik er dan eindelijk / alweer op.
[..]
Dat heb je dus al gedaan! Anders had je haar ook niet gemeet
[..]
Wtf heeft een sub forum met dit te maken!
voor vocht druppelde al op haar kinnetje heb ik van horen zeggenquote:
Ik ben een gift van god, het zou blasphemie zijn om mijn gave niet uit te voeren.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen grenzen he? Jij stopt hem ook in alles
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
2 paar kleren en een meter ertussen.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gemeet.
WAT???quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, ik was net zo dichtbij als jijquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jaloezie.
[..]
Kan je niet ontkennen.
Kan ik zeker wel ontkennenquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jaloezie.
[..]
Kan je niet ontkennen.
Hoeveel lagen ondergoed draag je?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan ik zeker wel ontkennenHeb altijd meer dan alleen een paar kleren aan
Wtf je bent dus voor een mogelijke wip op fok geregistreerdquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat een vooroordelen, het was eerst de meet en toen pas FOK! eigenlijk.
Doe maar niet, boeit me namelijk nietquote:Nogal wat maar als ik je dat moet uitleggen.
Nee sorry, heb niks met cyber dingen.quote:Waarom reageer je zo eigenlijk, wil je ook een knuffel?
1 maar geloof niet dat je bij mij alleen in mn ondergoed in de buurt bent geweestquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoeveel lagen ondergoed draag je?
Echt, jij bent royal sadnessquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wtf je bent dus voor een mogelijke wip op fok geregistreerd![]()
Knul stop man stop! Het verhaal begint triester en triester te worden
[..]
Doe maar niet, boeit me namelijk niet
[..]
Nee sorry, heb niks met cyber dingen.
Geil.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh oh oh schatje schatje toch. Heb ik je gevoelige snaartje geraakt ja?quote:
ondergoed + broek of panty/rokje is een paar.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:03 schreef Evie het volgende:
[..]
1 maar geloof niet dat je bij mij alleen in mn ondergoed in de buurt bent geweest
Nee en jij ook nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh oh oh schatje schatje toch. Heb ik je gevoelige snaartje geraakt ja?
Kusje er op
Maar heb je haar al mogen neuken dan?
Ja ja daar heb je wel degelijk een puntje!quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
ondergoed + broek of panty/rokje is een paar.
Dan mijn ondergoed + broek is het 2e paar.
Ik heb gewoon gelijk.
En dan dat voorvocht op haar kin nog niet eens meegerekend.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ja daar heb je wel degelijk een puntje!
Waar haal je vandaan dat ik wil?quote:
Ik weet waarom dat grappig is.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat ik wil?
Best arrogant om te denken dat ik je wil.
Zelfs met een fust bier op zou ik je nog niet doen.
Your lossquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat ik wil?
Best arrogant om te denken dat ik je wil.
Zelfs met een fust bier op zou ik je nog niet doen.
Waarom is het grappig?quote:
Haha, denken dat je mij raakt met je posts. Dat was het doel ook he, iemand *raken* op het internet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh oh oh schatje schatje toch. Heb ik je gevoelige snaartje geraakt ja?
Kusje er op
Maar heb je haar al mogen neuken dan?
Dat is hoe hij al zn chickies denkt te rakenquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, denken dat je mij raakt met je posts. Dat was het doel ook he, iemand *raken* op het internet..
Ik ben benieuwd hoever je kunt zinken.
Daar zijn de meningen over verdeeld gods zij dank.quote:
Maar niet geneukt dus, na al die moeitequote:Op vrijdag 16 november 2012 17:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, denken dat je mij raakt met je posts. Dat was het doel ook he, iemand *raken* op het internet..
Denken is ook je sterkste kant niet blijkt nuquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is hoe hij al zn chickies denkt te raken
Zozo, nog een sneer na en ik zou zinken maar ik lig toch al op de bodem volgens jou?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:12 schreef ook_gek het volgende:
Maar niet geneukt dus, na al die moeite![]()
Over zinken gesproken.
Maar als antwoord op je reactie. Ik heb niet de behoefte iemand te raken hoor. Heb ik allemaal niet nodig.
Nope, dat was jij. Ik onthou zinloze zakenquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:16 schreef ook_gek het volgende:
Dit is geen moeite hoor, tijd verdrijf tijdens wachten aan de telefoon
Je bent in de wat met iemand anders volgens mij.
Oke help me even?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nope, dat was jij. Ik onthou zinloze zaken.
Je zou haar wel even laten zien wat je allemaal zou kunnen. Echt, je beticht mij van zaken die je zelf ook doet
.
waar kun je dat uberhaupt op die manier zien?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:21 schreef Murdera het volgende:
Nu ben ik benieuwd.
Waar zijn jullie allemaal ooit eens voor gebanned?
Murdera: Discriminatie en haat zaaien.
Meedoen aan een ruzie waar ik niks mee te maken had maar volgens de banner welquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:21 schreef Murdera het volgende:
Nu ben ik benieuwd.
Hmpf, daar doe je zelf aan mee, meneertje pot verwijt de ketelquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow daar leek het niet op. Wat is er op tegen om naar iemand te luisteren in dit forumgedeelte dan? Ik snap je punt namelijk niet. Sowieso hebben Evie en ik al gemeet, het is niet dat ik vanachter mijn toetsenbord de white knight probeer uit te hangen ofzo.
Als je dit nou in de SEX sc had geplaatst had je misschien gelijk gehad, wat daar soms word geplaatst aan kleffe posts.
Op FOK?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:21 schreef Murdera het volgende:
Nu ben ik benieuwd.
Pas op hoor! Hij doet alles voor een kutquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmpf, daar doe je zelf aan mee, meneertje pot verwijt de ketel.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op FOK?
Op bokt ben ik permanent gebanned omdat ik het moderatorforum hackte en het vuil dat ze onderling over andere users spuiden publiek maakte.
Mods zijn echt fantastischquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Meedoen aan een ruzie waar ik niks mee te maken had maar volgens de banner wel
Hij kan een fleshlight krijgenquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Pas op hoor! Hij doet alles voor een kut
Oh met die "hack" op fok was ik ook nog in zicht omdat ook mijn notes waren gejat door dat ventje waar ik niet van op de naam kon komen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op FOK?
Op bokt ben ik permanent gebanned omdat ik het moderatorforum hackte en het vuil dat ze onderling over andere users spuiden publiek maakte.
Dat leverde een flinke rel op toen, wat een feestquote:
quote:
Dat laatste kan je heel fout opvatten.... Je weet wat ze zeggen over vrouwen en paardrijdenquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:33 schreef Samzz het volgende:
Oeh, ik ga maar eens lekker douchen. Koud koud koud.
Al heb ik het van het rijden wel warm gekregen.
Nee, dat kun je alleen fout opvatten als je een zieke geest hebt en geen verstand van paardrijdenquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat laatste kan je heel fout opvatten.... Je weet wat ze zeggen over vrouwen en paardrijden
same here.. godswonder is het!quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:37 schreef dawg het volgende:
ik ben zo slim dat ik alles kan zeggen en overal mee wegkom. nog nooit een ban grhad in mijn 11 jaar op fok.
Ik ben op FOK ook nooit geband. Ik krijg ook nauwelijks notesquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:37 schreef dawg het volgende:
ik ben zo slim dat ik alles kan zeggen en overal mee wegkom. nog nooit een ban grhad in mijn 11 jaar op fok.
Ze lustte het nietquote:
Ik heb geen verstand van paardrijden neequote:Op vrijdag 16 november 2012 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat kun je alleen fout opvatten als je een zieke geest hebt en geen verstand van paardrijden.
heb ook maar 2 notes of zo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben op FOK ook nooit geband. Ik krijg ook nauwelijks notes.
Nee.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van paardrijden neesterker nog..... Ik ben doods bang voor paarden
Maar maar maar... Vrouwen kunnen toch klaar komen door wrijving zeg maar tijdens paardrijden
niet eens een blik waardig. dus nee, ik geef het nu op en laat het bij hill's, wat ze goed eet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze lustte het niet?
Ze lustte het wel?
Hmpf, dommiequote:Op vrijdag 16 november 2012 17:40 schreef dawg het volgende:
[..]
niet eens een blik waardig. dus nee, ik geef het nu op en laat het bij hill's, wat ze goed eet.
Kloptquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmpf, daar doe je zelf aan mee, meneertje pot verwijt de ketel.
Ja maar het staat op internet! Dan moet het wel waar zijn!quote:
Ja, ik denk ook dat ik het al 22 jaar fout doe.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar het staat op internet! Dan moet het wel waar zijn!
Miss doe jij wat fout
Pffff je moet er een boek over gaan schrijvenquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:43 schreef Samzz het volgende:
Boooh, ik gebruik nu tijdelijk een oude fiets omdat mijn eigen fiets kapot is. Maar die oude heeft geen licht en in principe fiets ik daar dus niet mee in het.donker. Alleen vandaag kon het niet anders en juist vandaag twee politieauto's die ik tegenkom. Tegelijkertijd.
Gelukkig was er iets aan de hand ergens, want ze reden me straal voorbij. Of ze zagen me niet, dat kan ook. Ik leef op het randje, joh.
kaaskoekje dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:44 schreef dawg het volgende:
[..]
zoete rommel is niet aan mij besteed.
Klinkt als een productieve zaterdagquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:28 schreef marbasnarf het volgende:
potsie, ben echt zooooo moe, en moet morgen om 7.30 op, omdat ik wedstrijd heb. 'smiddags hele tijd thuis zitten omdat de upc meneer komt, feestelijk momentje denk ik"gelukkig" heb ik geoeg nuttige klusjes om de tijd te vullen... fiets repareren, programma;s installeren op mn nieuwe (
![]()
) pc
jij liever dan ik. ik slaap lekker uit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:28 schreef marbasnarf het volgende:
potsie, ben echt zooooo moe, en moet morgen om 7.30 op, omdat ik wedstrijd heb. 'smiddags hele tijd thuis zitten omdat de upc meneer komt, feestelijk momentje denk ik"gelukkig" heb ik geoeg nuttige klusjes om de tijd te vullen... fiets repareren, programma;s installeren op mn nieuwe (
![]()
) pc
ik slaap ook liever uit, maar morgen avond ben ik vast blij met alles wat ik van mn to-do list af kan strepenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:42 schreef dawg het volgende:
[..]
jij liever dan ik. ik slaap lekker uit.
ik word al moe als ik het lees. ik heb altijd een hekel als er dingen in huis niet af zijn. paar maanden geleden nog laminaat gelegd, was blij toen alles weer op zijn plek stond.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik slaap ook liever uit, maar morgen avond ben ik vast blij met alles wat ik van mn to-do list af kan strepenmeteen ff iemand gevraagd die morgen mn hordeur kan inkorten en opnieuw kan ophangen, staat dan meteen wat netter. misschien kan ik nog wel een klusje vragen, als die er dan toch is
moet nog zoooooo veel gedaan worden hihi
ik kan dr ook niet goed tegen hoor... maar wordt ook bijna depressief als ik mn keuken zie... heel klein, zon lelijk geribbeld aanrecht, geen bergruimte (stofzuiger enzo staat midden in de keuken) dus daar moet ook nog wat aan gedaan worden, maar ja.. huurhuis dus ga er geen nieuwe keuken in zetten. maar heb wel wat haalbare ideetjes, maar even met technisch iemand kijken of t ook écht haalbaar isquote:
ik zou er niks aan doen denk ik aangezien je dat nooit terugverdient in een huurwoning.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik kan dr ook niet goed tegen hoor... maar wordt ook bijna depressief als ik mn keuken zie... heel klein, zon lelijk geribbeld aanrecht, geen bergruimte (stofzuiger enzo staat midden in de keuken) dus daar moet ook nog wat aan gedaan worden, maar ja.. huurhuis dus ga er geen nieuwe keuken in zetten. maar heb wel wat haalbare ideetjes, maar even met technisch iemand kijken of t ook écht haalbaar is
wil gewoon een ander (hoek) blad erop en schuifdeurtjes eronder, zodat ik zooi buiten zicht kan zetten... scheelt al een hoop en is niet zo extreem duur denk ik . en bewaar dat oude lelijke aanrecht wel in de schuur, kan ik t weer herstellen in oude staat als ik eruit ga ooitquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou er niks aan doen denk is aangezien je dat nooit terugverdient in een huurwoning.
oh, als je zeker weet dat je er nog 10 jaar zit kun je wel een mini-investering doen inderdaad.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wil gewoon een ander (hoek) blad erop en schuifdeurtjes eronder, zodat ik zooi buiten zicht kan zetten... scheelt al een hoop en is niet zo extreem duur denk ik . en bewaar dat oude lelijke aanrecht wel in de schuur, kan ik t weer herstellen in oude staat als ik eruit ga ooit
wil echt niet de komende 10 jaar tegen die keuken aankijken
zeker weten doe ik t niet natuurlijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
oh, als je zeker weet dat je er nog 10 jaar zit kun je wel een mini-investering doen inderdaad.
ja, zeg nooit nooit, hm?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zeker weten doe ik t niet natuurlijkmaar heb niet op de planning staan dat ik er snel uitga. sowieso is de wachttijd voor een ander huis 3 jaar en ben ook niet type wat snel gaat samenwonen. eigen huisje is wel belangrijk voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |