Ow, ik quote TV maar bedoelde de jouwequote:Op donderdag 15 november 2012 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jouw bed is 2,20 bij 2,20 ofzo
quote:Op donderdag 15 november 2012 08:48 schreef PatriQue89 het volgende:
@missj. Ik heb het al denk ik.. Vraag het straks nog even aan mijn docent..
quote:Op donderdag 15 november 2012 16:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen saus inderdaad
De verhoudingen zijn zoek.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:18 schreef Lutte het volgende:
Echt gekkenwerk dit, hij lijkt tien centimeter langer en tien kilo lichter haha
Niet leukquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:16 schreef Lutte het volgende:
M'n broer komt binnen in z'n nieuwe pak, grijs en dan paarse stropdas, mijn hemel
Zo is het iets beter in verhouding juist xD Het is niet zo'n grote en grof gebouwd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De verhoudingen zijn zoek.
Ik wil wel eens een pak waarin ik 10cm kleiner lijk.
Die oprekprocedures ben ik gelukkig voorbij.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo is het iets beter in verhouding juist xD Het is niet zo'n grote en grof gebouwd.
Gewoon ruilen met een Chineesje, daar doen ze beenverlengingen. Dat moet ergens vandaan komen niet waar?
Wat ik me dan afvraag. Zet je dit eerst hier, of eerst op Facebook?quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:58 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen.M'n hamster is vannacht uitgebroken! Zo, tjoep! het dekseltje eraf gewipt en naar buiten geklommen. Kutttt.
Loop ik naar de keuken, zit ze op het aanrecht. Hoe, hoe, h..h... HOE DAN.
Beest had wel eens koffie mogen zetten voor me.
Eerst hier.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag. Zet je dit eerst hier, of eerst op Facebook?
hahaahahquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Eerst hier.En dan een aangepaste versie op facebook. Let wel, dit is het hoogtepunt van mijn weekend geweest.
beter worden nnnquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Niet naar mijn liefje toe dit weekend
Dikkie!quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:40 schreef Lutte het volgende:
Ennn weer uit m'n broek gescheurdDerde keer in twee maanden joeee
Versla je mij met 2 keer.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:40 schreef Lutte het volgende:
Ennn weer uit m'n broek gescheurdDerde keer in twee maanden joeee
hoezo verdrietig?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben ziek, chagrijnig en verdrietig.
WAAR IS MIJN CHOCOLA
quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:58 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen.M'n hamster is vannacht uitgebroken! Zo, tjoep! het dekseltje eraf gewipt en naar buiten geklommen. Kutttt.
Loop ik naar de keuken, zit ze op het aanrecht. Hoe, hoe, h..h... HOE DAN.
Beest had wel eens koffie mogen zetten voor me.
Hij ligt half dood te gaan daar waar ie vandaan komtquote:
Dit, en mijn contract word niet verlengd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij ligt half dood te gaan daar waar ie vandaan komt![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dit, en mijn contract word niet verlengd.
Ja Ja Ja... gelukkig hebben die bedrijven allemaal meerdere filialen waar ik kan solliciterenquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:47 schreef Renesite het volgende:
Als IEMAND verstand heeft van solliciteren ben ik dat wel![]()
![]()
Je wilt wel (ong.) hetzelfde werk gaan blijven doen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja Ja Ja... gelukkig hebben die bedrijven allemaal meerdere filialen waar ik kan solliciteren
Ach, I'll give it a shot... als detailhandel niks meer wordt moet ik maar callgirl worden.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je wilt wel (ong.) hetzelfde werk gaan blijven doen?
Achter het station!quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ach, I'll give it a shot... als detailhandel niks meer wordt moet ik maar callgirl worden.
Gaat je vast wel lukkenquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ach, I'll give it a shot... als detailhandel niks meer wordt moet ik maar callgirl worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |