jij begrijp niet wat ik zeg,hij weet dat getuigen er waren, hij was in de gevangenis.Hij kan het niet het weten.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wist dat je terug zou krabbelen!
Ja, het was het huis van Estelle, ja, zij mocht gewoon contact hebben met die mensen, maar nee, Badr niet. Dus ja, hij had met zijn ogen dicht, handen voor zijn oren en heel hard 'lalalala' roepend naar buiten moeten rennen om zo de schijn van contact te voorkomen, is dat nou zo moeilijk te begrijpen? Geen contact. Niet per telefoon, niet per mail, niet in het huis van een ander. Sim-pel.
Wat kon 'ie niet weten, wie de getuigen waren? Dat is echt wel met hem besproken hoor, hij heeft ze zelf opgeroepenquote:Op donderdag 15 november 2012 10:29 schreef zouzou het volgende:
[..]
jij begrijp niet wat ik zeg,hij weet dat getuigen er waren, hij was in de gevangenis.Hij kan het niet het weten.
terug krabbelen omdat ik weet niet toen van de heel berichte,ik hoor over dat hij in cafes gewest en een paar getuigen gesproken, maar toen weet ik niet dat over Evert,Yves wasen..
Oh snel, bel de rechtbank: als ze dit zien is ie gelijk weer vrij.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:57 schreef zouzou het volgende:
hij zit hier in een lunchroom met een ijs...geen brood.
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:01 schreef Copycat het volgende:
Kijk! Hier staat ie voor de camera's. Zonder broodje!
Getuigen zijn getuigen. Of ze nou vriendjes zijn van Koen of van Badr, of ze nou een belastende of ontalstende verklaring afleggen.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:47 schreef zouzou het volgende:
Ik was boos toen ik hoor dat Badr Hari `Was getuigen aan zoeken om mee te praten ....
mijn reactie was dat hij moet voor mij TBS kregen....Maar nu hoor ik een heel andere verhaal,
dat de 2 getuigen waren naar Estelle huis gekomen.....
Maar dat is niet badr huis, dat is de huis van Estelle, ze mag toch open de deur aan haar vrienden!
Moet hij zegen ...niet doen of moet hij naar boven zich verstoppen?.
Waarom hebben ze niet een..enkelslot ...(menotte gedaan?, hij was ook hardelopen, mensen kunnen tegen hem praten,
maar wat ik niet begrijp waarom Ferhat heeft niet zo een straf gekregen ,hij is ook verdachte?voor mij dat een straf is ,
ook hoe Badr kan het weten dat Santegoeds.Ives.etc...getuigen er zijn, Badr was 3 maanden opgesloten,zijn telefoon wordt ook getapt ...dus hoe moet hij het weten.
Ik vraag dat niet om voor hem te opnemen, maar ik vind het raar .
Ik vraag mij trouwens af of dat mag. De rechter sprak ook van indirect contact en als Estelle de getuigen van alles influistert namens Badr, valt dat dan niet onder indirect?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wist dat je terug zou krabbelen!
Ja, het was het huis van Estelle, ja, zij mocht gewoon contact hebben met die mensen, maar nee, Badr niet. Dus ja, hij had met zijn ogen dicht, handen voor zijn oren en heel hard 'lalalala' roepend naar buiten moeten rennen om zo de schijn van contact te voorkomen, is dat nou zo moeilijk te begrijpen? Geen contact. Niet per telefoon, niet per mail, niet in het huis van een ander. Sim-pel.
Everink is in elkaar geschopt door personen waarvan nog niet omonstotelijk is bewezen dat zij de dader zijn, sorry Everinkquote:Op donderdag 15 november 2012 10:54 schreef MightyMightyM het volgende:
Er vallen me drie dingen op bij de Pro-Badrs, nu ook weer bij de Winter:
1. Een gebrek aan ook maar een greintje empathie voor Everink en de andere slachtoffers. Prima als je de bewijslast en/of de schuld van Badr in twijfel trekt, maar ga niet bagatalliseren dat die man helemaal kapot is geslagen/geschopt.
Rechtvaardigen niet, begrijpelijker maken wel..we zijn niet allemaal van zijde gemaakt en het is voor een niet onaanzienlijk deel van uitgaand nederland toch echt niet ongebruikelijk dat beledigingen doorgaans eigenrechterlijk worden opgelost waarbij geweld niet geschuwd wordt.quote:2. Het grote belang dat ze hechten aan de mogelijke aanleiding. Alsof een opmerking een dergelijke afranseling ook maar een beetje kan rechtvaardigen.
Lees de ca 2 x 26 topics nog even goed door wil je ?quote:3. De superlatieven waarmee ze de hetze tegen hun parel aanduiden. Met het grootste gemak worden termen als 'moordenaar' en 'monster' gebezigd terwijl ik dergelijke bewoordingen niet echt hoor/lees bij de critici van Badr.
Lezen is ook een vak. Ik beweer niet dat de schuld van Badr of wie dan ook vaststaat. Vind het alleen misselijk om de gebeurtenissen tijdens Sensation af te doen als marginaal vechtpartijtje.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Everink is in elkaar geschopt door personen waarvan nog niet omonstotelijk is bewezen dat zij de dader zijn, sorry Everink
[..]
Rechtvaardigen niet, begrijpelijker maken wel..we zijn niet allemaal van zijde gemaakt en het is voor een niet onaanzienlijk deel van uitgaand nederland toch echt niet ongebruikelijk dat beledigingen doorgaans eigenrechterlijk worden opgelost waarbij geweld niet geschuwd wordt.
[..]
Lees de ca 2 x 26 topics nog even goed door wil je ?
bfn
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Hier slaat Overeem hem knock out
En wederom geen broodje te bekennen!
Een paar simpele voorbeeldjes dan maar uit eigen kweek ?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:16 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Lezen is ook een vak. Ik beweer niet dat de schuld van Badr of wie dan ook vaststaat. Vind het alleen misselijk om de gebeurtenissen tijdens Sensation af te doen als marginaal vechtpartijtje.
En nee, het is niet ongebruikelijk maar dat maakt het nog niet wenselijk. En meestal is er bij een eigenrechterlijke oplossing sprake van een corrigerende tik, niet iemands voet laten bungelen. Dat staat in geen enkele verhouding tot welke beledigende opmerking dan ook.
Ja hoor zouzou, het is een vrolijke snuiter.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:10 schreef zouzou het volgende:
zie jij hoe rustig hij is, hij lach nog bij hahaha
Nope..ik probeer duidelijk te maken dat de ernst van de verwondingen niets hoeft te zeggen over de intentie van de dader(s). Met andere woorden: "Shit happens"quote:
Nou ja, je hebt het ook over een handgemeen, dat impliceert toch echt twee strijdende partijen.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:41 schreef Jappie het volgende:
Nope..ik probeer duidelijk te maken dat de ernst van de verwondingen niets hoeft te zeggen over de intentie van de dader(s). Met andere woorden: "Shit happens"
Uiteraard gaat een kleine dikzak een kickbokskampioen van 2 meter uitdagen tot een knokpartij. Dat mag duidelijk zijn.quote:
'Shit happens' gaat op voor een duwtje dat resulteert in een val tegen een scherpe rand of zo. Niet in geval van een losgetrapte enkel....quote:Op donderdag 15 november 2012 11:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope..ik probeer duidelijk te maken dat de ernst van de verwondingen niets hoeft te zeggen over de intentie van de dader(s). Met andere woorden: "Shit happens"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |