Voor 500c gekocht?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:13 schreef Dudeweiser het volgende:
wat de fuck, even 30k winst op een IF Moutinho
vandermarretje ipv Vertonghenquote:
Wtf, hoe kan dat dan..60kquote:Op woensdag 14 november 2012 21:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gekocht voor 30k, net verkocht voor 60k
Hij is bijna altijd moe (in career dan) dus ik noem hem Joao 'altijd Moe'tinhoquote:Op woensdag 14 november 2012 21:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gekocht voor 30k, net verkocht voor 60k
lolquote:Op woensdag 14 november 2012 21:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is bijna altijd moe (in career dan) dus ik noem hem Joao 'altijd Moe'tinho
al de tweede keer dat ik zo'n debiele winst maak op een IF die net uit pakjes isquote:
Zelden zo gelachen...quote:Op woensdag 14 november 2012 21:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is bijna altijd moe (in career dan) dus ik noem hem Joao 'altijd Moe'tinho
Bizar man, nicequote:Op woensdag 14 november 2012 21:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
al de tweede keer dat ik zo'n debiele winst maak op een IF die net uit pakjes isvorige week al IF Filipe voor 50k verkocht terwijl ie 30 was
[ afbeelding ]
Why?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vandermarretje ipv Vertonghen
Dit is echt het meest domme wat je kan doen. Je eigen handel verknallen door het andere mensen te vertellenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Aflevering 2:
En nu aflevering 3:
Ik moet wel iets aan mijn commentaar doen want het klinkt soms eentonigMocht ik nog wat goede deals oppikken vandaag dan kan ik misschien meteen aflevering 4 ook opnemen.
Als je je op 1 speler aan het focussen bent wel ja, maar hij zit gewoon in de 57-59e minuut..dat boeit geen fuck hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 21:24 schreef kilozout het volgende:
[..]
Dit is echt het meest domme wat je kan doen. Je eigen handel verknallen door het andere mensen te vertellen
Ik had 'm voor 16k en verkocht 'm net instant voor 36kquote:Op woensdag 14 november 2012 21:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dankzij Japes zijn hype is Adryan nu zo duurSommige andere spelers die hij in zijn team heeft zijn ook in prijs gestegen, bv. Leonardo die nu 4k waard is ofzo.
Dan kan die het beter in het Engels doen.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey DS2, wil je bekend worden op YouTube?
Inderdaad, en soms nog wel eerder dan de 57e minuut.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je je op 1 speler aan het focussen bent wel ja, maar hij zit gewoon in de 57-59e minuut..dat boeit geen fuck hoor
Ja, maar ik richt me eerst nog op de mensen van dit forum (daarom zijn mijn video's nu ook in het Nederlandsquote:Op woensdag 14 november 2012 21:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey DS2, wil je bekend worden op YouTube?
Hoe hoe hoe?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik kan je een poeplading aan views en subs geven. Ook likes en comments
Wil jij ook?quote:
Hij krijgt sowieso een IF binnenkort.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |