Wat heb je aan rijervaring met een oogafwijking?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:22 schreef slangpie het volgende:
[..]
volgens mij kom je nooit buiten de grote stad ofwel?
zeg nergens dat ik al "veel rijervaring" heb, maar weet wel dat nog steeds mensen in het donder zonder licht niet opvallen. punt.
waar zie je mij zeggen dat ik niet oplet tijdens het rijden?
autos staan gewoon naast de weg, verkeersborden ook, filtspalen, stoplichten noem het maar opquote:Op woensdag 14 november 2012 21:24 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nooit, maar die staan normaal gesproken niet langs de weg op wegen buiten de bebouwde kom waar ook nog minder verlicht is.
Op die wegen zie je mensen zonder licht pas op het laatste moment, je KUNT ze niet eerder zien.
Waar lees jij dat ik hen minderwaardig vind?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
autos staan gewoon naast de weg, verkeersborden ook, filtspalen, stoplichten noem het maar op
maar toch zie jij die, alleen die mensen die jij minderwaardig acht, nee die zie jij niet, wat ironisch
heb je een van mijn eerdere posts wel gelezen? dat zijn dingen NAAAST de weg, niet OP de wegquote:Op woensdag 14 november 2012 21:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
autos staan gewoon naast de weg, verkeersborden ook, filtspalen, stoplichten noem het maar op
maar toch zie jij die, alleen die mensen die jij minderwaardig acht, nee die zie jij niet, wat ironisch
jij hecht niet genoeg waarde aan hun levens om op te lettenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:27 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik hen minderwaardig vind?
Alsof jij de belijning 20 meter voor je uit al ziet op een donkere wegquote:Op woensdag 14 november 2012 21:27 schreef Life2.0 het volgende:
Sterker nog ik durf bijna te wedden dat jij de belijning op de weg nog kunt volgen, maar zodra er een persoon in jouw buurt komt worden ze automagisch ontzichbaar (want dan mag je doorrijden, toch, doorrijden is stoer, lekker macht uitoefenen met je auto)
En waar zeg ik dat?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:28 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
jij hecht niet genoeg waarde aan hun levens om op te letten
"ja maar ik reed hem dood want het was maar een neger"
Ik stel nergens dat men fietsverlichting op fietsen moet maken (geen enkele fiets die ik ooit gekocht heb had verlichting, fyi)quote:Op woensdag 14 november 2012 21:27 schreef slangpie het volgende:
[..]
heb je een van mijn eerdere posts wel gelezen? dat zijn dingen NAAAST de weg, niet OP de weg
faalhaas
en trouwens, waarom zou men dan nog fietsverlichting op fietsen maken, als die toch niet nodig zijn omdat meneer Life2.0 ze wel kan zien in het donker?
in dit topic, de waarheid is confronterend ik weet het, het is een zure appel; even doorbijtenquote:
Jij bent zoquote:Op woensdag 14 november 2012 21:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
in dit topic, de waarheid is confronterend ik weet het, het is een zure appel; even doorbijten
dus volgens jou is het dus ook niet nodig dat de politie er op gaat controleren?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik stel nergens dat men fietsverlichting op fietsen moet maken (geen enkele fiets die ik ooit gekocht heb had verlichting, fyi)
JIJ RIJDT MENSEN DOOD, FAALHAAS
Daar heeft mijn motor toch verlichting voor? Om dingen te laten zien die ik anders niet zou zien?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:28 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Alsof jij de belijning 20 meter voor je uit al ziet op een donkere weg
Net als lantaarnpalen en andere voorwerpen NAAST de weg. Die zie je ook niet al 20 meter voor je.
Maar omdat die naast de weg staan, boeit dat niet.
je praat tegen jezelf?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
in dit topic, de waarheid is confronterend ik weet het, het is een zure appel; even doorbijten
Nee dat is het ook nietquote:Op woensdag 14 november 2012 21:30 schreef slangpie het volgende:
[..]
dus volgens jou is het dus ook niet nodig dat de politie er op gaat controleren?
hoop dat ik jou een keer met plezier aan rij. FAALHAAS
Simpele ziel, jij hebt echt een kronkel in je kop.quote:
Vooral dit ja. Ik ga verdomme niet met een lichtje op m'n rug lopen omdat sommige automobilisten graag 20 km per uur te hard rijden "want het is toch 's avonds".quote:Op woensdag 14 november 2012 21:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Moet je nu ook al licht hebben als je loopt? Flikker op zeg.
HEUJ VERDOMME IK RIJD HET MET MIJN AUTO, MIJN AUTO, GA WEG!!!quote:Op woensdag 14 november 2012 21:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Vooral dit ja. Ik ga verdomme niet met een lichtje op m'n rug lopen omdat sommige automobilisten graag 20 km per uur te hard rijden "want het is toch 's avonds".
vooral doen alsof jij geen gevaar bent, zo bang je om je rijbevoegdheid kwijt te raken he, wat zou je doen zonder je heilige autotje?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:31 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Simpele ziel, jij hebt echt een kronkel in je kop.
Ik ben weg hier
ga de keuken in wijfquote:Op woensdag 14 november 2012 21:30 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Jij bent zo
Ik reageer alleen op jou dat die mensen WEL slecht zichtbaar zijn zonder licht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |