abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119201953

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_119201960
Als iemand een betere OP heeft.. :P
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_119201972
Lapo:
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb een fucking bazen site gekregen van iemand.

http://www.omawapsie.nl/dieetrecepten/hoofdrecepten/intro.html
Welke wraps zijn <60 cal? :P Staat op die site een recept voor 60cal per portie.

http://www.omawapsie.nl/d(...)_gevuld_met_kip.html

Geloof er niets van.

En oliebollen 70cal? :')

http://www.omawapsie.nl/d(...)en_en_abrikozen.html
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_119202029
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:50 schreef the85mc het volgende:

[..]

Neuh, ik zie mezelf niet als muis nee :D Ik schrap ook niet alle melk, maar ik ga toch wat gevarieerder eten. Niet meer standaard iedere dag een bak kwark en 2 bekers melk. Variatie is denk ik het best, dan zal ik vast 'verkeerde' dingen eten, maar ook wel goede.
Naast een bak kwark/melk kun je prima gevarieerd blijven eten. Een goede dosis eiwitten eten per dag sluit dat niet uit. Je maakt je druk om niets.
pi_119202116
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:16 schreef Kerol het volgende:
Lapo:

[..]

Welke wraps zijn <60 cal? :P Staat op die site een recept voor 60cal per portie.

http://www.omawapsie.nl/d(...)_gevuld_met_kip.html

Geloof er niets van.

En oliebollen 70cal? :')

http://www.omawapsie.nl/d(...)en_en_abrikozen.html
Got no clue brah. :P Je moet je sowieso niet blind staren naar die Kcals want uiteindelijk hebben de meeste producten andere waardes. Om het eten gevarieerd te houden en om inspiratie op te doen is die site wel handig. :P
If not now, then when.
pi_119202356
Ik heb gisteren trouwens de Tilapia eens eerst door het ei gehaald en daarna door het paneermeel. Was goddelijk lekker, veel lekkerder als normaal. :9~ Sowieso vind ik krokant voedsel altijd wel lekkerder.
If not now, then when.
  woensdag 14 november 2012 @ 15:30:23 #7
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_119202395
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb gisteren trouwens de Tilapia eens eerst door het ei gehaald en daarna door het paneermeel. Was goddelijk lekker, veel lekkerder als normaal. :9~ Sowieso vind ik krokant voedsel altijd wel lekkerder.
Gewoon even bakken met citroen en knoflook _O_
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_119202422
zooo.. echt fucking bruut getraind net!
pi_119202458
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:30 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Gewoon even bakken met citroen en knoflook _O_
Zal het eens proberen, bedankt. In olie of in boter?
If not now, then when.
  woensdag 14 november 2012 @ 15:33:27 #10
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_119202493
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Zal het eens proberen, bedankt. In olie of in boter?
Maakt niet uit. Ik doe olie altijd.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_119202626
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:33 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Ik doe olie altijd.
Cool, cool.
If not now, then when.
pi_119202908
Staat weer een pareltje te koop:

http://vernieuwd.marktpla(...)3e3a&previousPage=lr
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_119202944
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:45 schreef 1517 het volgende:
Staat weer een pareltje te koop:

quote:
het is een goede aanwinst om je benen te trainen
FUCK YEAH

Sinds ik m'n benen in de Smith train....
pi_119203168
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:16 schreef Kerol het volgende:
Als iemand een betere OP heeft.. :P
Bulkerdebulk is toepasselijker in de winter
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_119203216
Het enige dat ik echt nog zou willen is een cable machine.

If not now, then when.
pi_119203281
Dit is wel een toppertje, serieus:

A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
  woensdag 14 november 2012 @ 15:57:57 #17
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119203359
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:55 schreef 1517 het volgende:
Dit is wel een toppertje, serieus:

Not sure if hardcore or srs...
Confidence through competence
pi_119203484
quote:
10s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:57 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Not sure if hardcore or srs...
Not sure if animal or human...
If not now, then when.
  woensdag 14 november 2012 @ 16:01:34 #19
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119203500
quote:
10s.gif Op woensdag 14 november 2012 16:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Not sure if animal or human...
Sinds ik naast m'n koeien train...
Confidence through competence
pi_119203621
quote:
10s.gif Op woensdag 14 november 2012 16:01 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Perfect voor GOMAD!

pi_119203635
quote:
10s.gif Op woensdag 14 november 2012 16:01 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

:D

Doordat ik de melk rechtstreeks uit de uier drink worden de eiwitten 40% sneller opgenomen.
If not now, then when.
pi_119204348
Hij is wel goedkoper uit als ons waarschijnlijk :P
pi_119204391
Net weer gesquat, waar het maandag amper lukte vandaag omhoog gegaan en ging super! Deadlift ging eindelijk ook lekker dus ook omhoog gegooid en bench ging goed net als de keren daarvoor. Heb alleen zin om alles gewoon omhoog te gooien maar zal maar geduldig blijven en raisen zoals mark dat bedacht heeft.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_119204725
Maandag tijdens de triceps kickback oefening kwam ik erachter dat als je de hand die op het bankje steunt zo plaatst dat je het bankje vastgrijpt en dan het bankje als het ware omhoog drukt, je de oefening stabieler en zwaarder kan doen.

Dus in plaats van dat je de hand laat rusten, gebruik je hem als een tool. Geen idee of je dit moet doen bij deze oefening, maar daarvoor deed ik het nooit en het is echt merkbaar.
If not now, then when.
  woensdag 14 november 2012 @ 16:42:54 #25
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_119204869
Weet iemand iets over Les Mills certificaten? Wil bij een sportschool gaan werken en die vragen allemaal mensen die Les Mills lessen geven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')