Hoorde ook al van een vriend dat er weinig aan is maar niet gedacht dat het als eerste genoemd zou wordenquote:Op woensdag 14 november 2012 02:29 schreef DeRakker. het volgende:
Schotland.
Spreekt me totaal niet aan.. marja was toen nog de tijd dat ik met mijn ouders mee ging op vakantie.
Dit dus.quote:Op woensdag 14 november 2012 03:42 schreef VacaLoca het volgende:
Land is me iets te breed, maar een stad waar ik niet terug naar hoef is Brussel.
Het is dat ik er vrienden heb inderdaad, anders stond dat bovenaan m'n lijst.quote:Op woensdag 14 november 2012 02:45 schreef Yi-Long het volgende:
Engeland. Geen reet aan, duur en nat. Als ik dat wil, kan ik net zo goed in NL blijven.
Serieus, waar in Polen?quote:Op woensdag 14 november 2012 06:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Polen, wat is dat mij tegengevallen. Onvriendelijke inwoners, overal opletten dat je niet opgelicht wordt en een algemeen onveilig gevoel als toerist.
En qua stad toch ook Brussel. Vieze stad, onvriendelijke mensen, niks te doen.
Ga maar eens daar in de buurt naar Verviers dan wens je weer dat je in Luik was.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:19 schreef JeMoeder het volgende:
Niet echt een land, het gaat me om een stad: Luik.
Daar wil ik serieus nooit van mijn leven meer terecht komen. Ontvoerd worden door Al Qaida is leuker.
ik hoop echt dat dit een grap is.quote:Op woensdag 14 november 2012 08:20 schreef dekilo het volgende:
[..]
Serieus, waar in Polen?
Ik vond de mensen super aardig, mijn tom tom wist adres niet en een aardige medeweg gebruiker heeft 10 km voorop gereden en me naar de plek gebracht!
Ik had hem aangesproken op parkeerplaats in de stad.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:10 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
ik hoop echt dat dit een grap is.
OT: Denemarken, Ierland.
Wat ik me kan herinneren is Luik wel heel 3e wereld idd. De verrotte invloed is zelfs te merken in het zuidelijke puntje van NL.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:19 schreef JeMoeder het volgende:
Niet echt een land, het gaat me om een stad: Luik.
Daar wil ik serieus nooit van mijn leven meer terecht komen. Ontvoerd worden door Al Qaida is leuker.
Durbuy en Dinant zijn best mooi hoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:04 schreef Individual het volgende:
[..]
Wat ik me kan herinneren is Luik wel heel 3e wereld idd. De verrotte invloed is zelfs te merken in het zuidelijke puntje van NL.
Misschien kan je Wallonië wel als land bestempelen. De steden iig, de Ardennen zijn nog wel mooi.
Dat hele gebied van Zuid-België/Noord-Frankrijk krijg ik de kriebels van.
Misschien heb je gelijk. Ik ken Wallonië niet goed. Komt ws doordat ik wat Vlamingen ken.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:05 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Durbuy en Dinant zijn best mooi hoor.
Opdringerige verkopers hou ik ook niet van idd. Was ook een beetje irritant in Turkije op de bazaar enzo.quote:Op woensdag 14 november 2012 04:28 schreef Plopr het volgende:
Egypte. Te opdringerige verkopers, kamelenhouders, feluka kapiteins etc etc.
Maleisie?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:39 schreef hvan het volgende:
Mauritius. Wat viel dat tegen! mooie witte palmstranden??? alleen bij de meest luxieuze resorts speciaal aangelegd. zo duur en ver vliegen voor een eiland dat meer weg heeft van Texel als dat het op een tropisch bounty eiland lijkt raad ik iedereen af! bevolking overigens wel heel aardig!
Verder vond ik Maleisie ook tegen vallen!
Komt ook om dat er een aantal dingen tegen zaten. KL was inderdaad erg leuk.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:36 schreef dekilo het volgende:
[..]
Maleisie?
Waar dan en waarom?
Kuala lumpur vond ik super en Langkawi ook.
Balen, aan die kant van Maleisie ben ik nog niet geweest.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:50 schreef hvan het volgende:
[..]
Komt ook om dat er een aantal dingen tegen zaten. KL was inderdaad erg leuk.
wij waren al eens in Thailand geweest waar je op elke hoek vd straat een reisbureau hebt. in Maleisie hebben we ons er suf naar gezocht. mensen vonden we daar ook niet behulpzaam. alles moest je zelf uitzoeken. oftewel heel anders als Thailand is onze ervaring.
daar kwam bij dat ons hotel op Perhentian (kleine eiland) overboekt was toen we aankwamen en zij ons geen alternatief konden bieden behalve een kamer voor 8 personen.
volgende dag terug gegaan naar Kota Bahru (klote bahru) waar we behoorlijk werden geintimideerd door de moslimbevolking aldaar.
onze reis zou 5 weken zijn door maleisie, na 2 weken schelden, tieren en vloeken waren wij het zat en hebben we een vlucht naar Thailand geboekt! wat een verademing was dat, daar hebben we onze reis dus voortgezet!
Maleisie dus nooit meer voor ons!
je gaat toch ook niet naar nieuw-zeeland voor de achitectuur en stedelijke cultuur?quote:Op woensdag 14 november 2012 16:17 schreef TinyTuna het volgende:
Ik zou niet meer zo snel terug gaan naar Hanoi of Saigon, eigenlijk omdat ik helemaal gestoord werd van de drukte en die eindeloze stroom aan scooters. In andere (kleinere) plekken in Vietnam heb ik me prima vermaakt.
Napier in Nieuw-Zeeland vond ik tegenvallen. Het is sowieso geen wereldbestemming maar als je er in de buurt woont wordt het wel aangeprezen als een boeiende stad met architectuur en cultuur. Dat zal best in verhouding met het rest van het land, maar als je Europa gewend bent valt het toch een beetje tegen. De rit erheen was wel mooi, dus dat maakte een hoop goed.
Klopt, ik woonde er een tijdje en had dus wat meer tijd.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:21 schreef Shispeed het volgende:
[..]
je gaat toch ook niet naar nieuw-zeeland voor de achitectuur en stedelijke cultuur?
Schotland is geweldig! Mooie natuur, leuke steden, aardige mensen, goed bier. Voor het uitgaan en de mooie stranden moet je er natuurlijk niet naartoe gaan.quote:Op woensdag 14 november 2012 02:29 schreef DeRakker. het volgende:
Schotland.
Spreekt me totaal niet aan.. marja was toen nog de tijd dat ik met mijn ouders mee ging op vakantie.
Heeft denk ik ook met je verwachtingen te maken.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:18 schreef Simpel-Zat het volgende:
Wat worden hier ontzettend vaak supertoffe landen als Schotland, Engeland, Ierland, Denemarken, Duitsland en België genoemd zeg. Ik ben in heel veel landen en culturen geweest, maar ik rate Noord-West Europa als het mooiste gebied om in rond te hangen. Ik voel me hier het beste. De sfeer, de cultuur, de Noord-Europese beschaving, de natuur, de steden, de mensen. Ik vind het in Noord-West Europa allemaal superieur aan praktisch alle andere gebieden op deze wereld. Uiteraard ben ik niet objectief. Ik heb Noord-Scandinavië helemaal gehad en de natuur (Midzomernacht) en sfeer zijn onnavolgbaar. Het bourgondische, mystieke, bruine leven in Ierland en Schotland vind ik ook geweldig. De steden in België en Duitsland vind ik ook altijd zo bourgondisch en sfeervol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |