Maar TS wil rustig wonen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:22 schreef Softfeel het volgende:
Of je gaat niet in een bos wonen onder een steen.
Dan zie je ze buiten wel lopen in de normale stad.
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:23 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik loop in het zwart met een zwarte hond. Ik leef nog steeds, dus het zal meevallen.
Fietsers zonder licht zijn dan weer volslagen idioten, vooral rond 17.00uur, snel naar moeders de vrouw voor stampot.
Hoezo?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:24 schreef cptmarco het volgende:
fietsers die zonder licht rijden verdienen het om van de weg gereden te worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik vind ze ook irritant als ik zelf rij.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Fietsers zonder licht zijn klote inderdaad. Ze onderschatten echt hoe bijzonder slecht zichtbaar ze zijn.
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:24 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Hoezo?Als je niet gezien wil worden hoef ik dus niet uit te kijken voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ja dit dus, een fietslampje is een kleine moeite. Er staan ook boetes op, je moet maar lichten aanschaffen.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je niet gezien wil worden hoef ik dus niet uit te kijken voor jou.
Laatst was het zo pikkendonker, dat ik met mijn auto op een fietspad eindigde.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:27 schreef trovey het volgende:
De meeste hondenuitlaters zullen toch niet midden op de straat lopen?Als men mij gaat aanrijden op de plek waar ik normaal loop dan moet die ander eens hoognodig naar de opticien toe want dan rijdt hij/zij op de stoep of op de groenstrook.
Misschien een idee om dan zelf je licht aan te zetten?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:28 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja dit dus, een fietslampje is een kleine moeite. Er staan ook boetes op, je moet maar lichten aanschaffen.
[..]
Laatst was het zo pikkendonker, dat ik met mijn auto op een fietspad eindigde.
Ditquote:Op woensdag 14 november 2012 20:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je niet gezien wil worden hoef ik dus niet uit te kijken voor jou.
En dit.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:27 schreef trovey het volgende:
De meeste hondenuitlaters zullen toch niet midden op de straat lopen?Als men mij gaat aanrijden op de plek waar ik normaal loop dan moet die ander eens hoognodig naar de opticien toe want dan rijdt hij/zij op de stoep of op de groenstrook.
Daar loop ik ook nooit met mijn hond.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:28 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja dit dus, een fietslampje is een kleine moeite. Er staan ook boetes op, je moet maar lichten aanschaffen.
[..]
Laatst was het zo pikkendonker, dat ik met mijn auto op een fietspad eindigde.
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Misschien een idee om dan zelf je licht aan te zetten?
Ja, maar berg op, met geen straatverlichting, dan helpen die koplampen niet zo. Vooral niet als je een bocht moet maken en je alleen een stuk ijzer ziet van de brug splitsing. Daar wilde ik niet tegen aan rijden.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Daar loop ik ook nooit met mijn hond.Had jij je licht wel aan?
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:30 schreef AnimeFan het volgende:
Ik zal vanaf vandaag met licht proberen te fietsen.
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:22 schreef Softfeel het volgende:
Of je gaat niet in een bos wonen onder een steen.
Dan zie je ze buiten wel lopen in de normale stad.
om na 5 seconden de dynamo er weer af te halen?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:30 schreef AnimeFan het volgende:
Ik zal vanaf vandaag met licht proberen te fietsen.
Want dat trapt zo zwaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:32 schreef slangpie het volgende:
[..]
om na 5 seconden de dynamo er weer af te halen?
Nou op zich had ik prima verlichting: de voor- en achterlamp gingen via de dynamo.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:32 schreef slangpie het volgende:
[..]
Voor de zwakkelingen zijn er led-lampjes op batterijenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:32 schreef slangpie het volgende:
[..]
En zitten die led lampjes er al op of nog in de verpakking?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:33 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Nou op zich had ik prima verlichting: de voor- en achterlamp gingen via de dynamo.
Het draadje is alleen kapot gegaan. Maar ik heb sinds kort wel van die LED lampjes die je op je fiets bevestigt.
als jij jouw auto wilt gebruiken als wapen moet je vooral niet uitkijkenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:29 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dit
[..]
En dit.
Maar het blijft een eeuwige discussie.
Als je wil spelen met je leven, dan moet je gewoon lekker zonder licht fietsen en joggen.
Die zitten in m'n rugtas, ik laat ze er niet op zitten als m'n fiets bij het station staatquote:Op woensdag 14 november 2012 20:34 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
En zitten die led lampjes er al op of nog in de verpakking?
Tenminste al uit de verpakking dus, das alvast een vooruitgang!quote:Op woensdag 14 november 2012 20:35 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Die zitten in m'n rugtas, ik laat ze er niet op zitten als m'n fiets bij het station staat.
rijd jij ook tegen andere objecten langs de weg aan? of alleen die waarvan jij van tevoren hebt bepaald dat die minder sterk zijn dan jouw auto?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:25 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Omdat ze niet te zien zijn? Vooral als het iets regent.
jij overschat jouw ogenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Fietsers zonder licht zijn klote inderdaad. Ze onderschatten echt hoe bijzonder slecht zichtbaar ze zijn.
Als ik agent was had ik mijn dikke lichaam voor jouw fiets gegooid om je toch staande te houdenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Had ik vandaag ook, meneer de agent zegt STOP, want hij heeft beet. Maar ik heb schijt en rij door. Jammer daar gaat je loon
verdomme toch, weer zon fietser met onzichtbaarheidscape hequote:Op woensdag 14 november 2012 20:26 schreef cptmarco het volgende:
omdat je redelijk simpel bent als je niet wilt dat je goed gezien wordt...
je schrikt je af en toe dood als opeens een fietser in het donker en zonder licht vanuit het niets voor je auto opduikt...
Lukte niet echt, scheve agent.. zie het zo: je hebt een station ------------- en dan heb je een weg die opzij loopt, dus ik ga die weg opzij in, begint hijt e roepen, ja rot opquote:Op woensdag 14 november 2012 20:37 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Als ik agent was had ik mijn dikke lichaam voor jouw fiets gegooid om je toch staande te houden
Ik speelde ooit met winkelkarretjes met mn nixan sunny.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:36 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
rijd jij ook tegen andere objecten langs de weg aan? of alleen die waarvan jij van tevoren hebt bepaald dat die minder sterk zijn dan jouw auto?
en dan stopt de fietser en lig jij met je dikke pens op de grondquote:Op woensdag 14 november 2012 20:37 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Als ik agent was had ik mijn dikke lichaam voor jouw fiets gegooid om je toch staande te houden
en dan fiets de fietser alsnog wegquote:Op woensdag 14 november 2012 20:38 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en dan stopt de fietser en lig jij met je dikke pens op de grond
nu nog steeds zie ik (haha zie, ik zie, en jij ziet niets hahiho)quote:Op woensdag 14 november 2012 20:37 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik speelde ooit met winkelkarretjes met mn nixan sunny.
Ja dan houd het op idd.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Lukte niet echt, scheve agent.. zie het zo: je hebt een station ------------- en dan heb je een weg die opzij loopt, dus ik ga die weg opzij in, begint hijt e roepen, ja rot op
dynamo begaf het vandaag. me pa heeft het met allemaal draden gedaan, dus kan dat niet zo 1,2,3 maken. En ik ben al is 1x aangereden maar dat was niet door licht. Meer een autobestuurder, die sloom leek te gaan, maar later alsnog op mijn achterkant knalde.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:39 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ja dan houd het op idd.
Maar waarom geen verlichting? Er komt misschien een dag dat je denkt, had ik nu maar licht aan, dan zag die automoblist mij, maar nu lig ik op IC.
Bij zulke mongolen pak ik dan mn pistool en help ik ze met plezier naar een andere wereldquote:Op woensdag 14 november 2012 20:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
en dan fiets de fietser alsnog weg
Ik vind op fietsers zonder licht schieten dan weer iets te ver gaan eigenlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:41 schreef Zorroo het volgende:
[..]
Bij zulke mongolen pak ik dan mn pistool en help ik ze met plezier naar een andere wereldZulke aso's moeten dood.
Volgens mij mogen licht-controleerders geen eens een pistool dragen.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:41 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik vind op fietsers zonder licht schieten dan weer iets te ver gaan eigenlijk.
je hebt vast je rijbewijs nog nietquote:Op woensdag 14 november 2012 20:37 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
verdomme toch, weer zon fietser met onzichtbaarheidscape he
True, meestal zijn dat verse, net van de acedemie.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Volgens mij mogen licht-controleerders geen eens een pistool dragen.
Ja, die van mij nam niet eens de moeite. Me maten stopte wel, zegt die man: Zeg maar tegen jullie vriend dat hij een piemol en een lafaard isquote:Op woensdag 14 november 2012 20:44 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
True, meestal zijn dat verse, net van de acedemie.
Nu doe ik dat met de cuorequote:Op woensdag 14 november 2012 20:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nu nog steeds zie ik (haha zie, ik zie, en jij ziet niets hahiho)
Nee ik heb het over klootzakken die doorrijden als zij je aangereden hebbenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:41 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik vind op fietsers zonder licht schieten dan weer iets te ver gaan eigenlijk.
Vooral dat piemol deed het mquote:Op woensdag 14 november 2012 20:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja, die van mij nam niet eens de moeite. Me maten stopte wel, zegt die man: Zeg maar tegen jullie vriend dat hij een piemol en een lafaard isIk bedoel, je bent volwassen, maak je zo opmerking terwijl je je eigen werkt niet goed doet
ja, toen ik dat hoorde dacht ik echtquote:
Mss was het wel een ex-FOK!ker die bekeerd wasquote:Op woensdag 14 november 2012 20:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja, toen ik dat hoorde dacht ik echt
Inderdaad, kom je zometeen een topic tegen: Ja ik ben nu agent en noemde een kind piemol! HIHIIHIHquote:Op woensdag 14 november 2012 20:47 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Mss was het wel een ex-FOK!ker die bekeerd was
Doorrijden na aanrijding mag wat mij betreft als moord of poging tot doodslag aangemerkt worden. En niet, zoals nu, na 12 uur melden op het bureau als een akkefietje wordt afgedaan.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:45 schreef Zorroo het volgende:
[..]
Nee ik heb het over klootzakken die doorrijden als zij je aangereden hebben
Goedzo!quote:Op woensdag 14 november 2012 20:49 schreef Luxuria het volgende:
Ik loop hard met een reflectorhesje en om iedere arm een reflectorband met led-verlichting
je auto lag zeker in kruppelsquote:Op woensdag 14 november 2012 20:45 schreef Zorroo het volgende:
[..]
Nee ik heb het over klootzakken die doorrijden als zij je aangereden hebben
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:49 schreef Luxuria het volgende:
Ik loop hard met een reflectorhesje en om iedere arm een reflectorband met led-verlichting
dat baseer je op het feit dat ik WEL uit kan kijkenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:43 schreef slangpie het volgende:
[..]
je hebt vast je rijbewijs nog niet
zijn die dingen duur?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:49 schreef Luxuria het volgende:
waar ga je op schieten dan, je zag die fietser toch niet?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:41 schreef Zorroo het volgende:
[..]
Bij zulke mongolen pak ik dan mn pistool en help ik ze met plezier naar een andere wereldZulke aso's moeten dood.
Dat doen ze al, heet politiequote:Op woensdag 14 november 2012 20:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Volgens mij mogen licht-controleerders geen eens een pistool dragen.
dan zeg jij "ik moest van hem zeggen dat jij een slome dikkie bent"quote:Op woensdag 14 november 2012 20:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja, die van mij nam niet eens de moeite. Me maten stopte wel, zegt die man: Zeg maar tegen jullie vriend dat hij een piemol en een lafaard isIk bedoel, je bent volwassen, maak je zo opmerking terwijl je je eigen werkt niet goed doet
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:50 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat baseer je op het feit dat ik WEL uit kan kijken
dus ze zetten tegenwoordig mensen in die ook straatrovers op kunnen gaan pakken, in om mijn een bekeuring te geven voor mijn fietslichtquote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:53 schreef slangpie het volgende:
[..]
als je je rijbewijs hebt, en regelmatig buitenaf rijdt, besef je pas hoe gevaarlijk het is om zonder licht te lopen/rennen/fietsen/kruipen/FOK!ken
is niet nieuw hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 20:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dus ze zetten tegenwoordig mensen in die ook straatrovers op kunnen gaan pakken, in om mijn een bekeuring te geven voor mijn fietslicht
Dat hesje heb ik van de Intersport, volgens mij was die ¤10,- als ik het goed heb.quote:
Hmm, dan maak ik me dynamo mwlequote:Op woensdag 14 november 2012 20:56 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat hesje heb ik van de Intersport, volgens mij was die ¤10,- als ik het goed heb.
De bandjes waren per stuk ¤8,- via internet besteld. Maar volgens mij heb je die soms ook goedkoper bij de Action of Lidl ofzo.
Edit - die bandjes heb je ook bij de Intersport voor ¤7,-.
jij had hem moeten vierendelen, voor het op willen brengen van enge wetgeving bedacht om een status quo in stand te houden en het volk hem rechten en mogelijkheden tot zelfbeschikking te ontnemenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Eigenlijk had die agent op mij moeten schieten, ik negeerde een politie bevel
en medeweggebruikers moeten dus wel waargenomen kunnen worden.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Als jij je rijbewijs hebt, of niet hebt, dat maakt namelijk niets uit, hoor je te snappen dat JIJ verantwoordelijk bent voor het waarnemen van de weg, wegsituatie en weggebruikers
Ik heb dan ook nooit iemand aangereden of een fietser (of voetganger, boom, geparkeerde auto, velgdop, plastic zak, stuk hout, olievlek of wat dan ook) over het hoofd gezien, dat kunnen we van jou niet zeggen, blinde
Dus moet jij je ogen open houden, blindequote:Op woensdag 14 november 2012 21:08 schreef slangpie het volgende:
[..]
en medeweggebruikers moeten dus wel waargenomen kunnen worden.
leer lezen ofzo.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dus moet jij je ogen open houden, blinde
Die popup zaakjes hebben het vaak ook spotgoedkoopquote:Op woensdag 14 november 2012 20:56 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat hesje heb ik van de Intersport, volgens mij was die ¤10,- als ik het goed heb.
De bandjes (met klitteband) waren per stuk ¤8,- via internet besteld. Maar volgens mij heb je die soms ook goedkoper bij de Action of Lidl ofzo.
Edit - die bandjes heb je ook bij de Intersport voor ¤7,-.
Nee licht aan doenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dus moet jij je ogen open houden, blinde
leer denken pauperquote:
je voelt je wel aangevallen ofniet?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:13 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
leer denken pauper
zolang fietsers geen ontzichtbaatheidsmantel hebben zijn ze zichtbaar; jij hebt blijkbaar net je autotje en zit nu te zeuren dat jij zelfstandig op moet letten, je bent gewoon een dikke huillie die een neiwe bril nodig heeft
http://www.zideo.nl/playzideo/6c4947536f466c76quote:
Wtf kom jij nooit van je zolderkamer af 's avonds?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:13 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
leer denken pauper
zolang fietsers geen ontzichtbaatheidsmantel hebben zijn ze zichtbaar; jij hebt blijkbaar net je autotje en zit nu te zeuren dat jij zelfstandig op moet letten, je bent gewoon een dikke huillie die een neiwe bril nodig heeft
Jawel die zie je prima zolang je weet dat die mensen er bestaan; daarom heeft het OPLETTEN; en zijn zaken die je mag verwachten en kan verwachtenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:16 schreef slangpie het volgende:
[..]
je voelt je wel aangevallen ofniet?
iemand in donkere kleren zie je in het donker zonder verlichting gewoon niet/nauwelijks. heb het rijbewijs nu 2,5 jaar, tuurlijk moet ik zelf ook opletten, maar weggebruikers horen ook voor hun eigen veiligheid/zichtbaarheid te zorgen.
Dan mankeer jij ook wat aan je ogen; ik zie ze prima; ik weet dat ze bestaan; let er op en zie ze.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:17 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wtf kom jij nooit van je zolderkamer af 's avonds?
Fietsers en wandelaars zijn echt zeer slecht zichtbaar in het donker met donkere kleren en geen licht.
Die kunnen zo opeens voor je opdoemen. Zeker op 50-wegen en sneller kan het zeer gevaarlijk zijn.
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dan mankeer jij ook wat aan je ogen; ik zie ze prima; ik weet dat ze bestaan; let er op en zie ze.
je ogen op oneindigheid en doen alsof het maar hun probleem is als ze je doodrijd is NIET de oplossing
hoe vaak ben jij tegen andere stilstaande niet verlichtte objecten aangereden, de auto van de buren, de glasbak, een telefooncel enzoquote:
volgens mij kom je nooit buiten de grote stad ofwel?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:18 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Jawel die zie je prima zolang je weet dat die mensen er bestaan; daarom heeft het OPLETTEN; en zijn zaken die je mag verwachten en kan verwachten
2.5 jaar, zo he, nu nog leren rijden dus
jij moet opletten, als je dat niet kan wil ik graag jouw kenteken
en waar zie jij in het buitengebied een telefooncel? of een glasbak half op de weg?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hoe vaak ben jij tegen andere stilstaande niet verlichtte objecten aangereden, de auto van de buren, de glasbak, een telefooncel enzo
want die hebben geen licht DUS zijn gevaarlijk toch? Of kan je die "magisch" opeens wel zien?
Nooit, maar die staan normaal gesproken niet langs de weg op wegen buiten de bebouwde kom waar ook nog minder verlicht is.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hoe vaak ben jij tegen andere stilstaande niet verlichtte objecten aangereden, de auto van de buren, de glasbak, een telefooncel enzo
want die hebben geen licht DUS zijn gevaarlijk toch? Of kan je die "magisch" opeens wel zien?
Wat heb je aan rijervaring met een oogafwijking?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:22 schreef slangpie het volgende:
[..]
volgens mij kom je nooit buiten de grote stad ofwel?
zeg nergens dat ik al "veel rijervaring" heb, maar weet wel dat nog steeds mensen in het donder zonder licht niet opvallen. punt.
waar zie je mij zeggen dat ik niet oplet tijdens het rijden?
autos staan gewoon naast de weg, verkeersborden ook, filtspalen, stoplichten noem het maar opquote:Op woensdag 14 november 2012 21:24 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nooit, maar die staan normaal gesproken niet langs de weg op wegen buiten de bebouwde kom waar ook nog minder verlicht is.
Op die wegen zie je mensen zonder licht pas op het laatste moment, je KUNT ze niet eerder zien.
Waar lees jij dat ik hen minderwaardig vind?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
autos staan gewoon naast de weg, verkeersborden ook, filtspalen, stoplichten noem het maar op
maar toch zie jij die, alleen die mensen die jij minderwaardig acht, nee die zie jij niet, wat ironisch
heb je een van mijn eerdere posts wel gelezen? dat zijn dingen NAAAST de weg, niet OP de wegquote:Op woensdag 14 november 2012 21:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
autos staan gewoon naast de weg, verkeersborden ook, filtspalen, stoplichten noem het maar op
maar toch zie jij die, alleen die mensen die jij minderwaardig acht, nee die zie jij niet, wat ironisch
jij hecht niet genoeg waarde aan hun levens om op te lettenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:27 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik hen minderwaardig vind?
Alsof jij de belijning 20 meter voor je uit al ziet op een donkere wegquote:Op woensdag 14 november 2012 21:27 schreef Life2.0 het volgende:
Sterker nog ik durf bijna te wedden dat jij de belijning op de weg nog kunt volgen, maar zodra er een persoon in jouw buurt komt worden ze automagisch ontzichbaar (want dan mag je doorrijden, toch, doorrijden is stoer, lekker macht uitoefenen met je auto)
En waar zeg ik dat?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:28 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
jij hecht niet genoeg waarde aan hun levens om op te letten
"ja maar ik reed hem dood want het was maar een neger"
Ik stel nergens dat men fietsverlichting op fietsen moet maken (geen enkele fiets die ik ooit gekocht heb had verlichting, fyi)quote:Op woensdag 14 november 2012 21:27 schreef slangpie het volgende:
[..]
heb je een van mijn eerdere posts wel gelezen? dat zijn dingen NAAAST de weg, niet OP de weg
faalhaas
en trouwens, waarom zou men dan nog fietsverlichting op fietsen maken, als die toch niet nodig zijn omdat meneer Life2.0 ze wel kan zien in het donker?
in dit topic, de waarheid is confronterend ik weet het, het is een zure appel; even doorbijtenquote:
Jij bent zoquote:Op woensdag 14 november 2012 21:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
in dit topic, de waarheid is confronterend ik weet het, het is een zure appel; even doorbijten
dus volgens jou is het dus ook niet nodig dat de politie er op gaat controleren?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik stel nergens dat men fietsverlichting op fietsen moet maken (geen enkele fiets die ik ooit gekocht heb had verlichting, fyi)
JIJ RIJDT MENSEN DOOD, FAALHAAS
Daar heeft mijn motor toch verlichting voor? Om dingen te laten zien die ik anders niet zou zien?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:28 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Alsof jij de belijning 20 meter voor je uit al ziet op een donkere weg
Net als lantaarnpalen en andere voorwerpen NAAST de weg. Die zie je ook niet al 20 meter voor je.
Maar omdat die naast de weg staan, boeit dat niet.
je praat tegen jezelf?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
in dit topic, de waarheid is confronterend ik weet het, het is een zure appel; even doorbijten
Nee dat is het ook nietquote:Op woensdag 14 november 2012 21:30 schreef slangpie het volgende:
[..]
dus volgens jou is het dus ook niet nodig dat de politie er op gaat controleren?
hoop dat ik jou een keer met plezier aan rij. FAALHAAS
Simpele ziel, jij hebt echt een kronkel in je kop.quote:
Vooral dit ja. Ik ga verdomme niet met een lichtje op m'n rug lopen omdat sommige automobilisten graag 20 km per uur te hard rijden "want het is toch 's avonds".quote:Op woensdag 14 november 2012 21:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Moet je nu ook al licht hebben als je loopt? Flikker op zeg.
HEUJ VERDOMME IK RIJD HET MET MIJN AUTO, MIJN AUTO, GA WEG!!!quote:Op woensdag 14 november 2012 21:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Vooral dit ja. Ik ga verdomme niet met een lichtje op m'n rug lopen omdat sommige automobilisten graag 20 km per uur te hard rijden "want het is toch 's avonds".
vooral doen alsof jij geen gevaar bent, zo bang je om je rijbevoegdheid kwijt te raken he, wat zou je doen zonder je heilige autotje?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:31 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Simpele ziel, jij hebt echt een kronkel in je kop.
Ik ben weg hier
ga de keuken in wijfquote:Op woensdag 14 november 2012 21:30 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Jij bent zo
Ik reageer alleen op jou dat die mensen WEL slecht zichtbaar zijn zonder licht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |