krijg je dat te horen in de moskee?quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:20 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Volkje? Dat volkje beslaat 50 tot 60% procent van de Marokkaanse bevolking. In Europa zijn er misschien net 3 a 4 miljoen Marokkanen verspreid over de diverse landen. Een klein deel van de Berbers. De meesten zitten nog gewoon in Marokko en andere Noord-Afrikaanse landen.
Tevens is dit niet waar. Jullie hadden een tekort aan arbeiders en hebben onze ouders hier naar toegehaald. Nederland stuurde destijds zelfs mensen naar Marokko om mensen te werven, omdat ze een tekort hadden aan arbeiders die het werk deden in fabrieken en ander werk waar Nederlanders hun handen niet aan vuil wilden maken.
Marokko wil juist heel graag de banden aanhalen met de Marokkanen in Europa. Daar verdienen ze namelijk miljarden euro's per jaar aan. Het zou hard aankomen als ze geen grip zouden krijgen op die mensen.
In plaats van dat je wat uit je duim zuigt vanwege je haat, kun je je beter gaan verdiepen in het onderwerp. Je post slaat namelijk als een lul op een drumstel.
Tuurlijk werfde je geen elite. Marokko had destijds niet eens een elite. Die elite bestond misschien net uit een paar honderd man die het echt goed hadden, zelfs naar Europese maatstaven. In de jaren 60/70 was het land gewoon een en al armoede en de meeste mensen analfabeet. Het land had niet eens een middenklasse, laat staan een elite.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:41 schreef freeeman het volgende:
[..]
krijg je dat te horen in de moskee?
http://www.berberstotbure(...)ction=wiezijnberbers
Bovendien was het niet zo dat wij dat vuile werk niet wouden doen maar er waren simpelweg te weinig arbeiders in nederland en uiteraard zullen dan de meest simpele banen open blijven.
De werving was dus echt geen elite marokkanen maar we mochten werven in een gebied dat op alle punten achter liep.
Duidelijk. Onze ouders hadden niet een opleiding genoten. Mijn vader had misschien net naar Nederlandse maatstaven 'mavo' genoten. Terwijl mijn moeder niet eens kon schrijven en lezen. Dat volk was al blij als ze wat geld hadden voor een dak boven hun hoofd en wat te eten. Het devies was 'werken' en niet 'leren' en jezelf ontwikkelen. Niks raars aan. Het geld was er destijds niet voor om een opleiding of een hogere studie te gaan volgen. Nu pas zie je dat die mensen zich ontwikkelen of een onderneming beginnen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:53 schreef Jappie het volgende:
Mocht iemand het idee hebben opgevat dat ik met "elite" ook daadwerkelijk een zeer hoog opgeleid individu bedoel dan wil ik bij deze dat beedl rechtzetten. Wat ik ermee bedoelde was dat men uit een een pool van ca 2 miljoen werkelozen een zeer kleine groep uitkoos welke voldeed aan de criteria.
Dit was dan ook een reactie op het door poster freeeman gestelde dat de Marokaanse koning hier uitsluitend uitschot naar toe zou hebben gezonden.
Euh werving gebeurde op 2 manieren en werving door de staat was bovendien ook nog onderhevig aan corruptie.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:53 schreef Jappie het volgende:
Mocht iemand het idee hebben opgevat dat ik met "elite" ook daadwerkelijk zeer hoog opgeleide individuen bedoel dan wil ik bij deze dat beeld rechtzetten. Wat ik ermee bedoelde was dat men uit een een pool van ca 2 miljoen werkelozen een zeer kleine groep uitkoos welke voldeed aan de door de nederlandse regering opgestelde criteria.
Dit was dan ook een reactie op het door poster freeeman gestelde dat de Marokaanse koning hier uitsluitend uitschot naar toe zou hebben gezonden.
Ten eerste is het geen volkje. Je hebt al meer dan 15 miljoen Berbers in Marokko, laat staan de overige landen. Dat noem jij een volkje? Zoals ik in mijn vorige post zei, zoeken alleen mensen die het minder hebben hun geluk op in andere landen. Je denkt toch niet dat de mensen die het wat beter hebben naar een voor hun onbekend land zouden gaan, met heel andere normen en waarden. Die stap is voor onze ouders enorm geweest. Marokkanen en Nederlanders verschillen enorm. Het is net alsof een Nederlander emigreert naar Zuid-Afrika. Dat heeft tijd nodig. De huidige generatie doet het op opleidingsniveau al veel beter, maar er zijn ook nog genoeg problemen. Wij hadden niet iemand thuis die ons hielp met de schoolzaken en ons de weg wees in de Nederlandse maatschappij als 2de generatie. Dat hebben de mensen zelf moeten ontdekken. Tuurlijk ontsporen mensen daarbij. Het devies is aanpakken en streng straffen als ze al een paar keer met de politie in aanraking zijn geweest.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:05 schreef freeeman het volgende:
[..]
Euh werving gebeurde op 2 manieren en werving door de staat was bovendien ook nog onderhevig aan corruptie.
Dus de koning van marokko limiteerde de keuze tot een volkje waar die heel graag vanaf wou en de werving in die groep was ook nog eens niet geheel eerlijk.
Dus we hebben eerder het afvoerputje van marokko gekregen dan de "elite".
Het is en blijft makkelijk om de schuld niet bij jezelf neer te leggen uiteraard. Je vergeet dat ook voor een groot deel van de nederlandse bevolking gelde dat doorleren pas iets was wat net kon.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:11 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ten eerste is het geen volkje. Je hebt al meer dan 15 miljoen Berbers in Marokko, laat staan de overige landen. Dat noem jij een volkje? Zoals ik in mijn vorige post zei, zoeken alleen mensen die het minder hebben hun geluk op in andere landen. Je denkt toch niet dat de mensen die het wat beter hebben naar een voor hun onbekend land zouden gaan, met heel andere normen en waarden. Die stap is voor onze ouders enorm geweest. Marokkanen en Nederlanders verschillen enorm. Het is net alsof een Nederlander emigreert naar Zuid-Afrika. Dat heeft tijd nodig. De huidige generatie doet het op opleidingsniveau al veel beter, maar er zijn ook nog genoeg problemen. Wij hadden niet iemand thuis die ons hielp met de schoolzaken en ons de weg wees in de Nederlandse maatschappij als 2de generatie. Dat hebben de mensen zelf moeten ontdekken. Tuurlijk ontsporen mensen daarbij. Het devies is aanpakken en streng straffen als ze al een paar keer met de politie in aanraking zijn geweest.
Daarnaast was Hassan II gewoon een 'klootzak', die veel Berbers niet mochten en hij hun. Het is zelfs bijna tot een conflict gekomen tussen Berbers en Arabieren in het land. Sinds 10 jaar investeert Marokko ook miljoenen in de Berberse bevolking, in tegenstelling tot zijn vader die de helft van zijn volk liet stikken. Hassan II was geen koning, maar zooi.
Je ouders konden vroeg aan het werk in Nederland. In het Nederland van de jaren 60/70 ging het al veel beter en was het makkelijker om je weg omhoog te vinden, dan in het Marokko van de jaren 60/70. Toen mijn ouders hier kwamen was het voor hun al een geschenk dat ze een dak boven hun hoofd en eten konden betalen en daarnaast wat konden sparen. Dat was het doel. Ze hadden geen enige benul van opleiding of studie en dus hebben ze daar ook totaal niet naar omgekeken. Daarnaast wilde Nederland het ook zo houden. Waarom zou je die mensen een opleiding aanbieden als ze het vieze maar nuttige werk in de fabrieken deden? Waarom zou je ze laten onplooien en mondvaardig maken als je ze alleen nodig had voor het arbeiderswerk waarbij je alleen je handen nodig hebt en 'ja' of 'nee' hoeft te knikken?quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:20 schreef freeeman het volgende:
[..]
Het is en blijft makkelijk om de schuld niet bij jezelf neer te leggen uiteraard. Je vergeet dat ook voor een groot deel van de nederlandse bevolking gelde dat doorleren pas iets was wat net kon.
Mijn ouders stammen ook uit de tijd dat alleen de elite kon studeren en de meesten minimaal onderwijs kregen. Doorleren hebben mijn ouders en velen van hun generatie pas op veel latere leeftijd gedaan en later pas hun kinderen en kleinkinderen.
Trouwens een deel van mijn familie, en vrienden van mijn ouders is ge-emigreert, zelfs mijn vader is jarenlang werkzaam geweest in "afrika". Die zijn allemaal geintegreerd en spreken de taal. Zelfs mijn vader spreekt naast nederlands nog 4 talen terwijl dat niet "verplicht" was.
Ik had thuis ook geen ouders die mij aan het handje hielden of toen ik de middelbare school gymnasium deed mij nog konden helpen met het huiswerk.
Toch ben ik geen drugs gaan delen, bejaarden gaan overvallen of vrouwen gaan zitten aanranden.
Eerstegeneratie heeft niet voor problemen gezorgd, tweedegeneratie zorgt voor problemen, derdegeneratie zijn voornamelijk kleuters en peuters en aangezien kleuters nog niet het bed delen bestaat de vierdegeneratie op een enkele individu niet. Dat is het verhaal. Gedag.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:54 schreef kiwiko het volgende:
Jellereppe, je kan hoog en laag springen, je kan decennia teruggaan in je redeneringen waarom 2de en 3de en zelfs 4de generatie Marrokkanen procentueel gezien voor de grootste overlast/criminaliteit verantwoordelijk zijn...... je kan er weet ik veel wat bij halen, en weet ik veel wie de schuld geven van het gedrag. Maar the bottom line is, dat het cijfer gewoon schrikbarend is, en dat er helemaal NIEMAND in Nederland is die ze dwingt dit gedrag ten toon te spreiden. Het is een eigen keuze om je zo te gedragen.
Nee, ik ben vandaag al twee uur bezig met posten. Ik heb geen zin meer om van alles te gaan aanhalen, dus dan maar een opsomming. Beschuldig mij niet van zwakte, omdat ik kortaf ben. Dat is niet erg netjes en aardig van je. Zie mijn lappen tekst. Meer dan genoeg info.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:00 schreef kiwiko het volgende:
Gut, als je geen antwoord heb dan ga jij je maar sociaal zwak gedragen?
Als je tussen de regels doorleest, dan zie je dat ik nooit heb ontkend dat er geen problemen zijn, want die zijn er zeker wel. Een groot probleem, helaas. Je geeft helaas in je eerste post aan dat ik hoog en laag spring, terwijl ik dat nooit heb gedaan. Ontkennen zul je mij niet zien doen, eerder al de goedwillenden verdedigen, omdat ze worden aangekeken voor de fouten van criminele Marokkanen. That's all.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:04 schreef kiwiko het volgende:
Maar al jouw lappen tekst gaat over vroeger tot heel vroeger....... Niet over nu en hoe het nou echt komt dat de situatie zo is zoals die is.
Mijn excuses als mijn opmerking jou geraakt heeft
Ach, dat is het minste wat ik kan doen. We worden er allemaal op aangekeken, dus dan is het minste wat je als Marokkaan in Nederland kunt is doen meeposten op een forum. Stelt weinig voor wat ik doe, maar toch bedankt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:08 schreef Flow3r het volgende:
Jellereppe heeft een supergeduld![]()
Hij probeert keer op keer mee te denken over oorzaak en gevolg terwijl hij totaal niet verantwoordelijk hoeft te zijn voor wat ánderen fout doen.
respect hoor![]()
Weet ik wel, maar je hoort zo vaak dat er nooit eens een ander geluid komt van iemand met een Marokkaanse achtergrond, nou, dankzij jou dus welquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:12 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ach, dat is het minste wat ik kan doen. We worden er allemaal op aangekeken, dus dan is het minste wat je als Marokkaan in Nederland kunt is doen meeposten op een forum. Stelt weinig voor wat ik doe, maar toch bedankt.
Gelukkig is voor mij een mens een mens, en totdat het tegendeel bewezen is een leuk mens. Ongeacht afkomst, huidskleur, opleiding, werk (of niet)quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als je tussen de regels doorleest, dan zie je dat ik nooit heb ontkend dat er geen problemen zijn, want die zijn er zeker wel. Een groot probleem, helaas. Je geeft helaas in je eerste post aan dat ik hoog en laag spring, terwijl ik dat nooit heb gedaan. Ontkennen zul je mij niet zien doen, eerder al de goedwillenden verdedigen, omdat ze worden aangekeken voor de fouten van criminele Marokkanen. That's all.
Op een gegeven moment dan houdt het geduld ook op.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar je hoort zo vaak dat er nooit eens een ander geluid komt van iemand met een Marokkaanse achtergrond, nou, dankzij jou dus wel![]()
Ik vind je verhaal erg knap. Je spreekt hier zelfs over 4de generatie Marokkanen, terwijl de 3e generatie amper bestaat. Tevens zijn zij ook procentueel gezien niet voor de grootste overlast/criminaliteit verantwoordelijk. Dat de problemen ernstig zijn, zal niemand ontkennen. Jij maakt er echter een show van en poogt de feiten weer zoveel mogelijk naar je hand te zetten. No offence, maar mensen zoals jij verzieken het hele maatschappelijke debat.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:54 schreef kiwiko het volgende:
Jellereppe, je kan hoog en laag springen, je kan decennia teruggaan in je redeneringen waarom 2de en 3de en zelfs 4de generatie Marrokkanen procentueel gezien voor de grootste overlast/criminaliteit verantwoordelijk zijn...... je kan er weet ik veel wat bij halen, en weet ik veel wie de schuld geven van het gedrag. Maar the bottom line is, dat het cijfer gewoon schrikbarend is, en dat er helemaal NIEMAND in Nederland is die ze dwingt dit gedrag ten toon te spreiden. Het is een eigen keuze om je zo te gedragen.
ik weet niet of je een zusje hebt, maar stel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:12 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ach, dat is het minste wat ik kan doen. We worden er allemaal op aangekeken, dus dan is het minste wat je als Marokkaan in Nederland kunt is doen meeposten op een forum. Stelt weinig voor wat ik doe, maar toch bedankt.
Alsof dat andersom anders zou zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:46 schreef freeeman het volgende:
[..]
ik weet niet of je een zusje hebt, maar stel.
Die komt op een dag thuis met een nette nederlandse jongen. Goed opgeleid, beleefd, serieus en goede toekomstperspectieven. Keur je dat goed? En hoe denk je dat de rest van de marokkanen zou reageren?
Ten eerste vraag ik dat niet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof dat andersom anders zou zijn.
Nee, je vraagt dat niet - omdat je het antwoord dondersgoed weet. En dat is dan weer meteen zo jammer.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:02 schreef freeeman het volgende:
[..]
Ten eerste vraag ik dat niet.
En ja ik denk dat het zeker wel anders zou zijn. In den beginne zouden hollandse ouders een beetje vreemd kijken, al dan niet "balen" maar na een typische "ontmoet je schoonfamilie etentje" zal iemand al snel ge-accepteerd worden.
Grappig, in mijn vriendengroep zijn er best veel die een meisje met een ander kleurtje of cultuurtje hebben. sommige al getrouwd en kinderen. Die worden gewoon gemakkelijk geaccepteerd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, je vraagt dat niet - omdat je het antwoord dondersgoed weet. En dat is dan weer meteen zo jammer.
Zegt degene die geen vlees eet om de toverspreuken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Een nationaliteit kan je niet met een religie vergelijken. Landen bestaan, goden niet.
Die kunnen me gestolen worden, ik heb gewoon een kankerhekel aan religie in het algemeen en de islam in het bijzonderquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zegt degene die geen vlees eet om de toverspreuken.
ja...... ik heb een 14 jarige dochter die in Gouda Goverwelle naar school gaat, en ja ik heb hier regelmatig Marrokkaanse jongens over de vloer. En ja, hier in huis zijn de regels heel duidelijk, en de consequenties van het over MIJN grenzen gaan ook.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En jou dochter is NLs?quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:00 schreef kiwiko het volgende:
[..]
ja...... ik heb een 14 jarige dochter die in Gouda Goverwelle naar school gaat, en ja ik heb hier regelmatig Marrokkaanse jongens over de vloer. En ja, hier in huis zijn de regels heel duidelijk, en de consequenties van het over MIJN grenzen gaan ook.
Ik moet zeggen, leuke gassies, en ik hoop echt dat een in het bijzonder mijn schoonzoon wordt. Lief, beleefd, betrouwbaar.
Dat is geen antwoord. Maar je ontwijking zegt genoeg. Iedereen kent zo onderhand de extreme hypocrisie van Marokkanen. Overal gillen over discriminatie maar ondertussen zelf zwaar discriminerend en ronduit racistisch bezig zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Meer Nederlands dan mijn dochter krijg je ze niet, evenals mijzelfquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En jou dochter is NLs?
Ik hoop dat je het leuk vind als ze een theedoek draagt omdat dat moet van een verzonnen godje....
Als je als NLe hoopt dat ze met een moslimmurk thuiskomt ben je OF extreem naief dat je je dochter Vlinder hebt genoemd OF gewoon een landverraadster.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:19 schreef kiwiko het volgende:
[..]
Meer Nederlands dan mijn dochter krijg je ze niet, evenals mijzelfGelukkig laat ze zich niks vertellen, is ze niet makkelijk te beinvloeden..... dus die zal niet zo heel snel met een Hoofddoek rond gaan lopen hoor
Nou ik reageer iets anders als mijn dochter daarmee thuiskomt. Ten eerste trap ik ze per direct met grof geweld het huis uit, ten tweede ga ik huishouden bij zijn thuis.quote:
Dat is nou écht een achterlijke reactie.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou ik reageer iets anders als mijn dochter daarmee thuiskomt. Ten eerste trap ik ze per direct met grof geweld het huis uit, ten tweede ga ik huishouden bij zijn thuis.
Neuh Murken komen er hier niet in. Klaar.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat is nou écht een achterlijke reactie.![]()
Tevens schijn je niet veel vertrouwen te hebben in je dochter. Ik dacht dat ze zelf mocht kiezen in een land als Nederland? Je weet wel; vrijheid , gelijke rechten en zo?
Bloemen horen in een vaasquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Neuh Murken komen er hier niet in. Klaar.
Ga jij nou maar lekker naief bloemen in je haar doen of zo.
Nee ik arrangeer niets. Maar als ze met Mohammed thuiskomt en zich moet gaan bekeren tot een woestijnreligie is ze mijn kind niet meer, simpel zat. Dat zal ze dan trouwens sowieso niet zijn, want iemand met mijn genen kan niet in onzinsprookjes geloven.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Bloemen horen in een vaas![]()
Maar jouw dochter is dus overgeleverd aan de grillen van haar vader. Jij bepaald met wie ze thuis mag komen. Heb je al een huwelijk gearrangeerd?
Als ze met de verkeerde thuis komt krijgt ze een lesje sharia van schoonpapa.
Ik begrijp niet waarom je zo afgeeft op extremisme als je er zelf toe behoort.
Ik kan niet zo blij zijn met een moslimhoer in de familie. Blijkbaar is ze dus toch niet verstandig opgevoed dan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:22 schreef kiwiko het volgende:
Mijn dochter kan prima haar eigen beslissingen maken gelukkigZo heb ik haar ook opgevoed, dat was mijn taakje als mamma. Er voor zorgen dat ik een evenwichtig, verstandig, voor zichzelf kunnen zorgend jong volwassene straks aflever in de maatschappij.
En als zij straks een keurige Mohammed aan mij voor komt stellen als mijn aanstaande schoonzoon, en hij is goed voor haar, en zij zijn gelukkig samen. Dan kan ik alleen maar heel blij voor haar zijn.
Je vergist je. Ook jouw dochter zal op het werk, school, omgeving te maken krijgen met allerlei verschillende mensen en daar kan maar zo een leuke Marokkaan tussen zitten.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee ik arrangeer niets. Maar als ze met Mohammed thuiskomt en zich moet gaan bekeren tot een woestijnreligie is ze mijn kind niet meer, simpel zat. Dat zal ze dan trouwens sowieso niet zijn, want iemand met mijn genen kan niet in onzinsprookjes geloven.
Oh, ik ken er ook aardig wat, binnen mijn eigen familie zelfs. Neemt niet weg dat het natuurlijk niet de standaard gang van zaken is. Ik denk dat iemand als D_H toch wel wat dichter bij de mening staat van de gemiddelde Nederlander wat dat betreft.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:10 schreef freeeman het volgende:
[..]
Grappig, in mijn vriendengroep zijn er best veel die een meisje met een ander kleurtje of cultuurtje hebben. sommige al getrouwd en kinderen. Die worden gewoon gemakkelijk geaccepteerd.
Momenteel heb ik ook een islamitische scharrel, vind niemand in mijn omgeving problematisch. Alleen zij kan zoiets natuurlijk niet tegen haar omgeving zeggen
Als ze graag als een submens wil gaan geloven in djinns en toverspreuken moet ze dat doen, maar mijn dochter is ze dan niet meer.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Je vergist je. Ook jouw dochter zal op het werk, school, omgeving te maken krijgen met allerlei verschillende mensen en daar kan maar zo een leuke Marokkaan tussen zitten.
Liefde gaat ver , en als pa haar toch afstoot kan ze maar net zo goed gelukkig worden met Mo
Jij gaf net zelf nb toe dat je liever niet ziet dat jouw zus/dochter met een nler trouwt!quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, ik ken er ook aardig wat, binnen mijn eigen familie zelfs. Neemt niet weg dat het natuurlijk niet de standaard gang van zaken is. Ik denk dat iemand als D_H toch wel wat dichter bij de mening staat van de gemiddelde Nederlander wat dat betreft.
Als jouw kinderen opgevoed zijn met jouw denkwijzen en deze ook propageren, dan verkies ik een Moslim man boven die gezonde blozende wangetjes met dat blonde haar.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik kan niet zo blij zijn met een moslimhoer in de familie. Blijkbaar is ze dus toch niet verstandig opgevoed dan.
Volgens mij zie jij spoken. Waar zou ik hebben gezegd dat ik liever niet zie dat mijn zus/dochter met een NL'er trouwt?quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij gaf net zelf nb toe dat je liever niet ziet dat jouw zus/dochter met een nler trouwt!
En die schoonsnol van je moest zich bekeren niet?
Lekker voorhuid eraf en bang zijn voor onzichtbare boze geestenquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:36 schreef kiwiko het volgende:
[..]
Als jouw kinderen opgevoed zijn met jouw denkwijzen en deze ook propageren, dan verkies ik een Moslim man boven die gezonde blozende wangetjes met dat blonde haar.
Maargoed, voor mij is het meest belangrijke dat mijn kind gelukkig is, al komt ze met een Moslima thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |