Maar TS wil rustig wonen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:22 schreef Softfeel het volgende:
Of je gaat niet in een bos wonen onder een steen.
Dan zie je ze buiten wel lopen in de normale stad.
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:23 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik loop in het zwart met een zwarte hond. Ik leef nog steeds, dus het zal meevallen.
Fietsers zonder licht zijn dan weer volslagen idioten, vooral rond 17.00uur, snel naar moeders de vrouw voor stampot.
Hoezo?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:24 schreef cptmarco het volgende:
fietsers die zonder licht rijden verdienen het om van de weg gereden te worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik vind ze ook irritant als ik zelf rij.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Fietsers zonder licht zijn klote inderdaad. Ze onderschatten echt hoe bijzonder slecht zichtbaar ze zijn.
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:24 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Hoezo?Als je niet gezien wil worden hoef ik dus niet uit te kijken voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ja dit dus, een fietslampje is een kleine moeite. Er staan ook boetes op, je moet maar lichten aanschaffen.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je niet gezien wil worden hoef ik dus niet uit te kijken voor jou.
Laatst was het zo pikkendonker, dat ik met mijn auto op een fietspad eindigde.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:27 schreef trovey het volgende:
De meeste hondenuitlaters zullen toch niet midden op de straat lopen?Als men mij gaat aanrijden op de plek waar ik normaal loop dan moet die ander eens hoognodig naar de opticien toe want dan rijdt hij/zij op de stoep of op de groenstrook.
Misschien een idee om dan zelf je licht aan te zetten?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:28 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja dit dus, een fietslampje is een kleine moeite. Er staan ook boetes op, je moet maar lichten aanschaffen.
[..]
Laatst was het zo pikkendonker, dat ik met mijn auto op een fietspad eindigde.
Ditquote:Op woensdag 14 november 2012 20:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je niet gezien wil worden hoef ik dus niet uit te kijken voor jou.
En dit.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:27 schreef trovey het volgende:
De meeste hondenuitlaters zullen toch niet midden op de straat lopen?Als men mij gaat aanrijden op de plek waar ik normaal loop dan moet die ander eens hoognodig naar de opticien toe want dan rijdt hij/zij op de stoep of op de groenstrook.
Daar loop ik ook nooit met mijn hond.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:28 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja dit dus, een fietslampje is een kleine moeite. Er staan ook boetes op, je moet maar lichten aanschaffen.
[..]
Laatst was het zo pikkendonker, dat ik met mijn auto op een fietspad eindigde.
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Misschien een idee om dan zelf je licht aan te zetten?
Ja, maar berg op, met geen straatverlichting, dan helpen die koplampen niet zo. Vooral niet als je een bocht moet maken en je alleen een stuk ijzer ziet van de brug splitsing. Daar wilde ik niet tegen aan rijden.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Daar loop ik ook nooit met mijn hond.Had jij je licht wel aan?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |