Tja die films ga ik toch niet 3D kijken, ook thuis niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Uitzendingen? 0.
Maar het gaat om de films. Vrijwel elke film die in de bioscoop komt, is in 3D. Die komen uiteindelijk allemaal in 3D op Blu-Ray en die kun je dan thuis op je 3D televisie kijken.
Leuk voor de echte 3D films zoals Avatar, maar voor de rest is het een hype.
Maar als je gewoon televisie aan het kijken bent, merk je niet eens dat je televisie 3D is.
Oepsquote:Op woensdag 14 november 2012 16:56 schreef Roellie80 het volgende:
Dus ik ben even aan het werk en zelfs de mods gaan offtopic verder?
Mijn intepretatie daarvan (als noob): omdat het misschien geen nut heeft? Als de monitoren scherper worden, dan moet je er verder vanaf gaan zitten om het te kunnen zien?quote:Een monitor staat verder van je af, waardoor de pixels minder dicht op elkaar hoeven te zitten om ze niet meer waarneembaar te maken.
Dan nog ontkom je eigenlijk al niet meer aan een 3D televisie.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja die films ga ik toch niet 3D kijken, ook thuis niet.
Niet verderaf, maar dichterbij. Dan klopt het ja.quote:[..]
Mijn intepretatie daarvan (als noob): omdat het misschien geen nut heeft? Als de monitoren scherper worden, dan moet je er verder vanaf gaan zitten om het te kunnen zien?
Tis dus eigenlijk hoe je het interpreteerd. Ofwel hoeveel verstand heb je er echt van.quote:Als het geen marketing was, hadden ze het wel LCD met LED technologie genoemd. Deden ze ook, maar dat verkocht niet goed. Toen hebben ze het LED genoemd en toen vlogen de televisies over de toonbank. En de meeste mensen met zo'n televisie thuis, weet niet dat ze eigenlijk gewoon nog steeds naar LCD aan het kijken zijn.
Dat bedoel ik dus. Je geeft het de naam LED en iedereen moet het kopen. Marketing dus.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:56 schreef diomedes het volgende:
[..]
Tis dus eigenlijk hoe je het interpreteerd. Ofwel hoeveel verstand heb je er echt van.
Maar idd mijn vader had geen idee dat hij naar een lcd scherm zat te kijken, want hij wist zeker dat hij een led televisie had gekocht...
Oled...tsja..tis nog even de prijzen afwachten....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |