quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ben lekker bezig....
sollicitatie naar bedrijf B, maar nog de naam van bedrijf A in de sollicitatie hebben staan.
* PatriQue89 Streept bedrijf B alvast door.
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:53 schreef iBenny het volgende:
Rachel Hazes: "Je hebt je geliefde toch voor anderhalf uur terug"
Sterf!
Uhm, uhm... niet echt nee.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Ceeeeee... jij weet vast nog wel lucratieve baantje
Nouja, ik ga naar school he!quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:30 schreef Cee het volgende:
Middag, avond, ochtend, nacht? Zijn er beperkingen?
Maar vanwaar deze vragen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:31 schreef Cee het volgende:
Ja, precies, dat kan je altijd nog veranderen, gewoon een pilletje nemen en je bent ervan af!
Ohzoo..quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:32 schreef Cee het volgende:
Gewoon, omdat ik ideeën aan het bedenken ben voor een baantje, maar ik heb nog geen idee.
Tot nu toe alles detailhandel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:37 schreef Cee het volgende:
Wat voor baantjes heb je naar gesolliciteerd?
Kwam dezent tegen: http://retail.nsstations.(...)ningen-bus-4uur.html .quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tot nu toe alles detailhandel.
Morgen eens verder kijken.
Ehm... Nee. Gewoon Nee.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kwam dezent tegen: http://retail.nsstations.(...)ningen-bus-4uur.html .
Dat 4 uur zou heus meer moeten zijn vind ik enz
quote:Op zondag 18 november 2012 13:43 schreef Lutte het volgende:
Ik draai zo echt door.. Ik zit mezelf al in de weg en dan doen m'n ouders en broer er ook alles aan om me helemaal over de zeik te krijgen![]()
En dan zo nog stage whoopdifuckingdoo, eerst nog een half uur met die malloten in één auto omdat er geen bussen rijden en het natuurlijk onmogelijk is om gewoon één iemand me weg te laten brengen en op te halen.
quote:Op zondag 18 november 2012 13:43 schreef Lutte het volgende:
Ik draai zo echt door.. Ik zit mezelf al in de weg en dan doen m'n ouders en broer er ook alles aan om me helemaal over de zeik te krijgen![]()
En dan zo nog stage whoopdifuckingdoo, eerst nog een half uur met die malloten in één auto omdat er geen bussen rijden en het natuurlijk onmogelijk is om gewoon één iemand me weg te laten brengen en op te halen.
Nomnomquote:Op zondag 18 november 2012 14:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Wienermelange met zelf gemaakte slagroom
Bij mij niet hoor... misschien zit dat al in de mixquote:Op zondag 18 november 2012 17:17 schreef iBenny het volgende:
Maar er moet toch ook cacoa in een wiener melange?
Volgens wikipedia moet er ook cacoa inquote:Op zondag 18 november 2012 17:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor... misschien zit dat al in de mix
quote:Wienermelange is een romige gesuikerde koffie, afgewerkt met slagroom en cacaopoeder
Nou, dat gooi ik er nooit overheen. Vies.quote:Op zondag 18 november 2012 17:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens wikipedia moet er ook cacoa in
[..]
quote:Op zondag 18 november 2012 17:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, dat gooi ik er nooit overheen. Vies.
Het boek is heel leuk! Film lijkt me ook tof.quote:Op zondag 18 november 2012 17:38 schreef iBenny het volgende:
Iemand toevallig The Perks of Being a Wallflower al gezien?
Ja je contract wordt niet verlengd? Naar zeg.quote:Op zondag 18 november 2012 19:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ziek en werkloos binnenkort.
Verder is mijn leven natuurlijk tremendous!
Mjah... Er worden helemaal geen contracten meer verlengd daar, helaas. En net voor dat besloten is, is nog wel een contract verlengd van zo'n truus weet je wel. Dat ik denk van; Ja, ik heb 100x meer toegevoegde waarde.quote:Op zondag 18 november 2012 19:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja je contract wordt niet verlengd? Naar zeg.
Nou, hoop dat je snel iets vindt!quote:Op zondag 18 november 2012 19:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mjah... Er worden helemaal geen contracten meer verlengd daar, helaas. En net voor dat besloten is, is nog wel een contract verlengd van zo'n truus weet je wel. Dat ik denk van; Ja, ik heb 100x meer toegevoegde waarde.
Maar ja
Ik ook.. ach.. contract loopt ook nog tot eind december. dus heb eind januari mijn laatste loon.. kan nog even vooruitquote:Op zondag 18 november 2012 19:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou, hoop dat je snel iets vindt!
Ja, ik heb zo'n 7 uur niks te doen morgen, dus wil er eigenlijk naartoe. Maar mocht hier iemand zijn die het nou echt afraad....quote:Op zondag 18 november 2012 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het boek is heel leuk! Film lijkt me ook tof.
goed in de berm zoekenquote:Op zondag 18 november 2012 22:16 schreef iBenny het volgende:
Hoe kun je gemakkelijk een suprise maken gerelateerd aan "honden"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |