He, wat?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:23 schreef tong80 het volgende:
Ik post het voor de laatste keer. En het is niet om Static te plagen.
Het eerste topic over deze zaak ging eerst op slot.
Sorry Static
Ik opende een topic over Estelle en Badr. Ging op slot. Op mijn verzoek werd ie heropend.quote:
Misschien gaat hij nu wel in hongerstakingquote:Op woensdag 14 november 2012 17:52 schreef JaneDoe het volgende:
ondertussen in pi zoetermeer:
[ afbeelding ]
Ficq heeft hem ook te weinig mededeeldquote:Op woensdag 14 november 2012 18:40 schreef JaneDoe het volgende:
ook bram (advocaat van stellemans) geeft de rechtbank gelijk en vindt dat ficq tekort is geschoten
Ohw, ok.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik opende een topic over Estelle en Badr. Ging op slot. Op mijn verzoek werd ie heropend.
quote:
Dat moet behoorlijk frustrerend zijn als je het begin van zo'n succesvolle reeks bijna door de neus geboord is.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]Grappig toch, als je ziet wat er nu gebeurt. ?
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:48 schreef Day het volgende:
Wat een lul is die Winston! Zeker een vriendje van Estelle.
Ach, als je 1000x schiet raak je wel eens ietsquote:Op woensdag 14 november 2012 19:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat moet behoorlijk frustrerend zijn als je het begin van zo'n succesvolle reeks bijna door de neus geboord is.
Is dat ook weer een ex van Stellemans, net als zoveel andere blondjes op tv?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:48 schreef Day het volgende:
Dat is dan wel heel lang geleden, Estelle had op haar 17de al verkering met Ruud.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat ook weer een ex van Stellemans, net als zoveel andere blondjes op tv?
wat was er?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:48 schreef Day het volgende:
Oh jaquote:Op woensdag 14 november 2012 19:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dan wel heel lang geleden, Estelle had op haar 17de al verkering met Ruud.
Hij scoorde al jong.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dan wel heel lang geleden, Estelle had op haar 17de al verkering met Ruud.
Ohw, die. Die had ik op verzoek weer opengedaan ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]Grappig toch, als je ziet wat er nu gebeurt. ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |