quote:Op woensdag 14 november 2012 20:30 schreef AnimeFan het volgende:
Ik zal vanaf vandaag met licht proberen te fietsen.
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:22 schreef Softfeel het volgende:
Of je gaat niet in een bos wonen onder een steen.
Dan zie je ze buiten wel lopen in de normale stad.
om na 5 seconden de dynamo er weer af te halen?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:30 schreef AnimeFan het volgende:
Ik zal vanaf vandaag met licht proberen te fietsen.
Want dat trapt zo zwaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:32 schreef slangpie het volgende:
[..]
om na 5 seconden de dynamo er weer af te halen?
Nou op zich had ik prima verlichting: de voor- en achterlamp gingen via de dynamo.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:32 schreef slangpie het volgende:
[..]
Voor de zwakkelingen zijn er led-lampjes op batterijenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:32 schreef slangpie het volgende:
[..]
En zitten die led lampjes er al op of nog in de verpakking?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:33 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Nou op zich had ik prima verlichting: de voor- en achterlamp gingen via de dynamo.
Het draadje is alleen kapot gegaan. Maar ik heb sinds kort wel van die LED lampjes die je op je fiets bevestigt.
als jij jouw auto wilt gebruiken als wapen moet je vooral niet uitkijkenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:29 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dit
[..]
En dit.
Maar het blijft een eeuwige discussie.
Als je wil spelen met je leven, dan moet je gewoon lekker zonder licht fietsen en joggen.
Die zitten in m'n rugtas, ik laat ze er niet op zitten als m'n fiets bij het station staatquote:Op woensdag 14 november 2012 20:34 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
En zitten die led lampjes er al op of nog in de verpakking?
Tenminste al uit de verpakking dus, das alvast een vooruitgang!quote:Op woensdag 14 november 2012 20:35 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Die zitten in m'n rugtas, ik laat ze er niet op zitten als m'n fiets bij het station staat.
rijd jij ook tegen andere objecten langs de weg aan? of alleen die waarvan jij van tevoren hebt bepaald dat die minder sterk zijn dan jouw auto?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:25 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Omdat ze niet te zien zijn? Vooral als het iets regent.
jij overschat jouw ogenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Fietsers zonder licht zijn klote inderdaad. Ze onderschatten echt hoe bijzonder slecht zichtbaar ze zijn.
Als ik agent was had ik mijn dikke lichaam voor jouw fiets gegooid om je toch staande te houdenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Had ik vandaag ook, meneer de agent zegt STOP, want hij heeft beet. Maar ik heb schijt en rij door. Jammer daar gaat je loon
verdomme toch, weer zon fietser met onzichtbaarheidscape hequote:Op woensdag 14 november 2012 20:26 schreef cptmarco het volgende:
omdat je redelijk simpel bent als je niet wilt dat je goed gezien wordt...
je schrikt je af en toe dood als opeens een fietser in het donker en zonder licht vanuit het niets voor je auto opduikt...
Lukte niet echt, scheve agent.. zie het zo: je hebt een station ------------- en dan heb je een weg die opzij loopt, dus ik ga die weg opzij in, begint hijt e roepen, ja rot opquote:Op woensdag 14 november 2012 20:37 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Als ik agent was had ik mijn dikke lichaam voor jouw fiets gegooid om je toch staande te houden
Ik speelde ooit met winkelkarretjes met mn nixan sunny.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:36 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
rijd jij ook tegen andere objecten langs de weg aan? of alleen die waarvan jij van tevoren hebt bepaald dat die minder sterk zijn dan jouw auto?
en dan stopt de fietser en lig jij met je dikke pens op de grondquote:Op woensdag 14 november 2012 20:37 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Als ik agent was had ik mijn dikke lichaam voor jouw fiets gegooid om je toch staande te houden
en dan fiets de fietser alsnog wegquote:Op woensdag 14 november 2012 20:38 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en dan stopt de fietser en lig jij met je dikke pens op de grond
nu nog steeds zie ik (haha zie, ik zie, en jij ziet niets hahiho)quote:Op woensdag 14 november 2012 20:37 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik speelde ooit met winkelkarretjes met mn nixan sunny.
Ja dan houd het op idd.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Lukte niet echt, scheve agent.. zie het zo: je hebt een station ------------- en dan heb je een weg die opzij loopt, dus ik ga die weg opzij in, begint hijt e roepen, ja rot op
dynamo begaf het vandaag. me pa heeft het met allemaal draden gedaan, dus kan dat niet zo 1,2,3 maken. En ik ben al is 1x aangereden maar dat was niet door licht. Meer een autobestuurder, die sloom leek te gaan, maar later alsnog op mijn achterkant knalde.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:39 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ja dan houd het op idd.
Maar waarom geen verlichting? Er komt misschien een dag dat je denkt, had ik nu maar licht aan, dan zag die automoblist mij, maar nu lig ik op IC.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |