Zijn jullie niet enorm blij voor deze knul?quote:Eindelijk zit het weer me met alles duurde effen maar het zeid zo .
Hier in mijn stad hebben we ook een hele kekke woktoko. Nog redelijk bij mij in de buurt ook. Ontzettende Sjonnie-en-Anita-tent annex vreetschuur met graties optredens van zangers a la Rinus en soort van André Hazes wannabe's enzoquote:Op woensdag 14 november 2012 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Hele klas in je wok.
Zelf al lang niet meer gewokt. De Wok In in Almelo is wel hip.
test gefaaldquote:
Hah, de interesse is gewekt.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
Hier in mijn stad hebben we ook een hele kekke woktoko. Nog redelijk bij mij in de buurt ook. Ontzettende Sjonnie-en-Anita-tent annex vreetschuur met graties optredens van zangers a la Rinus en soort van André Hazes wannabe's enzo![]()
niet! Geluktquote:
Als je vragen hebt over de WWB laat me weten, want daar weet ik door mijn werk alles vanquote:Op woensdag 14 november 2012 18:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Leren voor Sociale Zekerheid en Archiveren. en dan even heulemaal niks doen na school morgen en overmorgen
het eten is er wel heel erg lekker trouwens! Heel erg veel te kiezen daarquote:Op woensdag 14 november 2012 19:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hah, de interesse is gewekt.Wat nieuwe talentjes zien.
Dankjequote:Op woensdag 14 november 2012 20:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
Als je vragen hebt over de WWB laat me weten, want daar weet ik door mijn werk alles van
Ok, mooiquote:Op woensdag 14 november 2012 20:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dankje
Maar, ik vind het best wel makkelijk
hmm weet wel iets van de AOW, maar niet alles. Maar vraag maar wat je wilt weten!quote:Op woensdag 14 november 2012 21:26 schreef PatriQue89 het volgende:
MissJ, weet je ook dingen over de partnertoeslag bij AOW?
geen tijd voor, vorige ronde wel geprobeerd, maar kwam niet echt toe aan zoeken van hintsquote:Op donderdag 15 november 2012 13:30 schreef TheVulture het volgende:
MEN / Het Grote FOK!maffia Spel #26 Met een dode cult
We gaan aan de Sint en Piet-editie beginnen... dat vinden jullie ook vast leuk
Waarom?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk dat ik een tosti ga maken
Ach, een keer zondigen moet kunnen... en zo slecht is een tosti nou ook weer niet, als je er geen saus enzo overheen miktquote:Op donderdag 15 november 2012 15:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
honger, slecht geslapen de hele week. I just need it.
Tosti zonder saus is als seks zonder orgasmequote:Op donderdag 15 november 2012 16:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach, een keer zondigen moet kunnen... en zo slecht is een tosti nou ook weer niet, als je er geen saus enzo overheen mikt
Dan heb je ook geen saus inderdaadquote:Op donderdag 15 november 2012 16:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tosti zonder saus is als seks zonder orgasme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |