Op je beeldscherm.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hier voor me eigenlijk. Waar zijn de tieten is een betere vraag
Geen idee, moet ik eerst weer iemand tegenkomen...quote:Op donderdag 15 november 2012 01:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wanneer heb je dan weer es een date? Kan je ook weer in datingervaringen posten
Google op Jennifer White, die heeft dan wel punttieten. Maar ze zijn wel echt.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Die zijn nep, ik zie de snee
Je kan niet alles hebben he.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Maar zij is zeker geen Tori Black
Punttieten.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Google op Jennifer White, die heeft dan wel punttieten. Maar ze zijn wel echt.
Wat ga je nou veeleisend zitten zijn joh.quote:
Denken dat ik mijn eisen naar beneden bijstel omdat ik geen seks heb anders.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat ga je nou veeleisend zitten zijn joh.
Het ging om tieten, gewoon tieten. Niet om seks.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat ik mijn eisen naar beneden bijstel omdat ik geen seks heb anders.
Owja, opzich boeien tieten mij niet zo.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ging om tieten, gewoon tieten. Niet om seks.
ah jij bent meer een kontenmanquote:Op donderdag 15 november 2012 01:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, opzich boeien tieten mij niet zo.
Ik las Konterman.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
ah jij bent meer een kontenman
Bertquote:
Ik voel me dood, mag dat ook?quote:
Doet dm het niet nee?quote:
Met zo'n pop-up berichtje dat je dan misschien iets gemist kan hebben waardoor je dan vol goede moed en met bergen hoop .... naar een lege DM box gaat?quote:
Ja, dat ja en nu ben ik bang dat ik DM's misloopquote:Op donderdag 15 november 2012 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met zo'n pop-up berichtje dat je dan misschien iets gemist kan hebben waardoor je dan vol goede moed en met bergen hoop .... naar een lege DM box gaat?
iddquote:Op donderdag 15 november 2012 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met zo'n pop-up berichtje dat je dan misschien iets gemist kan hebben waardoor je dan vol goede moed en met bergen hoop .... naar een lege DM box gaat?
Een oude rekening moet ik nog betalen, de rest gaat op een spaarrekening en ik houd 50 euro op mn normale rekening.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
3 maal raden waar het aan opgaat
kleding
kleding
kleding
Goede voornemensquote:Op donderdag 15 november 2012 10:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een oude rekening moet ik nog betalen, de rest gaat op een spaarrekening en ik houd 50 euro op mn normale rekening.
Ik moet wel, want ik krijg heel binnenkort behoorlijke kosten erbij.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goede voornemens
Hopelijk haal je het einde van de week
Ah wordt het een meisje of jongetje?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet wel, want ik krijg heel binnenkort behoorlijke kosten erbij.
Een huisje.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ah wordt het een meisje of jongetje?
Zodra dat allemaal mogelijk is, misschien zit ik eerst even alleen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |