Op je beeldscherm.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hier voor me eigenlijk. Waar zijn de tieten is een betere vraag
Geen idee, moet ik eerst weer iemand tegenkomen...quote:Op donderdag 15 november 2012 01:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wanneer heb je dan weer es een date? Kan je ook weer in datingervaringen posten
Google op Jennifer White, die heeft dan wel punttieten. Maar ze zijn wel echt.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Die zijn nep, ik zie de snee
Je kan niet alles hebben he.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Maar zij is zeker geen Tori Black
Punttieten.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Google op Jennifer White, die heeft dan wel punttieten. Maar ze zijn wel echt.
Wat ga je nou veeleisend zitten zijn joh.quote:
Denken dat ik mijn eisen naar beneden bijstel omdat ik geen seks heb anders.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat ga je nou veeleisend zitten zijn joh.
Het ging om tieten, gewoon tieten. Niet om seks.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat ik mijn eisen naar beneden bijstel omdat ik geen seks heb anders.
Owja, opzich boeien tieten mij niet zo.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ging om tieten, gewoon tieten. Niet om seks.
ah jij bent meer een kontenmanquote:Op donderdag 15 november 2012 01:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, opzich boeien tieten mij niet zo.
Ik las Konterman.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
ah jij bent meer een kontenman
Bertquote:
Ik voel me dood, mag dat ook?quote:
Doet dm het niet nee?quote:
Met zo'n pop-up berichtje dat je dan misschien iets gemist kan hebben waardoor je dan vol goede moed en met bergen hoop .... naar een lege DM box gaat?quote:
Ja, dat ja en nu ben ik bang dat ik DM's misloopquote:Op donderdag 15 november 2012 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met zo'n pop-up berichtje dat je dan misschien iets gemist kan hebben waardoor je dan vol goede moed en met bergen hoop .... naar een lege DM box gaat?
iddquote:Op donderdag 15 november 2012 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met zo'n pop-up berichtje dat je dan misschien iets gemist kan hebben waardoor je dan vol goede moed en met bergen hoop .... naar een lege DM box gaat?
Een oude rekening moet ik nog betalen, de rest gaat op een spaarrekening en ik houd 50 euro op mn normale rekening.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
3 maal raden waar het aan opgaat
kleding
kleding
kleding
Goede voornemensquote:Op donderdag 15 november 2012 10:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een oude rekening moet ik nog betalen, de rest gaat op een spaarrekening en ik houd 50 euro op mn normale rekening.
Ik moet wel, want ik krijg heel binnenkort behoorlijke kosten erbij.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goede voornemens
Hopelijk haal je het einde van de week
Ah wordt het een meisje of jongetje?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet wel, want ik krijg heel binnenkort behoorlijke kosten erbij.
Een huisje.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ah wordt het een meisje of jongetje?
Zodra dat allemaal mogelijk is, misschien zit ik eerst even alleen.quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zodra dat allemaal mogelijk is, misschien zit ik eerst even alleen.
Het is allemaal zegmaar een half jaar sneller dan verwacht.
Zo snel al?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zodra dat allemaal mogelijk is, misschien zit ik eerst even alleen.
Het is allemaal zegmaar een half jaar sneller dan verwacht.
Mijn moeder kreeg vandaag te horen dat ze bovenaan de lijst staat voor een nieuw huurhuis, die mensen zijn al aan het verhuizen. Dus het zou inderdaad erg snel kunnen gaan.quote:
Ik stuur ook niet lichtjes. Ik stuur met knuppels en boksbeugels. Je laat je toch niet huisje-boompje-beestje inpraten door een vrouw!?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:22 schreef twi het volgende:
Ik hoorde gisteren nog van m'n zwager dat de wil van een vrouw niet te beïnvloeden is, noch lichtjes te sturen is. Dus ja, daar zal het wel op uitdraaien.
hoiquote:Op donderdag 15 november 2012 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Samenwonen met Myr, wie wil dat nou niet?
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik stuur ook niet lichtjes. Ik stuur met knuppels en boksbeugels. Je laat je toch niet huisje-boompje-beestje inpraten door een vrouw!?
Heel goede instellingquote:Op donderdag 15 november 2012 14:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik stuur ook niet lichtjes. Ik stuur met knuppels en boksbeugels. Je laat je toch niet huisje-boompje-beestje inpraten door een vrouw!?
Zeker wel dat jij beestjes wil!quote:Op donderdag 15 november 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel goede instelling!
Het scheelt ook wel dat ik geen huisje, boompje, beestje wil zoals het over het algemeen aangenomen wordt.
En een huisje is wel beter dan een brug.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zeker wel dat jij beestjes wil!
Ja, dieren jaquote:Op donderdag 15 november 2012 14:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zeker wel dat jij beestjes wil!
Die knuppels en boksbeugels, kan ik die een keertje lenen?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Boompje is niet nodig?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel goede instelling!
Het scheelt ook wel dat ik geen huisje, boompje, beestje wil zoals het over het algemeen aangenomen wordt.
Wat ben jij met die knuppel van plan Twi?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:32 schreef twi het volgende:
[..]
Die knuppels en boksbeugels, kan ik die een keertje lenen?
Feli enzoquote:Op donderdag 15 november 2012 17:17 schreef Joysa het volgende:
Sleutel van nieuwe huis gekregen vandaag!
Ik heb gehoord dat ik niets moet vertellen, maar er gewoon bot op los moet rammen.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:10 schreef muhahaha het volgende:
Twi heeft niks te vertellen zie ik al
Nah geweld is lafjes en als je Myra mishandelt komen kaneel en ik jouw even bokslessen gevenquote:Op donderdag 15 november 2012 17:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ik niets moet vertellen, maar er gewoon bot op los moet rammen.
gaat prima met mn sm keldertjequote:Op donderdag 15 november 2012 18:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe hoe staat het met de kelder
Ik wist niet eens dat jij een sm keldertje hadquote:
Hahahahaha nou onder mn woning zitten andere woningen,, dus het verhaal gaat helaas niet opquote:Op donderdag 15 november 2012 19:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat jij een sm keldertje had. Jij leek me meer het type voor een grote crypt onder je woning
Nou, dat zou het zelfs makkelijker maken. Allemaal opkopen, ramen blinderen en gaanquote:Op donderdag 15 november 2012 19:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahahahaha nou onder mn woning zitten andere woningen,, dus het verhaal gaat helaas niet op
Hahahahaquote:Op donderdag 15 november 2012 19:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, dat zou het zelfs makkelijker maken. Allemaal opkopen, ramen blinderen en gaan
Klinkt goedquote:Op donderdag 15 november 2012 19:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, dat zou het zelfs makkelijker maken. Allemaal opkopen, ramen blinderen en gaan
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eerst de loterij winnen want ik heb weinig vermogen
Kom op getalletjes, doe jullie best
Oja, geld is altijd het obstakel voor al mijn plannetjesquote:
Papa muhahaha waarom niet?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, geld is altijd het obstakel voor al mijn plannetjes. Waarom was mijn papa geen CEO van een flink bedrijf
Sorryquote:Op donderdag 15 november 2012 19:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je aan het doen bent maar mijn vader is al 8 jaar dood.
Collega van mij wel miljonair zijn op zijn 30ste maar dat schiet ook niet opquote:Op donderdag 15 november 2012 19:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geeft niet, kon je niet weten.
Ik mishandel Myra elke week flinkquote:Op donderdag 15 november 2012 17:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah geweld is lafjes en als je Myra mishandelt komen kaneel en ik jouw even bokslessen geven
Dat gaat niet lukken als ie voor een ander blijft werkenquote:Op donderdag 15 november 2012 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Collega van mij wel miljonair zijn op zijn 30ste maar dat schiet ook niet op
Sex telt niet, dat jij zo fors bent kunnen wij alleen met een kaasschaaf verhelpen maar dat wil ze nietquote:Op donderdag 15 november 2012 19:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik mishandel Myra elke week flinkWaar blijven jullie dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |