shit ik heb afl.2 gemistquote:Op woensdag 14 november 2012 20:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb na 1 kaart te hebben verkocht al winst gemaakt wat betreft aflevering 3Ik ga hem nu uploaden, hij is maar 18,2 MB
Aflevering 2:quote:
Laat de spelers/kits als je ze verkoopt in je TP staan, en ga die nog langs voor hoeveel ze uiteindelijk verkocht zijn. Moet je wel wachten tot alles verkocht is voordat je de vid kan maken natuurlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Aflevering 2:
En nu aflevering 3:
Ik moet wel iets aan mijn commentaar doen want het klinkt soms eentonigMocht ik nog wat goede deals oppikken vandaag dan kan ik misschien meteen aflevering 4 ook opnemen.
1 speler is al verkocht maar dat is op zich wel handig ja. Ik hou zelf wel bij voor hoeveel ik de spelers verkoop maar nu weten jullie niet voor hoeveel ik de spelers uit de vorige aflevering heb verkochtquote:Op woensdag 14 november 2012 20:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Laat de spelers/kits als je ze verkoopt in je TP staan, en ga die nog langs voor hoeveel ze uiteindelijk verkocht zijn. Moet je wel wachten tot alles verkocht is voordat je de vid kan maken natuurlijk.
ik zou echt niet weten waar ik moet zoeken joh... ik ken te weinig spelers daarvoorquote:Op woensdag 14 november 2012 20:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
1 speler is al verkocht maar dat is op zich wel handig ja. Ik hou zelf wel bij voor hoeveel ik de spelers verkoop maar nu weten jullie niet voor hoeveel ik de spelers uit de vorige aflevering heb verkocht
dit is dan ook niet een manier om mee te beginnen..quote:Op woensdag 14 november 2012 20:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik zou echt niet weten waar ik moet zoeken joh... ik ken te weinig spelers daarvoor
dacht dat je uiteten moest?quote:
Was een garpquote:Op woensdag 14 november 2012 21:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dit is dan ook niet een manier om mee te beginnen..
[..]
dacht dat je uiteten moest?
Voor 500c gekocht?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:13 schreef Dudeweiser het volgende:
wat de fuck, even 30k winst op een IF Moutinho
vandermarretje ipv Vertonghenquote:
Wtf, hoe kan dat dan..60kquote:Op woensdag 14 november 2012 21:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gekocht voor 30k, net verkocht voor 60k
Hij is bijna altijd moe (in career dan) dus ik noem hem Joao 'altijd Moe'tinhoquote:Op woensdag 14 november 2012 21:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gekocht voor 30k, net verkocht voor 60k
lolquote:Op woensdag 14 november 2012 21:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is bijna altijd moe (in career dan) dus ik noem hem Joao 'altijd Moe'tinho
al de tweede keer dat ik zo'n debiele winst maak op een IF die net uit pakjes isquote:
Zelden zo gelachen...quote:Op woensdag 14 november 2012 21:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is bijna altijd moe (in career dan) dus ik noem hem Joao 'altijd Moe'tinho
Bizar man, nicequote:Op woensdag 14 november 2012 21:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
al de tweede keer dat ik zo'n debiele winst maak op een IF die net uit pakjes isvorige week al IF Filipe voor 50k verkocht terwijl ie 30 was
[ afbeelding ]
Why?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vandermarretje ipv Vertonghen
Dit is echt het meest domme wat je kan doen. Je eigen handel verknallen door het andere mensen te vertellenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Aflevering 2:
En nu aflevering 3:
Ik moet wel iets aan mijn commentaar doen want het klinkt soms eentonigMocht ik nog wat goede deals oppikken vandaag dan kan ik misschien meteen aflevering 4 ook opnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |