Rekwisieten bedoel jequote:Op dinsdag 20 november 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
Die attributenen ookHopelijk maken de mieren er nog wat spannends van.
Gerrie zelfquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:40 schreef waxmask het volgende:
En wie moet dat lekkere wijf volblaffen?
Je had wil willen figureren he vieze vunsquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:42 schreef Beaudelaire het volgende:
OH MIJN GOD.
Bij die hunebedden, daar heb ik vlakbij gewoond.
Kwartiertje fietsen ongeveer.
Apart als je opeens dat dikke wijf ziet in Droomvluchtquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:42 schreef Specularium het volgende:
Volgende poging van Gerrie wordt opnemen in de Efteling.
filmen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:41 schreef themole het volgende:
Wat moet de cameraman dan doen als hij niet mag nadenken.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Apart als je opeens dat dikke wijf ziet in Droomvlucht
nachtmerrievlucht.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Apart als je opeens dat dikke wijf ziet in Droomvlucht
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goed. Gerrie heeft dus kostuums en props die er niet uit zien, een actrice die zogenaamd uit de steentijd komt met zonnebril op, ringen om en zichtbare bh-bandjes op haar rug, filmt weer op een openbare en drukbezochte locatie en gaat iemand die hem wil helpen uitfoeteren. Nu moet het wel gaan lukken
Ik wilde twee weken gelden ofzo ook al eens kijken nav een tip maar allemaal niet terug te kijken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:47 schreef merino het volgende:
Ok waarom zijn de vorige afleveringen nergens meer terug te zien
Te hilarisch dit
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, die heb ik (helaas) gezien.
quote:
quote:De server op www.geilegerrie.nl kan niet worden gevonden, omdat de DNS-lookup is mislukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |