SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt! Had al een TR gestuurd, maar is nog niet aangepast.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:52 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
TT moet zijn: Ohhoooooooooohoooo Ohoooohoohoohoohooooooooooooooooooooo
Paul met z'n "waaildstijlers"quote:Op woensdag 14 november 2012 14:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Moet niet gekker worden. 3fm draait nou ook Year of Summer....
jij ook al?!quote:
jij vindt dat nummer wel representatief voor de harder stylez ja?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Paul met z'n "waaildstijlers"maar stiekem wel lachen, hardstyle plaatje op 3FM
gelijk harder gezet om collega te horen hoe de muziek die ik luister ongeveer, nu heeft hij in ieder geval IETS van een idee
dat niet, maar het gaf hem in ieder geval een idee van wat hardstyle ongeveer inhoudt... (aangezien hij qua omschrijven niet verder komt dan "herrie, geen muziek")quote:Op woensdag 14 november 2012 19:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
jij vindt dat nummer wel representatief voor de harder stylez ja?
al defineert hij ook alles wat harder is dan, zeg, Alphaville met 'herrie'quote:Op woensdag 14 november 2012 19:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
klopt wel dus. echt plezierig voor je oren is het nietoohooooh oh oh
wanneer is de begrafenis/crematie?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:19 schreef T_Killer het volgende:
TT =![]()
Weer een gevalletje van R.I.P. Hardstyle, sterke aan de nabestaanden.
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
Laten we het nieuwe topic goed beginnen... een nieuwe "Wake You From Your Boredom"!Lekkere WYFYB wederom. De lijstjes zijn de laatste tijd een stuk gevarieerder volgens mij, eerder hoorde ik bepaalde platen vrij vaak terugkeren in je setjes, maar afgelopen tijd is het erg gevarieerd. Goede zaak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
Thanks!quote:Op woensdag 14 november 2012 20:30 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Lekkere WYFYB wederom. De lijstjes zijn de laatste tijd een stuk gevarieerder volgens mij, eerder hoorde ik bepaalde platen vrij vaak terugkeren in je setjes, maar afgelopen tijd is het erg gevarieerd. Goede zaak!
veel oude nummers, altijd goed. ben nu eerst de nieuwe theracords radio show aan het luisteren, die zag er ook goed uit.quote:
Dit is kwaliteit vergeleken met de TT....quote:
Laten we het nieuwe topic goed beginnen... een nieuwe "Wake You From Your Boredom"!Paar leuke plaatjes bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lullaby.
Answers.
Les Drums.
Give it Up.
I hate you so much right nooooow!
Ik was ook al aan het meezingen in mijn hoofd.quote:Maar dan had het oooooohooooooo oooohoohoohoo moeten zijn.
RIP aan de nabestaanden inderdaad.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:19 schreef T_Killer het volgende:
TT =![]()
Weer een gevalletje van R.I.P. Hardstyle, sterke aan de nabestaanden.Eens.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:41 schreef StM het volgende:
[..]
Dit is kwaliteit vergeleken met de TT....gr gr
Laten we het nieuwe topic goed beginnen... een nieuwe "Wake You From Your Boredom"!Kippenvel hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen Phases/Les Drums ben ik nu wel een beetje beu...Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Hier, speciaal voor jouquote:Op donderdag 15 november 2012 11:29 schreef Sc0tTy het volgende:
Alleen Phases/Les Drums ben ik nu wel een beetje beu...
Ik zal je eerlijk zeggen dat deze op de planning stond voor de volgende editiequote:
Hehe M.I. Dat is niet waar, als er geen pareltjes worden gedraaid is het niet goed. Altijd dezelfde pareltjes horen is ook niet leukquote:Op donderdag 15 november 2012 11:33 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk zeggen dat deze op de planning stond voor de volgende editie
Maar Scotty... Als ze niet gedraaid worden is het ook niet goed...
maar sommige pareltjes kun je gewoonweg niet te vaak horenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:47 schreef Sc0tTy het volgende:
Altijd dezelfde pareltjes horen is ook niet leuk
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:06 schreef Gupje het volgende:
Is misschien niet de HardStyle die je normaal luistert, maar het is toch cool dat HardStyle de ruimte krijgt op de radio.
Kan alleen maar beter worden toch?
Daar heb je een punt, maar vind het niet verveld om te horen op de radio.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:11 schreef StM het volgende:
Zoveel released Theracords nou ook weer niet....
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:11 schreef StM het volgende:
Zoveel released Theracords nou ook weer niet....
Ik vervel al bij de gedachte...quote:Op donderdag 15 november 2012 22:12 schreef Gupje het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar vind het niet verveld om te horen op de radio.
Weer eens wat anders op de radio.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Ik hoor liever een liveset over de radio knallen die ik zelf heb gebrand.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:15 schreef Gupje het volgende:
Maar je hoort liever Nicki Minaj of een Florida op de radio?
En dat heeft meerwaarde boven tig internet radio's die je in de auto via 3g kan luisteren en voor de rest vrijwel overal? Voor de rest hoor ik FM radio gewoon het liefst NIET met z'n over het algemeen redelijk brakke kwaliteit. (oa door het maximale bereik van 15 khz en nog veel meer door de waardeloze kut eq en compressie van commerciële stations om de dynamiek zo ver mogelijk er uit te halen zodat nummers zo hard mogelijk de speakers uit geperst worden op een bepaalde stand)quote:Op donderdag 15 november 2012 22:12 schreef Gupje het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar vind het niet verveld om te horen op de radio.
Weer eens wat anders op de radio.
Ken ik niet, maar de laatste keer dat ik een FM station gehoord heb is denk een jaar geleden? Mogelijk langer. Ik verdraag die pulp niet. Het enigste 'leuke' is het geouwehoer tussendoor.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:15 schreef Gupje het volgende:
Maar je hoort liever Nicki Minaj of een Florida op de radio?
Serieus?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bazenkick
Wat jullie? Is dit in jullie ogen het zoveelste crapnummer of kan dit er mee door?
Ja serieus, ik krijg geen hoogte van jullie. Soms vinden jullie een bepaald nummer goed, en een ander nummer compleet kut, terwijl ik het grote verschil niet zo zie. Vandaar de vraag, haat je me nu?quote:
'quote:
Dit nummer is gewoon fucking baas man, altijd al gevonden. The Prophet vind ik ook een hele rare man, maar soms maakt ie best ok nummers. Snap ook niet waarom je deze track zou haten, die kick gebruikte BH & Wildstylez ook toch? Lekker plaatje met een goede melodie.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja serieus, ik krijg geen hoogte van jullie. Soms vinden jullie een bepaald nummer goed, en een ander nummer compleet kut, terwijl ik het grote verschil niet zo zie. Vandaar de vraag, haat je me nu?
Heuj, dan zit ik ook alweer in het oosten des lands. Eens kijken of ik erheen kan. Aanhang regelen gaat sowieso niks worden voor deze, maar die lineup voor die prijs mag ik eigenlijk niet missenquote:Op donderdag 15 november 2012 22:06 schreef haakon het volgende:
Remco, ook al hou je niet (echt?) van hardcore, dit feestje MOET je gewoon naartoe:
https://partyflock.nl/party/236267:Unity.html
Alleen al om TOA en Ophidian te checken icm het geluid van Atak!![]()
![]()
De rest is ook welkom
Ik ben erquote:Op vrijdag 16 november 2012 06:49 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Heuj, dan zit ik ook alweer in het oosten des lands. Eens kijken of ik erheen kan. Aanhang regelen gaat sowieso niks worden voor deze, maar die lineup voor die prijs mag ik eigenlijk niet missen
Ik heb ook het schurft aan dat geouwehoer tussendoor, ik wil muziek horen en niet een stortvloed aan matige grappen, leuk nieuws, en schunnige 1-2tjes. Dit in combinatie met de baggermuziek die ze draaien zorgt ervoor dat ik nooit radio luister, ik zet zelf wel muziek op dqn hopr ik ten minste wat ik leuk vind en zonder gelul er tussendoor...quote:Op donderdag 15 november 2012 22:30 schreef StM het volgende:
Ken ik niet, maar de laatste keer dat ik een FM station gehoord heb is denk een jaar geleden? Mogelijk langer. Ik verdraag die pulp niet. Het enigste 'leuke' is het geouwehoer tussendoor.
haaaoooo haaaooo haaoooh ooh ooooooooooohquote:Op donderdag 15 november 2012 23:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja serieus, ik krijg geen hoogte van jullie. Soms vinden jullie een bepaald nummer goed, en een ander nummer compleet kut, terwijl ik het grote verschil niet zo zie. Vandaar de vraag, haat je me nu?
proppy heeft maar 1 goed solonummer:quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:53 schreef Equites het volgende:
[..]
Dit nummer is gewoon fucking baas man, altijd al gevonden. The Prophet vind ik ook een hele rare man, maar soms maakt ie best ok nummers. Snap ook niet waarom je deze track zou haten, die kick gebruikte BH & Wildstylez ook toch? Lekker plaatje met een goede melodie.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
proppy heeft maar 1 goed solonummer:
deze is apart maar toch wel ok, poing poing.
oh en
laat die zogenaamd diepe, emotionele zang toch weg achterwege man
oja chubby idd ook, lang niet meer gehoordquote:
pure aidsquote:Op donderdag 15 november 2012 22:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bazenkick
Wat jullie? Is dit in jullie ogen het zoveelste crapnummer of kan dit er mee door?
Ik zat te denken aan een heel andere plaatquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:12 schreef Sc0tTy het volgende:
ouwe plaat al en dan 'Start Rocking' komt er ergens in voor, iemand ?
Dafuq ja dat is em hahahha.... Ik dacht das gewoon een of andere remux dus ben verder gaan zoekenquote:
Eentje uit de categorie 'ondergewaardeerde pareltjes'.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:29 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Eentje uit de categorie 'ondergewaardeerde pareltjes'.
Mwah, niet mijn soort koffiequote:Op vrijdag 16 november 2012 13:15 schreef stoeltafel het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? Vind hem echt super !
ik ga morgenavond al genieten van het geluid van Atakquote:Op donderdag 15 november 2012 22:06 schreef haakon het volgende:
Remco, ook al hou je niet (echt?) van hardcore, dit feestje MOET je gewoon naartoe:
https://partyflock.nl/party/236267:Unity.html
Alleen al om TOA en Ophidian te checken icm het geluid van Atak!![]()
![]()
De rest is ook welkom
Klinkt nergens naar, sorry kan het niet anders verwoordenquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:46 schreef Levitas het volgende:
Nieuwe Frontliner. Zou een track á la Magic worden, maar ik vind het vrijwel niet overeenkomen.
Eigenlijk vind ik de melodie niet echt bij "het thema" passen. Vrij happy melodie -naar mijn mening- met de wat griezelige vocals en andere sounds. Ik denk dat ik hem wat vaker moet horen om hem vet te gaan vinden
--->quote:
Deze man weet!quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:01 schreef ReMcOrE het volgende:
vind zelf Recession wel geinig maar zeker niet bijzonder, Morphed daarentegen is dik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |