abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 november 2012 @ 23:02:23 #211
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_119328831
Wanneer siggy terug is kunnen we knallen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 17 november 2012 @ 23:04:34 #212
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_119328913
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:56 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

tegen vvv en zwolle kan je hem wel gebruiken en hopelijk pakt hij daardoor weer wat vorm op.
Omdat je veel op de counter dan speelt? Boerrigter kan enkel rennen met af en toe een lucky goal. Als je het spel wilt maken kan je beter een technisch iemand hebben.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_119329273
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:04 schreef vandermar het volgende:

[..]

Omdat je veel op de counter dan speelt? Boerrigter kan enkel rennen met af en toe een lucky goal. Als je het spel wilt maken kan je beter een technisch iemand hebben.
Wow een goeie post van jou, eens.
pi_119329408
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:04 schreef vandermar het volgende:

[..]

nee omdat je tegen die clubs niet veel kunt verpesten :P
  zaterdag 17 november 2012 @ 23:47:52 #215
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_119330510
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:15 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Wow een goeie post van jou, eens.
Al mijn posts zijn goed alleen erkennen te weinig mensen dat
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_119331383
Wat een kutpot van jullie vanavond zeg _O-
* Verwijderd *
pi_119331404
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 00:14 schreef zoekeenleven het volgende:
Wat een kutpot van jullie vanavond zeg _O-
Tja, woensdag belangrijk potje in de CL he.
pi_119331479
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 00:15 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Tja, woensdag belangrijk potje in de CL he.
Wat een bullshit, je speelt tegen vvv het leek echt helemaal nergens op. Zegt al genoeg dat door jullie poulsen als man of the match uitgeroepen was.
* Verwijderd *
  zondag 18 november 2012 @ 00:18:26 #219
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_119331495
kon wedstrijd niet bekijken (werk) en geen highlights naast eredivisie live.
graag op anoniem
pi_119331612
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:59 schreef AFCNiels het volgende:
gifje van Van Rhijn :9~

quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 00:18 schreef KingRoland het volgende:
Heb wel een samenvatting voor je, even wachten.
pi_119331754
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 00:18 schreef KingRoland het volgende:
Samenvatting Ajax-VVV-Venlo
  zondag 18 november 2012 @ 00:27:08 #222
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_119331813
quote:
Held! Hartstikke bedankt! _O_
graag op anoniem
pi_119333224
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 00:17 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Wat een bullshit, je speelt tegen vvv het leek echt helemaal nergens op. Zegt al genoeg dat door jullie poulsen als man of the match uitgeroepen was.
Boeiend :{w 3 punten in de tas en nu klaarmaken voor Dortmund
pi_119335389
Samenvatting maar kijken, weinig meegepakt van de wedstrijd :')
pi_119336626
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:02 schreef Smoofie het volgende:
Wanneer siggy terug is kunnen we knallen.
Is waarschijnlijk na 2 wedstrijden weer geblesseerd.
pi_119339777
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 00:21 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wat een chille actie zeg. Techniek van verdedigers uit de Ajax-opleiding :9
pi_119339876
quote:
PSV wonderkid Bazoer weighs up offers from Arsenal, Chelsea & Manchester City

The jewel of the Dutch club's prolific youth system visited the Premier League champions last Sunday and is also set to be shown around the London giants

The 16-year-old central defender was shown around the Premier League champions’ headquarters last Sunday and is set to visit the two London giants imminently.

Bazoer was offered a three-year professional contract by PSV after turning 16 last month and will now decide whether to stay in his homeland or move to one of the elite English clubs.

Bazoer is already carving out a reputation as a cultured centre-half and is known to model his game on Paris Saint-Germain’s Brazil international Thiago Silva.
The youngster, who is regarded as the jewel of PSV’s prolific youth system, is expected to make his choice in the next fortnight.

However, speaking to Goal.com last month, the Dutch club’s sporting director Marcel Brands warned the teenager to choose first-team prospects over money.

Brands said: “We have offered him a professional contract now he has turned 16. I speak with the family, the boy and his agents. We hope we will get an answer soon.

“What is his intention? Is it to develop or go for bigger money in England? You have to ask him and his agent which clubs are interested in him. I don’t know and it doesn’t matter.

“It is his choice and the agent will do their best for the player. The only thing we can do is offer him good possibilities in terms of coaching and prospects."

Dutch rules prevent clubs in the country from offering contracts longer than three years for players under the age of 18 and Fifa rules stipulate that the maximum compensation fee payable for transfers involving academy players is ¤364,000 (£296,000).

Bazoer has also attracted interest from marquee clubs in Spain and Italy but has decided to snub their interest because of the language barrier.

The centre-back, who speaks English, is weighing up whether to stay at PSV or opt for the greater glamour and riches of the Premier League.

City are believed to be marginal favourites in the race for Bazoer’s signature, although the growing interest of Chelsea could prove decisive. Newcastle United were also on the trail of the youngster but are no longer seriously in the running.

Bazoer is regarded as the defensive star in PSV’s prolific youth system, which lost Andreas Pereira to Manchester United last year.

He made his debut for Netherlands Under-17s as a 15-year-old in March and played in all five matches for the team that went on to win the European Under-17 championship in the summer.
Anderhalve week later gaat 'ie naar Ajax, heerlijk :D.
pi_119341010
Ik heb me gisteren weer heerlijk lopen ergeren aan een bepaalde Deen. Maar meer mag ik niet zeggen want dan komt er weer zo'n fanboy in mijn nek hijgen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_119341745
quote:
Keuze Bazoer voor Ajax uitvloeisel van aanpak Cruijff

De aanwezigheid van voormalige topvoetballers in de trainersstaven en de directie van Ajax woog volgens zijn management zwaar voor het zestienjarige talent Riechedly Bazoer in zijn keuze de overstap te maken van PSV naar de club in Amsterdam. Dit is indirect een overwinning voor Johan Cruijff die sinds vorig jaar met zijn fluwelen revolutie streefde naar meer prominente ex-Ajacieden in de jeugdopleiding en de directie.

Zo kwam de jeugdopleiding in handen van Wim Jonk en werd Dennis Bergkamp als assistent toegevoegd aan de selectie. Op De Toekomst moest het hoofd opleidingen Jan Olde Riekerink en verschillende andere trainers het veld ruimen.

De A1 junioren worden sinds 22 oktober getraind door Alfons Groenendijk met Kenneth Perez als zijn assistent. De B1 heeft Orlando Trustfull als coach. John Bosman werd bij Jong Ajax assistent van Gery Vink. Ajax geeft daarmee aan te willen investeren in (dure) ex-spelers voor de jeugdopleiding. Verdediger Bazoer is overigens qua leeftijd nog een tweedejaars B-junior.

Onder invloed van Cruijff (op foto rechts naast Sjaak Swart) werd naar het model van Bayern München oud-international Marc Overmars aangesteld als technisch directeur, terwijl Edwin van der Sar over een paar jaar, als zijn 'stage' erop zit, als algemeen directeur het roer in handen krijgt.

Na gesprekken met clubs in binnen- en buitenland koos de Utrechtse jeugdinternational Bazoer, die tevens belangstelling genoot van het kapitaalkrachtige Manchester City, ook om sportieve redenen voor Ajax. Dat is evenmin verrassend. Ajax trad zaterdagavond bijvoorbeeld tegen VVV-Venlo ondanks de zieke doelman Kenneth Vermeer met acht spelers aan die ooit deel uit maakten van de Amsterdamse kweekvijver.

De landskampioen geeft eigen jeugd veel meer voorrang en dus kansen dan PSV en Manchester City die zich vooral bedienen van dure aankopen. Ook dat past precies in het beleid van Cruijff.
  Forum Admin zondag 18 november 2012 @ 14:25:03 #231
35723 crew  GGMM
pi_119342005
quote:
14s.gif Op zondag 18 november 2012 13:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Anderhalve week later gaat 'ie naar Ajax, heerlijk :D.
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 14:18 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Mooie berichten. _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_119342735
quote:
11s.gif Op zondag 18 november 2012 13:59 schreef TJV het volgende:
Ik heb me gisteren weer heerlijk lopen ergeren aan een bepaalde Deen. Maar meer mag ik niet zeggen want dan komt er weer zo'n fanboy in mijn nek hijgen.
Ik heb de wedstrijd niet kunnen kijken dus ik ga er niet over oordelen dus ga lekker je gang.
pi_119342811
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 14:43 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ik heb de wedstrijd niet kunnen kijken dus ik ga er niet over oordelen dus ga lekker je gang.
Hij was weer slecht, desondanks kwam er van hem de meeste dreiging in de eerste helft
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_119342913
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 14:46 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Hij was weer slecht, desondanks kwam er van hem de meeste dreiging in de eerste helft
Dus je zegt eigenlijk dat Eriksen die een slechte wedstrijd speelt toch de belangrijkste speler van Ajax was (in de eerste helft).
pi_119342926
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 14:48 schreef Tyron het volgende:

[..]

Dus je zegt eigenlijk dat Eriksen die een slechte wedstrijd speelt toch de belangrijkste speler van Ajax was (in de eerste helft).
Nee dat zeg ik niet
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_119342975
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 14:49 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik niet
Nouja het lijkt mij behoorlijke belangrijk als er dreiging van je komt, maar ik heb de wedstrijd niet gezien op een uitgebreide samenvatting na dus het zal wel.
  zondag 18 november 2012 @ 15:06:55 #237
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_119343653
Eriksen speelde niet best maar was met twee vingers in de neus de best spelende middenvelder.
pi_119344676
Hoezo stond Vermeer er gister niet in?
pi_119344705

Allemaal stagiaires ineens bij de training.

quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 15:35 schreef TheDutchguy het volgende:
Hoezo stond Vermeer er gister niet in?
Ziek.
pi_119346275
Verdomme er staat weer een druk op Ajax - PSV :S
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')