Deze moet ik quoten.quote:
maar tussen haar en bram zit dan ook een hele grote portie beroepskiftquote:Op woensdag 14 november 2012 18:40 schreef JaneDoe het volgende:
ook bram (advocaat van stellemans) geeft de rechtbank gelijk en vindt dat ficq tekort is geschoten
bram had zijn juridische bril opgezet (voor zolang dat nog is toegestaan) terwijl albert zeg maar het gezond nederlandse verstand moest vertegenwoordigenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:27 schreef barca1971 het volgende:
Ik heb het gemist, waarom was de discussie zo verhit?
vertel vertel
Zo stoer had Albert tegen Badr moeten doen toen hij hem aan de telefoon had.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bram had zijn juridische bril opgezet (voor zolang dat nog is toegestaan) terwijl albert zeg maar het gezond nederlandse verstand moest vertegenwoordigen
En albert heeft nu ook punten gescoord bij Eric Kusters, Yves Gijrath en Evert Santegoedsquote:Op woensdag 14 november 2012 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo stoer had Albert tegen Badr moeten doen toen hij hem aan de telefoon had.
o.a. dat bram bleef volhouden dat kuster misschien niet op de hoogte was van de bijz. voorwaarden van badr en daarom gewoon langs is gegaan..albert ging er niet in mee, volgens hem zijn de getuigen willens en wetens in contact getreden met badrquote:Op woensdag 14 november 2012 19:27 schreef barca1971 het volgende:
vertel vertel
vooral kusters moest t ontgeldenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En albert heeft nu ook punten gescoord bij Eric Kusters, Yves Gijrath en Evert Santegoeds
Laten jullie me eens niet zo schrikken met dat geslijmquote:
Neuken ?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Laten jullie me eens niet zo schrikken met dat geslijm![]()
Nee joh dat blijft privé..quote:Op woensdag 14 november 2012 21:22 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik geloof nog steeds dat evert s te opzichtig bezig is geweest en het moeilijk zal gaan krijgen
Het zou best bijzonder zijn als Kusters de voorwaarden voor de schorsing niet had meegekregen, als enige in NL, en dan toevallig ook nog getuige zijnde.... heel bijzonder.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:52 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
o.a. dat bram bleef volhouden dat kuster misschien niet op de hoogte was van de bijz. voorwaarden van badr en daarom gewoon langs is gegaan..albert ging er niet in mee, volgens hem zijn de getuigen willens en wetens in contact getreden met badr
Kuster is volgens mij sporadisch in Nederland.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou best bijzonder zijn als Kusters de voorwaarden voor de schorsing niet had meegekregen, als enige in NL, en dan toevallig ook nog getuige zijnde.... heel bijzonder.
Is eigenlijk privéquote:Op woensdag 14 november 2012 21:49 schreef utrecht1970 het volgende:
Wat maakt het uit dat kusters er was, met santegoeds aan de ontbijttafel overtrad hij de voorwaarden ook al
quote:Het OM schakelt Badr Hari uit !
13 november 2012
By crimebron
3
Superster Badr Hari en Estelle
Een vies spelletje van het Openbaar Ministerie die ,net als het beruchte team ABC van de Politie,er alles aan zou doen Badr Hari kapot te maken.
Ze (Het OM en de Politie) hebben geen zaak nu Koen Everink door de mand is gevallen tijdens telefoonstaps.Koen die zwaar doorgesnoven tijdens Sensation ,Estelle beledigde en vernederde ,kreeg een corrigerende tik.
Koen weet niet van wie hij de tik kreeg ,maar om Badr Hari op aandringen van de Politie de schuld te geven,was de start van de heksenjacht.
Het is een prachtig stel,Badr en Estelle ,vooral voor de papparazi.
Voor de kleindenkige Nederlander is het een doorn in het oog ,om de jongen van de straat zo in het middelpunt van de vaderlandse pers te zien.
Nog nooit is er een kickbokser zo gehaat en geliefd in Nederland geweest.
Nog nooit verkocht een artikel zo enorm dan als er over Badr Hari word geschreven.
Badr Hari is booming ,in al zijn facetten.
Een doorn in het oog van de Politie ,die hun Marokkanenhaat ,volledig los kunnen laten op de superster.
Hier boven op komt nog de druk van John van den Heuvel die ook zijn haat niet onder stoelen of banken schuift.
En we hebben een mediaoffensief die er voor moet zorgen om de superster weer in een celletje te gooien.
Een dubbeltje zullen wij nooit een kwartje laten worden zullen ze in koor zeggen in het gebouw van team ABC.
Wegrotten in de cel is wat ze je gunnen,of je nou schuldig bent of niet Badr.
Ze gunnen je de villa niet en halen je op ,om je in een cel te smijten.
Het ware gezicht van de Nederlander…
en wéér is het de schuld van iedereen, behalve Badr zelfquote:
Weinig geliefd? Bij wie dan precies? Gemiddelde japanner volgt dit ook denk je?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:12 schreef MightyMightyM het volgende:
Kleindenkend, het tegenovergestelde van ruimdenkend? En Badr is nog maar bij weinig geliefd. Misschien alleen nog zo'n groep bontkraagjes die vrijdag vanaf de publieke tibrune op een dusdanig infantiele manier hun blijdschap lieten horen dat zelfs de leden van de jostiband er een baken van intelligentie en verbale genilaiteit naast zouden lijken.
Nog maar bij weinig geliefd...in Nederland.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:14 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Weinig geliefd? Bij wie dan precies? Gemiddelde japanner volgt dit ook denk je?
Oordeel zelf, ik vind het eerder toneelspel om 'leuke' televisie te makenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:27 schreef barca1971 het volgende:
vertel vertel
maar ook mevrouw Benedicte Fquote:Op woensdag 14 november 2012 20:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
vooral kusters moest t ontgelden
en ze blijven volhouden dat het een ''corrigerende tik'' was, die vent zijn hele gezicht was verbouwdquote:
Dat is ook.niet waar! Allemaal photoshop! De Everink zit gewoon in het buitenland Tsssssquote:Op woensdag 14 november 2012 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en ze blijven volhouden dat het een ''corrigerende tik'' was, die vent zijn hele gezicht was verbouwd
De aansteller, die zit gewoon vakantie te vierenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:38 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat is ook.niet waar! Allemaal photoshop! De Everink zit gewoon in het buitenland Tsssss
Echt??! Pffft, waar zeurt die man over! Alsof Badr daar iets aan kan doen. Ofzo..quote:Op woensdag 14 november 2012 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De aansteller, die zit gewoon vakantie te vieren
Paarden verhaal?quote:Op donderdag 15 november 2012 06:39 schreef Leandra het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer we Estelles volgende treurzang in de Telegraaf kunnen verwachten.
Het paardenverhaal kwam precies mooi voor de rechtzaak, maar dat lukte deze keer natuurlijk niet
Ik verwacht voor Sinterklaas nog een artikel, en waarschijnlijk nog steeds niet omdat ze het uitgemaakt heeft.
Ja alle 9 zaken zijn verzonnen door het OM wegens racismequote:Op donderdag 15 november 2012 07:41 schreef eskil het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)t-op-Badr-Hari.dhtml
Die heeft echt een dikke plaat voor zijn harsesquote:Op donderdag 15 november 2012 07:41 schreef eskil het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)t-op-Badr-Hari.dhtml
Daar heeft Leon het voor gemak maar even niet over.quote:Op donderdag 15 november 2012 07:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja alle 9 zaken zijn verzonnen door het OM wegens racisme
Plaatsvervangende schaamte gewoonquote:Op donderdag 15 november 2012 07:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
SHO / [GOLFTASGATE] De spanning stijgt...... #18
Nog even en hij betrekt de kampen er bij.quote:Op donderdag 15 november 2012 08:21 schreef mommychaos het volgende:
Ha, nu is het niet het alfa mannetjes gebeuren dat Leon erbij sleept maar 'een kutmarokkaan, een jood en een vrouw met een bekende achternaam'. Want wij, het gepeupel, zijn racistisch, xenofoob, bekrompen en afgunstig. en zo is het.gelukkig hebben we nog mensen als Leon, die wel verlicht zijn en ons wijzen op onze misstappen. Die zijn namelijk veel erger dan die van een parel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |