quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:20 schreef Felagund het volgende:
Ik skip vandaag, ik doe niet aan haten op muziekbands.
Denk dat je met Hazes wel is geluk kan hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:38 schreef Bosbeetle het volgende:
1. Jan Smit
2. De toppers
3. Snowpatrol
4. Justin bieber
5. André Hazes
ik zou er geen traan om laten als deze artiesten nooit meer een nummer zouden maken
Die man maakt meer muziek dan ooit tegenwoordigquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:23 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Denk dat je met Hazes wel is geluk kan hebben.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:29 schreef Gehenna het volgende:
HAAT
1. Lange Frans
2. Steve Vai
3. Marco Borsato
4. Jamie Cullum
5. Prince*
*ja Prince is af en toe donders gaaf (sign o' times etc..), maar die man heeft een aantal nummers gemaakt, waar ik bijna letterlijk misselijk van wordt. Vandaar deze ere-spot
Geef eens wat voorbeelden. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:29 schreef Gehenna het volgende:
5. Prince*
*ja Prince is af en toe donders gaaf (sign o' times etc..), maar die man heeft een aantal nummers gemaakt, waar ik bijna letterlijk misselijk van wordt. Vandaar deze ere-spot
'I Would Die 4 U', gaat bij mij in de boeken als één van de meest verschikkelijke nummers ooit.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:34 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Geef eens wat voorbeelden. Ben benieuwd.
quote:
Plus, 3FM levert af en toe ook hele toffe dingen op.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
De haat op 3fmpushbandjes is trouwens ook zeer terecht, al is gbttz niet slecht, maar eerder hersenloos en gemaakt.
Adelequote:Op vrijdag 23 november 2012 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hou niet van haten. Toch wel een lijstje, maar daar staat natuurlijk alleen maar lompe meuk in:
1. Jan Smit
2. The Cheeky Girls
3. Gerard Joling
4. Bearforce One
5. BrokeNCYDE
Zo.En ik zou nooit Adele, Coldplay, Incubus of zelfs Blink 182 (wat toch wel een band is waar ik me aan érger) in zo'n lijst opnemen.
3fm is absoluut een leuke luisterzender, maar je moet nu niet gaan doen alsof de kweekvijver van 3fm een lekker breed scala een Nederlandse artiesten oplevert. Liefst klinkt iedereen als Racoon, Kane, Waylon of Ilse deLange als het aan hun ligt. Dat is het probleem.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Plus, 3FM levert af en toe ook hele toffe dingen op.
Oh, dat bedoel ik ook totaal niet. Maar De Staat, waar ik groot fan van ben, is toch ook een 3FM-product?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3fm is absoluut een leuke luisterzender, maar je moet nu niet gaan doen alsof de kweekvijver van 3fm een lekker breed scala een Nederlandse artiesten oplevert. Liefst klinkt iedereen als Racoon, Kane, Waylon of Ilse deLange als het aan hun ligt. Dat is het probleem.
Haar 2e plaat is inderdaad het toonbeeld van over the top jankbekgedrag en die cover van Bob Dylan had ze ook niet moeten doen.. maar Cold Shoulder vind ik oprecht een zeer luisterbaar nummer. Maar mevrouw kan compleet niet tippen aan tijdgenoot Duffy, en toch is ze Duffy vér overstegen in de media.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Adele![]()
![]()
Er is weinig muziek die ik echt haat, maar Adele gaat er bij mij gewoon niet in......als ik dat hoor moet ik kotsen.....rrrrrrrr
Oh? Vreemde aanname is dit.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3fm is absoluut een leuke luisterzender, maar je moet nu niet gaan doen alsof de kweekvijver van 3fm een lekker breed scala een Nederlandse artiesten oplevert. Liefst klinkt iedereen als Racoon, Kane, Waylon of Ilse deLange als het aan hun ligt. Dat is het probleem.
Ik heb een single van adele, ik kreeg hem gratis, hij zit nog in de verpakking, hij ligt bij de wegwerp cds... misschien dat ik hem nog een keer aan iemand geef die ik niet magquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Adele![]()
![]()
Er is weinig muziek die ik echt haat, maar Adele gaat er bij mij gewoon niet in......als ik dat hoor moet ik kotsen.....rrrrrrrr
3voor12 product. En zo nu en dan neemt 3fm daar wat van over (immers hebben ze overlap, en Corton is een groot fan van (post-)grunge). Maar ik voel toch een verschil tussen excelsiorbands en 'serious talent'. Al valt De Staat voor mij ook niet echt binnen het excelsior-kopjequote:Op vrijdag 23 november 2012 13:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, dat bedoel ik ook totaal niet. Maar De Staat, waar ik groot fan van ben, is toch ook een 3FM-product?
Verklaar je nader.quote:
Dat is niet hip.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:45 schreef Felagund het volgende:
Wat is er mis met Adele?(Buiten dat ze te vaak op de radio komt)
Ik vraag me af of ieder bandje wel als Racoon of Ilse de Lange wil klinken.quote:
Volgens mij is Duffy een beetje over in Nederland na haar optreden in The Voice...quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar mevrouw kan compleet niet tippen aan tijdgenoot Duffy, en toch is ze Duffy vér overstegen in de media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |