Ik dacht dat het idee was dat ze voorlopig iig tot minder diep in de nacht gingen rijden...quote:Op woensdag 14 november 2012 00:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Was al minstens een half jaar bekend
Oh, in het artikel waarnaar wordt verwezen staat inderdaad dat het enkel de nachtnettreinen ná 02:00 betreft.quote:
In ieder geval mijn complimenten voor je brief. Voor de reden van de brief denk ik alleen dat je weinig respons kan verwachten. Zij kunnen er bijzonder weinig aan doen dat het puntstuk niet geleverd kan worden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:31 schreef DriekOplopers het volgende:
Door onderdelengebrek ProRail minder treinen NS. Boze mail aan roRail, informatieverzoek aan NS:
http://www.voorbeterov.nl/121113.php
Groet,
Driek
Vrij veel werkwilligen die worden tegengewerkt door (Waalse) stakers. Lees de tweets van @StationschefBMO maar eens.quote:Op woensdag 14 november 2012 06:55 schreef b2py het volgende:
Het is weer zover, er wordt weer gestaakt in België bij de spoorwegen. Niet alles valt uit maar wel een deel.
Met verbijstering de tweets gelezen. Kut fransen.quote:Op woensdag 14 november 2012 07:39 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vrij veel werkwilligen die worden tegengewerkt door (Waalse) stakers. Lees de tweets van @StationschefBMO maar eens.
Vanuit Roosendaal had je beter naar Breda kunnen reizen en vanaf daar met de Fyra verder... die is vandaag de hele dag toeslagvrij i.v.m. een defect wissel dat niet eens in de buurt van de HSL ligt.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:56 schreef ReisT het volgende:
Ja, ik moest bij gebrek aan beter weer met stoppertje naar roosendaal. Had gepland 10 min geleden in amsterdam te zijn maar nu nog niet eens in dordt...
wees maar gerust. Volgend jaar verneuken ze die gewone kaartjes ook nog eensquote:Op woensdag 14 november 2012 10:18 schreef Duvel het volgende:
Ze hebben die automaat zodanig verneukt dat je drie extra stappen moet doen om een normaal kaartje te kopen.
Yay for korte-termijndenken in de politiekquote:Op woensdag 14 november 2012 10:41 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vanuit Roosendaal had je beter naar Breda kunnen reizen en vanaf daar met de Fyra verder... die is vandaag de hele dag toeslagvrij i.v.m. een defect wissel dat niet eens in de buurt van de HSL ligt.
In other news: de staat Wisconsin heeft een probleempje. De staat had enkele jaren terug subsidie gekregen van de Amerikaanse federale overheid om het railvervoer te verbeteren. De toenmalige staatsoverheid had een order geplaatst bij Talgo voor nieuwe treinen. Echter, Wisconsin heeft nu geen interesse meer in railvervoer (nieuwe gouverneur) en weigert zelfs om Talgo te betalen, terwijl de treinen al gebouwd zijn. Herhaaldelijke pogingen tot onderhandeling zijn op niets uitgelopen, en Talgo sleept Wisconsin nu voor het gerecht.
OK, twee dan.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:43 schreef ReisT het volgende:
Hoe kom jij aan 3? Ik had net 1 overbodige extra stap nodig. Dus dat lijkt nog mee te vallen. De volgorde van de menu's is wel door elkaar gegooid, waarom!?
daarom komt dat land ook niet vooruit, omdat het allemaal op het nu gericht is en niet op de toekomst.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:41 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vanuit Roosendaal had je beter naar Breda kunnen reizen en vanaf daar met de Fyra verder... die is vandaag de hele dag toeslagvrij i.v.m. een defect wissel dat niet eens in de buurt van de HSL ligt.
In other news: de staat Wisconsin heeft een probleempje. De staat had enkele jaren terug subsidie gekregen van de Amerikaanse federale overheid om het railvervoer te verbeteren. De toenmalige staatsoverheid had een order geplaatst bij Talgo voor nieuwe treinen. Echter, Wisconsin heeft nu geen interesse meer in railvervoer (nieuwe gouverneur) en weigert zelfs om Talgo te betalen, terwijl de treinen al gebouwd zijn. Herhaaldelijke pogingen tot onderhandeling zijn op niets uitgelopen, en Talgo sleept Wisconsin nu voor het gerecht.
Er zijn genoeg mensen die blij zijn met dergelijke filmpjes, bijvoorbeeld ouderen. Die doen het liever thuis al eens i.p.v. op het station met vijf wachtenden achter ze. Toen de filmpjes voor de vorige versie kaartautomaten van de site waren gehaald, kregen ze daar meermaals vragen/commentaar over.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:09 schreef Darkwing_Duck het volgende:
http://www.ns.nl/reizigers/producten/producten/waar-te-koop
Oefenfilmpjes?![]()
Wie denken ze wel dat ze voor zich hebben als gemidelde reiziger? Staatsmongolen?![]()
Ongeloofelijk, dat is of minachting van je Klanten met de hoofdletter K van Kut, of je hebt geen vertrouwen in de usability van je verkooprobots...
Achterlijk gedoe
http://www.volkskrant.nl/(...)kaartje-blijft.dhtmlquote:NS: Treinkaartje blijft
Mensen die maar af en toe met de trein reizen, kunnen gewoon gebruik blijven maken van het treinkaartje. De NS heeft dat laten weten, nadat het Landelijk Overleg Consumentenbelangen Openbaar Vervoer daarover vragen had gesteld, meldt dagblad Metro.
Bij de balie, in de kaartenautomaat en online blijven de kaartjes voor een enkele reis, dagretour en railrunner dus verkrijgbaar.
Vanaf 2014 worden de papieren kaartjes overigens wel voorzien van een chip waarmee moet worden in- en uitgecheckt.
Declaratiehel? Op OV-chipkaart.nl kun je in een paar seconden een transactieoverzicht in het gewenste bestandsformaat genereren, die je op het werk kunt indienen en voldoen aan de eisen van de Belastingdienst. Gemakkelijker kan haast niet?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:11 schreef Duvel het volgende:
Dat snap ik ook niet. Met m'n JTK krijg ik korting, maar dat zou ik dan alleen nog krijgen met reizen op saldo. Ik koop nu alleen treinkaartjes voor dienstreizen, die worden dan dus volle prijs... Ik geloof niet dat ik zin heb in de declaratiehel met OV-chip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |