shit ik heb afl.2 gemistquote:Op woensdag 14 november 2012 20:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb na 1 kaart te hebben verkocht al winst gemaakt wat betreft aflevering 3Ik ga hem nu uploaden, hij is maar 18,2 MB
Aflevering 2:quote:
Laat de spelers/kits als je ze verkoopt in je TP staan, en ga die nog langs voor hoeveel ze uiteindelijk verkocht zijn. Moet je wel wachten tot alles verkocht is voordat je de vid kan maken natuurlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Aflevering 2:
En nu aflevering 3:
Ik moet wel iets aan mijn commentaar doen want het klinkt soms eentonigMocht ik nog wat goede deals oppikken vandaag dan kan ik misschien meteen aflevering 4 ook opnemen.
1 speler is al verkocht maar dat is op zich wel handig ja. Ik hou zelf wel bij voor hoeveel ik de spelers verkoop maar nu weten jullie niet voor hoeveel ik de spelers uit de vorige aflevering heb verkochtquote:Op woensdag 14 november 2012 20:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Laat de spelers/kits als je ze verkoopt in je TP staan, en ga die nog langs voor hoeveel ze uiteindelijk verkocht zijn. Moet je wel wachten tot alles verkocht is voordat je de vid kan maken natuurlijk.
ik zou echt niet weten waar ik moet zoeken joh... ik ken te weinig spelers daarvoorquote:Op woensdag 14 november 2012 20:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
1 speler is al verkocht maar dat is op zich wel handig ja. Ik hou zelf wel bij voor hoeveel ik de spelers verkoop maar nu weten jullie niet voor hoeveel ik de spelers uit de vorige aflevering heb verkocht
dit is dan ook niet een manier om mee te beginnen..quote:Op woensdag 14 november 2012 20:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik zou echt niet weten waar ik moet zoeken joh... ik ken te weinig spelers daarvoor
dacht dat je uiteten moest?quote:
Was een garpquote:Op woensdag 14 november 2012 21:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dit is dan ook niet een manier om mee te beginnen..
[..]
dacht dat je uiteten moest?
Voor 500c gekocht?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:13 schreef Dudeweiser het volgende:
wat de fuck, even 30k winst op een IF Moutinho
vandermarretje ipv Vertonghenquote:
Wtf, hoe kan dat dan..60kquote:Op woensdag 14 november 2012 21:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gekocht voor 30k, net verkocht voor 60k
Hij is bijna altijd moe (in career dan) dus ik noem hem Joao 'altijd Moe'tinhoquote:Op woensdag 14 november 2012 21:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gekocht voor 30k, net verkocht voor 60k
lolquote:Op woensdag 14 november 2012 21:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is bijna altijd moe (in career dan) dus ik noem hem Joao 'altijd Moe'tinho
al de tweede keer dat ik zo'n debiele winst maak op een IF die net uit pakjes isquote:
Zelden zo gelachen...quote:Op woensdag 14 november 2012 21:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is bijna altijd moe (in career dan) dus ik noem hem Joao 'altijd Moe'tinho
Bizar man, nicequote:Op woensdag 14 november 2012 21:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
al de tweede keer dat ik zo'n debiele winst maak op een IF die net uit pakjes isvorige week al IF Filipe voor 50k verkocht terwijl ie 30 was
[ afbeelding ]
Why?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vandermarretje ipv Vertonghen
Dit is echt het meest domme wat je kan doen. Je eigen handel verknallen door het andere mensen te vertellenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Aflevering 2:
En nu aflevering 3:
Ik moet wel iets aan mijn commentaar doen want het klinkt soms eentonigMocht ik nog wat goede deals oppikken vandaag dan kan ik misschien meteen aflevering 4 ook opnemen.
Als je je op 1 speler aan het focussen bent wel ja, maar hij zit gewoon in de 57-59e minuut..dat boeit geen fuck hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 21:24 schreef kilozout het volgende:
[..]
Dit is echt het meest domme wat je kan doen. Je eigen handel verknallen door het andere mensen te vertellen
Ik had 'm voor 16k en verkocht 'm net instant voor 36kquote:Op woensdag 14 november 2012 21:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dankzij Japes zijn hype is Adryan nu zo duurSommige andere spelers die hij in zijn team heeft zijn ook in prijs gestegen, bv. Leonardo die nu 4k waard is ofzo.
Dan kan die het beter in het Engels doen.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey DS2, wil je bekend worden op YouTube?
Inderdaad, en soms nog wel eerder dan de 57e minuut.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je je op 1 speler aan het focussen bent wel ja, maar hij zit gewoon in de 57-59e minuut..dat boeit geen fuck hoor
Ja, maar ik richt me eerst nog op de mensen van dit forum (daarom zijn mijn video's nu ook in het Nederlandsquote:Op woensdag 14 november 2012 21:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey DS2, wil je bekend worden op YouTube?
Hoe hoe hoe?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik kan je een poeplading aan views en subs geven. Ook likes en comments
Wil jij ook?quote:
Hij krijgt sowieso een IF binnenkort.quote:
Al die mensen die altijd zeiden dat hij er in het echt niks van kon en helemaal niet zo'n talent wasquote:Op woensdag 14 november 2012 21:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij krijgt sowieso een IF binnenkort.Prima bezig die knul.
Zoveel betalen en dan AMDquote:Op woensdag 14 november 2012 21:44 schreef Thorb het volgende:
Is zoiets een beetje goed, veel te veel keuze
http://www.laptopshop.nl/(...)ilion-g7-2005sd.html
Ik heb 2 YT kanalen met in totaal:quote:Op woensdag 14 november 2012 21:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wil jij ook?
Heb 9k views op het moment, en 60 subs ofzo
Ziek ding, wel overkill die i7 denk ik voor jouw doeleindenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:44 schreef Thorb het volgende:
Mijn pa wil graag dat er i7 in zitquote:Op woensdag 14 november 2012 21:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ziek ding, wel overkill die i7 denk ik voor jouw doeleinden
http://tweakers.net/price(...)y087v/specificaties/quote:Op woensdag 14 november 2012 21:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je een betere suggestie hebt voor ongeveer deze prijs graag
Ga je ermee videobewerken enzo dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mijn pa wil graag dat er i7 in zit
Video's misschien wel ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga je ermee videobewerken enzo dan?
Ik heb van mijn werk een Dell Inspiron 17R i7, ongeveer gelijkwaardig qua specs als ik zo snel kijk en even duur, vind persoonlijk Dell fijner merk dan HP.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:44 schreef Thorb het volgende:
Videobewerken is meestal met video's toch?quote:
i7 is alleen interessant voor video/fotobewerking, anders kan je beter een dikkere i5 halenquote:
nee met casettebandjesquote:Op woensdag 14 november 2012 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Videobewerken is meestal met video's toch?
Ook in deze keeper hoorde ikquote:Op woensdag 14 november 2012 21:50 schreef Lindgren. het volgende:
Ajax heeft trouwens interesse in Adryan, lees ik net.
Stel debielen zijn we ookquote:Op woensdag 14 november 2012 21:52 schreef Tim86 het volgende:
Hoor dat Oranjegepeupel dan hoopgevend overeind komen als er een keer iemand tot 35 meter van het Moffendoel kan komen dan
Maar ze vinden alles heel leuk want de muziek was mooi en de wave ging lekker.
Jij kijkt neer op dat soort vieze paupers toch?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:52 schreef Tim86 het volgende:
Hoor dat Oranjegepeupel dan hoopgevend overeind komen als er een keer iemand tot 35 meter van het Moffendoel kan komen dan
Maar ze vinden alles heel leuk want de muziek was mooi en de wave ging lekker.
http://www.dell.com/nl/p/(...)cd=24055893525132139quote:Op woensdag 14 november 2012 21:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb van mijn werk een Dell Inspiron 17R i7, ongeveer gelijkwaardig qua specs als ik zo snel kijk en even duur, vind persoonlijk Dell fijner merk dan HP.
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ook in deze keeper hoorde ik
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ook in deze keeper hoorde ik
[ afbeelding ]
Ja, zit wel een nVidea in trouwensquote:Op woensdag 14 november 2012 21:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://www.dell.com/nl/p/(...)cd=24055893525132139
Deze is dat toch
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij kijkt neer op dat soort vieze paupers toch?
Zag het ja, maar die bevalt dus goed? Lees op internet wel wat klachten maar dat lees je bij alle laptops wel.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, zit wel een nVidea in trouwens
Heel stil en ik gebruik hem eigenlijk alleen maar met de stroom er op dus hoe lang kan heb ik niet geprobeerd, heb hem ook pas een paar weken. Het ontwikkelen/debuggen gaat er in elk geval prima op met behoorlijk veel multitasking.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zag het ja, maar die bevalt dus goed? Lees op internet wel wat klachten maar dat lees je bij alle laptops wel.
Hoe lang doe je met je batterij ongeveer en is hij een beetje stil?
Ja dat laatste heb ik ook wel aangezien mijn computer 7 jaar oud was, al is deze computer wel redelijk nieuw en zacht/snel.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heel stil en ik gebruik hem eigenlijk alleen maar met de stroom er op dus hoe lang kan heb ik niet geprobeerd, heb hem ook pas een paar weken. Het ontwikkelen/debuggen gaat er in elk geval prima op met behoorlijk veel multitasking.
Videobewerking en gamen doe ik er niet op.
Scheelt ook wel dat ik van een zes jaar oude bak af kwam die gewoon verouderd was, dan is alles al snel een verbetering.
Paradigit heb ik hem gehaald, maar ik zie idd dat de Tweakers niet veel info meer geeft.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dat laatste heb ik ook wel aangezien mijn computer 7 jaar oud was, al is deze computer wel redelijk nieuw en zacht/snel.
Laptop ziet er goed uit, die van Timmy Turner kan ik niet echt op een fatsoenlijke site vinden
Zag bij een paar uitverkocht staan en op paradigit stond hij inderdaad ook niet meerquote:Op woensdag 14 november 2012 22:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oh hij is nergens meer te koopZe hadden wel een flinke voorraad bij de Paradigit hier, dus miss dat ze hem nog wel aanbieden om van de restanten af te komen als je erom vraagt
Pas in Augustus op de markt gekomen in Nederland, toch snel gegaan dan
Waar lees je dat dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:50 schreef Lindgren. het volgende:
Ajax heeft trouwens interesse in Adryan, lees ik net.
Ik las het net op Twitter.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:09 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Waar lees je dat dan?
Waarom wordt er btw zoveel betaald voor die Hernandes... Kijk hoe facking veel er op staan gek....
Je kan altijd ff bellen, maar ik begrijp niet zo goed dat hij nu al nergens meer te koop is. Ze zullen wel alleen de N-serie willen blijven verkopen.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zag bij een paar uitverkocht staan en op paradigit stond hij inderdaad ook niet meer
Maar die prijs is gewoon belachelijk hoog voor zo'n spelerquote:Op woensdag 14 november 2012 22:13 schreef Lindgren. het volgende:
Er staat een bin voor 189k trouwens.Dat is ook vreemd.
Is wel iets voor EA om een oranje Ibra MOTM versie uit te brengen nu met toch al een vrij mager TOTW.quote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 14-11-2012 om 22:21:09Ibrahimovic has just won at football. GG. reageer retweet
Nicequote:Op woensdag 14 november 2012 22:25 schreef Tim86 het volgende:
Good grief! A goal which brings the BBC Sport office to their feet! Again, Joe Hart does not cover himself in much glory, coming out of his area to head the ball clear but Zlatan Ibrahimovic, running away from the goal, launches himself into an overhead kick from fully 35 yards which loops high and into the net as Ryan Shawcross tries to get back. Stunning, stunning goal.
"The goal is so good that it is not about Joe Hart and the two centre-backs. He had no right to score from there, no right to take a shot.
"That is one of the best goals I have ever seen. What a fantastic goal, it has made this game one we will never forget."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zie het filmpje hier wel verschijnenquote:Op woensdag 14 november 2012 22:25 schreef Tim86 het volgende:
Good grief! A goal which brings the BBC Sport office to their feet! Again, Joe Hart does not cover himself in much glory, coming out of his area to head the ball clear but Zlatan Ibrahimovic, running away from the goal, launches himself into an overhead kick from fully 35 yards which loops high and into the net as Ryan Shawcross tries to get back. Stunning, stunning goal.
"The goal is so good that it is not about Joe Hart and the two centre-backs. He had no right to score from there, no right to take a shot.
"That is one of the best goals I have ever seen. What a fantastic goal, it has made this game one we will never forget."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wilde hem net postenquote:
Watquote:
Lol, deze en die van Taison zijn beter dan al die genomineerde doelpunten van het jaar.quote:
Swsquote:
Echt son typische Fifa Curve iddquote:Op woensdag 14 november 2012 22:35 schreef Tim86 het volgende:
Dit is echt zo'n goal die je alleen in FIFA kan maken..toch?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |