1 2 3 4 5 6 7 8 | De volledige selectie: Doel: Tim Krul (Newcastle United), Kenneth Vermeer (Ajax) Verdediging: John Heitinga (Everton), Daryl Janmaat (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Joris Mathijsen (Feyenoord), Ricardo van Rhijn (Ajax), Ron Vlaar (Aston Villa), Jetro Willems (PSV) Middenveld: Ibrahim Afellay (Schalke 04), Urby Emanuelson (AC Milan), Marco van Ginkel (Vitesse), Nigel de Jong (AC Milan), Rafael van der Vaart (Hamburger SV) Aanval: Eljero Elia (Werder Bremen), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Dirk Kuyt (Fenerbahçe), Robin van Persie (Manchester United) en Arjen Robben (Bayern München). |
Kuijt had naar binnen moeten trekken.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:18 schreef remcoP het volgende:
Schaken had zelf op doel moeten schieten.
had wel handig geweest:Yquote:Op woensdag 14 november 2012 21:18 schreef Guidetti het volgende:
Waarom komt Kuijt niet naar binnen?
Dat was misschien ook zo.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:18 schreef remcoP het volgende:
Mag niet van dirkie.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:18 schreef remcoP het volgende:
''fisting op de training van Oranje''quote:Op woensdag 14 november 2012 21:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dirk had gewoon veel eerder naar binnen moeten komen. Turkse stijl zeker.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
Schaken passeert ineens aardig, maar dan komt er zo'n zaadpass
Wes mag niet meer twitteren.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
Moet Wes hier niet over twitteren;
Yolanthe Sneijder-Cabau uit film geknipt
niet meer doenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:19 schreef Rickazio het volgende:
zitten er ook ouderwets dikke Surinamers in dit elftal?
verstandigquote:Op woensdag 14 november 2012 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
Moet Wes hier niet over twitteren;
Yolanthe Sneijder-Cabau uit film geknipt
Zij hebben in ieder geval nog pogingen op doel. Het beste schot wat wij hebben gehad is van Afellay richting de cornervlag.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:19 schreef speknek het volgende:
Gelukkig falen die Duitsers net zo hard voorin als wij.
quote:
zuidoost , zegt genoegquote:Op woensdag 14 november 2012 21:23 schreef Wrijfhout het volgende:
Zo, is Vermeer alcoholist of drinkt hij gewoon zoveel
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op woensdag 14-11-2012 om 21:00:56Die ArenA is natuurlijk ook geen plek om te vechten voor een overwinning. Voor je het weet kun je morgen geen broodje eten in A'dam. #neddui reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
De Jong, Van Rhijn en Heitinga eruit
Clasie, Janmaat en De Vrij erin
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:24 schreef KingRoland het volgende:
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op woensdag 14-11-2012 om 21:00:56Die ArenA is natuurlijk ook geen plek om te vechten voor een overwinning. Voor je het weet kun je morgen geen broodje eten in A'dam. #neddui reageer retweet
Broodje Sla.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Dit is echt een pot voor Clasie.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
Bedankt man!quote:Op woensdag 14 november 2012 21:25 schreef KingRoland het volgende:
voor de mensen die het gemist hebben
[ afbeelding ]
Jajaja de Coffeeshops zijn weer open hoor!!quote:Op woensdag 14 november 2012 21:25 schreef KingRoland het volgende:
voor de mensen die het gemist hebben
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:24 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Dat zouden ze nooit opmerken.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Siem de Jong was geselecteerd had je De Jong kunnen inbrengen voor De Jong
Van Rhijn speelt goed.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eindelijk iemand uit Friesland in dit topicquote:Op woensdag 14 november 2012 21:28 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is dezeWel Schaken, maar geen Huntelaar
Huntelaar wordt niet gespaard.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:28 schreef Mandéra het volgende:
Kuyt op links, Robben er uit en Siem in de spits als je dan toch Huntelaar of Persie wil sparen.
Klootzakquote:Op woensdag 14 november 2012 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindelijk iemand uit Friesland in dit topic
hahahahahahaquote:Op woensdag 14 november 2012 21:30 schreef Symphonic het volgende:
Is Hakim tegenwoordig ook analyst?
Robben komt nog geen Zeefuik voorbij. Die moet snel oprotten uit dit team.quote:
dankjequote:Op woensdag 14 november 2012 21:31 schreef muzas het volgende:
[..]
Het begin van zo'n animatie-overlay met stats of info.
Word tijd voor Ola John. Doet het lekker in Portugalquote:Op woensdag 14 november 2012 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Robben komt nog geen Zeefuik voorbij. Die moet snel oprotten uit dit team.
Bedankt.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:31 schreef muzas het volgende:
[..]
Het begin van zo'n animatie-overlay met stats of info.
IJsjes verkopen?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Word tijd voor Ola John. Doet het lekker in Portugal
Tyft op dan als het je niet aanstaat.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:31 schreef Symphonic het volgende:
De sfeer in het topic is al net zo fijn als in het stadion..
Sjezus hou gewoon op met dat gehakketak
STOP ZELF!quote:Op woensdag 14 november 2012 21:31 schreef Symphonic het volgende:
2 wedstrijden pas.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Word tijd voor Ola John. Doet het lekker in Portugal
Dit is niet de SC caland, hier zijn ook gevoelige mensen!quote:Op woensdag 14 november 2012 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Tyft op dan als het je niet aanstaat.
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Is basisspeler bij Benfica. speelde prima in laatste CL-wedstrijdquote:
Doe eens rustigquote:Op woensdag 14 november 2012 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Tyft op dan als het je niet aanstaat.
Niemand heeft een Louis van Gaal voor je topic gezegd.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Iets frituren is echt een beleving voor je, of niet?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:33 schreef Mandéra het volgende:
Verdomme, net in een druppel vet gestapt geloof ik, het is net Thialf hier nu.
neequote:Op woensdag 14 november 2012 21:35 schreef Pedroso het volgende:
Siempie er in. Scoort altijd en overal ! Neem aan dat v. Gaal deze topper geselecteerd heeft.
Sieme Zijm is al een tijdje gestopt.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:35 schreef Pedroso het volgende:
Siempie er in. Scoort altijd en overal ! Neem aan dat v. Gaal deze topper geselecteerd heeft.
opgepast we hebben hier met een kwajongen te maken.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:35 schreef R-woud88 het volgende:
eyz zo gedraag ik mij ook in de auto
jwzquote:Op woensdag 14 november 2012 21:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
opgepast we hebben hier met een kwajongen te maken.
2-1quote:
Ja ik zag het ook, freakyquote:Op woensdag 14 november 2012 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu het toch rust is... die reclame waarin zijn contract voor hem in het Chinees staat geschreven.
Wtf heeft hij voor een oogafwijking
[ afbeelding ]
Roemenie uit, altijd lastig.quote:
Laten een wedstrijdje lopen. Op het WK 2014 staan ze er, minimaal finaleplaats.quote:
Als hij net zon baas is als vorig weekendquote:
66% goed.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
David Luiz?quote:
Gelukkig heb jij geen bril.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:38 schreef Smoofie het volgende:
Allemaal Oranje onwaardig, Janmaat , Clasie en de Vrij
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:39 schreef Smoofie het volgende:
Wtf, schaken blijft__________________________!
quote:
Kunnen moeilijk met Denemarken spelen.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:38 schreef Smoofie het volgende:
Allemaal Oranje onwaardig, Janmaat , Clasie en de Vrij
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:39 schreef Caland het volgende:
Feyenoord-verdediging.![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer van die drollenvanger erachter.
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:39 schreef remcoP het volgende:
Hoeveel negers staan er nu in het veld?
Broodje kip?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:39 schreef remcoP het volgende:
opquote:Op woensdag 14 november 2012 21:39 schreef remcoP het volgende:
Omdat het geen Ajax shirtje aanheeft zondag?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:40 schreef Pedroso het volgende:
Eigenlijk wel erg bedroevend als je kijkt wat er nu in Oranje rondloopt.
Hou je clubgelul even voor jequote:Op woensdag 14 november 2012 21:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat het geen Ajax shirtje aanheeft zondag?
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
defuck?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoeveel kinderen hebben de voetballers van Duitsland ten opzichte van de Nederlanders?
Pedroso doet niet anders.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hou je clubgelul even voor je
Is nou wel weer leuk geweest
Het is toch het Nederlands Elftal mongool.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kijk net weer en zag typisch als eerstequote:
Goede vraag,quote:Op woensdag 14 november 2012 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoeveel kinderen hebben de voetballers van Duitsland ten opzichte van de Nederlanders?
Ja dat hoor je goed.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:42 schreef alors het volgende:
Hoor ik nou goed dat Mathijsen bij de selectie zit?
Ja maar steven die Pedroso begon ja godverdommequote:Op woensdag 14 november 2012 21:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kijk net weer en zag typisch als eerste
En tevens: Hij doet het ook dus doe ik het ook maar![]()
![]()
![]()
Kleuter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bedoelt dat er bij Nederlanders meer negers spelen en deze zelden weet van hun kinderen hebben?quote:
Met korfbal welquote:
En hoeveel % is van het Arische ras?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Zeg jij.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kijk net weer en zag typisch als eerste
En tevens: Hij doet het ook dus doe ik het ook maar![]()
![]()
![]()
Kleuter
Kloptquote:
ja, intercity naar Den bosch vertrekt vanaf spoor 5.quote:
Bakstenen van een viaduct gooien.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
En hou je nou maar weer lekker met Nederland bezig of ga op een snelweg met de auto's spelen
hahaha da's een leuke!quote:Op woensdag 14 november 2012 21:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
En hou je nou maar weer lekker met Nederland bezig of ga op een snelweg met de auto's spelen
"Go play with traffic" is wel een klassiekertje.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
Oeh dat is wel voor echte lefgozers!quote:Op woensdag 14 november 2012 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bakstenen van een viaduct gooien.
Ik neem altijd stoeptegels, groter raakvlak enzo.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bakstenen van een viaduct gooien.
Het ging niet over mijn club gevoel verder gozer, maar is goed ik zal ik het niet meer over Ajax hebben.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
'Go play with the trains' ookquote:Op woensdag 14 november 2012 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Go play with traffic" is wel een klassiekertje.
Zeker weten, daarom doe ik het niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:45 schreef alors het volgende:
[..]
Oeh dat is wel voor echte lefgozers!
Die is niet opgeroepen.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:45 schreef Pedroso het volgende:
Gelukkig hebben we vanavond een meevoetballende spits.
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 14 november 2012 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker weten, daarom doe ik het niet.
Mwa die voorzetten van Schaken vind ik af en toe wel verrassend.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:45 schreef TheArt het volgende:
Echt niemand aan Nederlandse kant durft eens een verrassende bal te geven. Het is allemaal zo doorzichtig
Mwah, er is echt geen reet aan.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa die voorzetten van Schaken vind ik af en toe wel verrassend.
Ze hebben 0-0 gewed?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:47 schreef Mandéra het volgende:
Z'n lijn met de Belchinees viel weg.
Schaken speelt goed zelfs.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:47 schreef Doublepain het volgende:
Die vieze kut Schaken en Kuyt spelen nog
twitter:KoertWesterman twitterde op woensdag 14-11-2012 om 21:12:28Reus zit niet bepaald op één lijn met die Hummels, krijg ik de indruk. #neddui reageer retweet
kut is gewoon gewassenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:47 schreef Doublepain het volgende:
Die vieze kut Schaken en Kuyt spelen nog
Hij is belangrijk in de kleedkamerquote:Op woensdag 14 november 2012 21:48 schreef Typisch het volgende:
Kuyt kan echt niet meer man, kun je nog beter Dost, De Jong of Van Wolfswinkel in de spits zetten. Desnoods Kastanje oid.
Het is iig beter dan wat Robben liet zien. Al was dat ook niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goed om de bal te verliezen, zijn voorzetten willen ook niet
Hij legt wel veel energie in de wedstrijd. Iets wat binnen de profielschets als nummer 9 toch wel een pluspunt is.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:48 schreef Typisch het volgende:
Kuyt kan echt niet meer man, kun je nog beter Dost, De Jong of Van Wolfswinkel in de spits zetten. Desnoods Kastanje oid.
thanx for the info man!quote:Op woensdag 14 november 2012 21:48 schreef Evertjan het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op woensdag 14-11-2012 om 21:12:28Reus zit niet bepaald op één lijn met die Hummels, krijg ik de indruk. #neddui reageer retweet
Materiaalman ook.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij is belangrijk in de kleedkamer
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:49 schreef mrstylo het volgende:
Turkse competitie moet echt slecht zijn volgens mij.
Fener is fixed, altijd.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:49 schreef mrstylo het volgende:
2x zo slecht als de Eredivisie.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:49 schreef mrstylo het volgende:
Vraag het Davy.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:49 schreef napoleonfour het volgende:
Hoeveel spelers met een verleden bij PSV staan erin?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |