1 2 3 4 5 6 7 8 9 | De volledige selectie: Doel: Tim Krul (Newcastle United), Kenneth Vermeer (Ajax) Verdediging: John Heitinga (Everton), Daryl Janmaat (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Joris Mathijsen (Feyenoord), Ricardo van Rhijn (Ajax), Ron Vlaar (Aston Villa), Jetro Willems (PSV) Middenveld: Ibrahim Afellay (Schalke 04), Urby Emanuelson (AC Milan), Marco van Ginkel (Vitesse), Nigel de Jong (AC Milan), Rafael van der Vaart (Hamburger SV) Aanval: Eljero Elia (Werder Bremen), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Dirk Kuyt (Fenerbahçe), Robin van Persie (Manchester United) en Arjen Robben (Bayern München). |
PSVquote:Op woensdag 14 november 2012 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar Davids is de enige zonder verleden bij PSV, dus jij bent egt soekel.
Heel het elftal faalde zo hard op het EK op Sneijder naquote:Op woensdag 14 november 2012 20:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
BMI en Vlaar, dan maar een andere linksback. Heitinga faalde zo hard op het EK, dat kan ook niet meer.
Dat durfde hij niet in de microfoon te zeggen.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:30 schreef Rickazio het volgende:
Edgar, je bent hier omdat je zwart bent en niet vanwege je carrière
genoteerd.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
Robben gaat ook weer falen, je ziet al aan dat koppie dat hij weer te graag wil.
Duitsers niet welkom in Rotterdam.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:29 schreef GGMM het volgende:
Waarom wordt er niet in de Kuip gespeeld? Is dat soms een oud bouwval volgens de KNVB?
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:30 schreef Rickazio het volgende:
Edgar, je bent hier omdat je zwart bent en niet vanwege je carrière
Zometeen wordt Faas Wilkes nog opgegraven voor een erespeld.quote:
Bijna niemand, kunnen die tyfus Belgen nog wat van leren.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:32 schreef Rickazio het volgende:
welke mongolen zitten er te fluiten
Aanquote:Op woensdag 14 november 2012 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, jij refereert zeker naar de 2de Wereldoorlog??
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:34 schreef Specularium het volgende:
Edgar kent de tekst nog steeds niet.
Nee welnee.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:34 schreef WSquater het volgende:
Zong nou het hele Elftal het volkslied mee?
Dat had ik gezien iddquote:
aanquote:Op woensdag 14 november 2012 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, jij refereert zeker naar de 2de Wereldoorlog??
Die is hier alleen maar omdat hij zwart is.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
Vermeer kijkt ook al gewoon zo van 'WTF doe ik hier?'
Iedereen behalve De Jong en Afellay (en misschien Schaken) dus weet niet wat iedereen lult hierquote:
zelfs de ex-spelers die gehuldigd werden zongen meequote:Op woensdag 14 november 2012 20:36 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Iedereen behalve De Jong en Afellay (en misschien Schaken) dus weet niet wat iedereen lult hier
Jammer dat DonRaja er niet is. Eindelijk iemand gevonden die zijn MeMe leuk vindt.quote:
Mmm het leek alsof er veel minder mee zongen.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:36 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Iedereen behalve De Jong en Afellay (en misschien Schaken) dus weet niet wat iedereen lult hier
Davids niet hoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
zelfs de ex-spelers die gehuldigd werden zongen mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wilhelmus is niet om voluit mee te zingen. Dat gezeik altijd. Iedereen deed mee op Afellay en De Jong naquote:Op woensdag 14 november 2012 20:35 schreef Ferdii het volgende:
[..]
weinig echt voluit zingen, de meeste meemompelen, maar iig beter dan niks
Eerlijk is eerlijk, ik heb hem bijna een half jaar structureel moeten posten, en dit is de eerste keer dat er gelachen wordt, idd.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jammer dat DonRaja er niet is. Eindelijk iemand gevonden die zijn MeMe leuk vindt.
Je had nog tranen in je ogen van het Duitse volkslied.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm het leek alsof er veel minder mee zongen.
Gaan we
Oh, gelukkig. Ik dacht al dat je buurjongetje dit aan het typen was.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:37 schreef WSquater het volgende:
Wel een chille scheids (vind ik dan)
Van Ginkel op rechtsbuiten heb je ook niks aan hoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Komt zeker nog wel, alsof Schaken en het 90 minuten volhoudt tegen die Duitsers.
er zal wel flink geschoven worden neem ik aan? Ik zie VDV, Kuyt en Schaken het niet langer dan 60 minuten volhoudenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Van Ginkel op rechtsbuiten heb je ook niks aan hoor.
Thanks.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
http://www.sbs6.nl/programmas/voetbal/videos/live
Als hoofd van de Dirkie uit Katwijk Kuijt Fanclub wil je er graag op wijzen vooral niet kritisch te zijn op ons dirk b.v.d..quote:Op woensdag 14 november 2012 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
Kuyt die als een jonge teckel overal achteraan gaat hollen
ok sorry gr grquote:Op woensdag 14 november 2012 20:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als hoofd van de Dirkie uit Katwijk Kuijt Fanclub wil je er graag op wijzen vooral niet kritisch te zijn op ons dirk b.v.d..
Zijn seizoenskaarthouders die niet op komen dagen.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:42 schreef alors het volgende:
Waarom is het zo leeg? Waren die kaarten zo duur?
Hij geeft niet voor niks bij SBS commentaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
Serieus, ook een commentator die het na 5 minuten al over 'ze hebben het meeste balbezit' gaat hebben
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn seizoenskaarthouders die niet op komen dagen.
Er is 50.000 manquote:Op woensdag 14 november 2012 20:42 schreef alors het volgende:
Wil Schaken zeker scouten voor zn eventuele nieuwe club...quote:Op woensdag 14 november 2012 20:42 schreef KingRoland het volgende:
Er zijn bronnen dat Guardiola in de Amsterdam Arena zit te kijken.
Er is nog wel.quote:
Traditie in de ArenA hèquote:Op woensdag 14 november 2012 20:42 schreef alors het volgende:
Er zijn geruchten of bronnen beweren oid. Er zijn bronnen datquote:Op woensdag 14 november 2012 20:42 schreef KingRoland het volgende:
Er zijn bronnen dat Guardiola in de Amsterdam Arena zit te kijken.
Vanaf 25 euro per stuk.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:42 schreef alors het volgende:
Welke G-team gaat hij coachen dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:43 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Wil Schaken zeker scouten voor zn eventuele nieuwe club...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Mjah je kan niet echt zeggen dat ze daar zitten, behalve als je de KNVB bent, dan zeg je dat welquote:
Er zijn.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah je kan niet echt zeggen dat ze daar zitten, behalve als je de KNVB bent, dan zeg je dat wel
Ajax n.v. houdt het ook al jaren vol.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah je kan niet echt zeggen dat ze daar zitten, behalve als je de KNVB bent, dan zeg je dat wel
Ja, de vorige keer werden die ook al met open armen ontvangen daar.quote:
De Blitzkrieg komt er snel genoeg aan hoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
De eerste 8 minuten zijn duidelijk voor Nederland. Hopelijk houden ze het nog even vol. Het is immers wel Duitsland waar ze tegen spelen.
Niet ?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:45 schreef Fok-it het volgende:
Alle Duitsers zijn homokom op zeg, we zitten niet in Lloret
Enige echte versiequote:
Water is nat.quote:
Het niveau in Lloret ligt hoger dan bij een wedstrijd van Oranje, trust me.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:45 schreef Fok-it het volgende:
Ik wel hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 20:45 schreef Fok-it het volgende:
Bedankt voor je analyse elke 5 minuten.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Rustig, rustig Nederland. Niet je eigen kristallen glazen ingooien tegen Duitsland. Laat ze maar opkomen en speel op balbezit. Ik vind ze echt goed spelen momenteel
Serieus? Ze veroveren vaak alleen de bal bij foute passing van de Duitsers, en het is dan al snel weer tikkie breed, tikkie terug, en zo weer ingeleverdquote:Op woensdag 14 november 2012 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Rustig, rustig Nederland. Niet je eigen kristallen glazen ingooien tegen Duitsland. Laat ze maar opkomen en speel op balbezit. Ik vind ze echt goed spelen momenteel
quote:
Als je veel beton om je heen hebt wel.quote:
Bij jullie klagen er mensen als er gezongen of geschreeuwd wordt. Vertelde je wel eens.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je veel beton om je heen hebt wel.
Is echt knap wat ze doen momenteel, het ziet er heel degelijk uit maar Duitsland heb ik zelden zo vast zien staan. Als dit zo doorgaat zullen de Duitsers het vertrouwen verliezen waarna we met Schaken zijn snelheid naar een makkelijk overwinning counteren.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus? Ze veroveren vaak alleen de bal bij foute passing van de Duitsers, en het is dan al snel weer tikkie breed, tikkie terug, en zo weer ingeleverd
Zullen zo rond de 40-45ste minuut komen.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:49 schreef Compliment het volgende:
Maar weinig oorloggrappen tot nu toe.
Dat was ik niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij jullie klagen er mensen als er gezongen of geschreeuwd wordt. Vertelde je wel eens.
Wie zijn de beste roeiers ter wereld?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:49 schreef Compliment het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Dat krijg je met zo'n wedstrijd in Amsterdam. In geen stad ter wereld was er zo weinig weerstand als in de hoofdstad.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:49 schreef Compliment het volgende:
Echt he?quote:
Was volgens mij Buitendam.quote:
Sterker nog, de Joodse bewegingen werkte mee met de uitlevering om het niet te laten escaleren.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat krijg je met zo'n wedstrijd in Amsterdam. In geen stad ter wereld was er zo weinig weerstand als in de hoofdstad.
Je bent mij net voorquote:Op woensdag 14 november 2012 20:51 schreef Rickazio het volgende:
[..]
zap de neger
bonus: 3 op een rij
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zullen zo rond de 40-45ste minuut komen.
Of zoals Deelder ooit zei.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sterker nog, de Joodse bewegingen werkte mee met de uitlevering om het niet te laten escaleren.
quote:Toen bij ons die mariniers op de Maasbrugge die Moffe d’r strot afbete, stonde ze in Amsterdam godverdomme metter klauw omhoog langs de weg te kijke wat een mooie auto’s die Duitsers toch hadde!
positiespel zuigt van nederlandquote:Op woensdag 14 november 2012 20:52 schreef speknek het volgende:
Interessant om het positiespel van Nederland te zien, ze houden het goed klein. Slim, want Spanje heeft al een aantal keer laten zien dat Duitsland daar absoluut niet mee overweg kan. Jammer dat we dan wel weer van die zone-types als Heitinga hebben die vervolgens de bal niet af kunnen pakken, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |