abonnement Unibet Coolblue
pi_119704495
mja, dan doet het zn ding. denk alleen niet dat het een positief effect heeft op de toenemende homohaat.
Wie dit leest is hek.
pi_119749428
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:24 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

gaypride heeft niks met aceptatie temaken, gaypride draait om het feit dat je jezelf mag zijn, om vrijheid, en om te laten zien dat je trots ben op jezelf
En waarom is geaardheid iets om trots op te zijn?
pi_119750333
Om 19.00 is er een lichtshow op de Dam :)
  donderdag 29 november 2012 @ 20:03:54 #34
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_119757467
Ik was daar net ja :)
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_119759082
Was prachtig :)
Alleen net een gele sjaal misgelopen :P
  donderdag 29 november 2012 @ 20:53:11 #36
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_119759458
Was mooi inderdaad :Y
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 december 2012 @ 10:53:43 #37
862 Arcee
Look closer
pi_119807331
quote:
Amsterdam weer 800.000 inwoners

***************************************
` De geboorte van baby Alex betekent
een mijlpaal voor Amsterdam:voor het
eerst sinds 1972 heeft de hoofdstad
weer 800.000 inwoners.

Dieptepunt was 1985 toen er nog maar
675.570 mensen in Amsterdam woonden.In
de decennia daarvoor waren veel mensen
naar onder meer Alkmaar,Hoorn,Lelystad,
Purmerend en later Almere verhuisd.

Nu blijven jonge mensen na hun studie
vaak in Amsterdam wonen en komen er
veel hoogopgeleide immigranten uit
groeiende economieën zoals Brazilië,
Rusland en India naar de hoofdstad.De
groei van Marokkanen,Turken,Surinamers
en Antillianen nam af.
Amsterdam. _O_
pi_119807370
alleen jammer dat het grootste gedeelte tegenwoordig licht bekakte import is.
Wie dit leest is hek.
pi_119918398
Ik wil graag lekker en goedkoop uit eten met mijn vriendin in Amsterdam. Ze lust alles, maar niet zo can sushi. Iemand tips?

Alvast bedankt.
  dinsdag 4 december 2012 @ 14:49:56 #40
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119918490
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 14:46 schreef Ramboetan het volgende:
Ik wil graag lekker en goedkoop uit eten met mijn vriendin in Amsterdam. Ze lust alles, maar niet zo can sushi. Iemand tips?

Alvast bedankt.
Sja, er zit zoveel. Ligt een beetje aan waar je zit. Maakt het makkelijker.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_119918494
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 14:46 schreef Ramboetan het volgende:
Ik wil graag lekker en goedkoop uit eten met mijn vriendin in Amsterdam. Ze lust alles, maar niet zo can sushi. Iemand tips?

Alvast bedankt.
Wat is goedkoop? En vooral waarom moet het goedkoop? Ik vind het altijd een wat raar criterium.
pi_119918854
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 14:50 schreef Godtje het volgende:

[..]

Wat is goedkoop? En vooral waarom moet het goedkoop? Ik vind het altijd een wat raar criterium.
Waarom is goedkoop een raar criterium. 80% van de bevolking vindt goedkoop een heel erg belangrijk criterium. Niets raars aan.

Ik wil niet ¤40,- aan een menu besteden dat ik zelf ook kan maken, en misschien beter, voor nog geen ¤10,-
Als het een prijzig restaurant is en het eten valt tegen, heb ik geen leuke avond.
Ik heb niet zo veel geld te besteden.
Je hebt veel gezellige knusse restaurantjes, waar de sfeer heel losjes is en je toch lekker eten krijgt.
Natuurlijk zijn er veel goedkope restaurants met een hele lage kwaliteit aan eten. Daarom vraag ik ook om tips.

Ik heb al een handige website gevonden. www.iens.nl

Ik denk dat jij het een raar criterium vindt omdat je misschien redelijk veel geld te besteden hebt. Anders vind ik het raar dat jij het een raar criterium vindt.
  dinsdag 4 december 2012 @ 15:05:13 #43
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_119918891
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:04 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Waarom is goedkoop een raar criterium. 80% van de bevolking vindt goedkoop een heel erg belangrijk criterium. Niets raars aan.

Ik wil niet ¤40,- aan een menu besteden dat ik zelf ook kan maken, en misschien beter, voor nog geen ¤10,-
Als het een prijzig restaurant is en het eten valt tegen, heb ik geen leuke avond.
Ik heb niet zo veel geld te besteden.
Je hebt veel gezellige knusse restaurantjes, waar de sfeer heel losjes is en je toch lekker eten krijgt.
Natuurlijk zijn er veel goedkope restaurants met een hele lage kwaliteit aan eten. Daarom vraag ik ook om tips.

Ik heb al een handige website gevonden. www.iens.nl

Ik denk dat jij het een raar criterium vindt omdat je misschien redelijk veel geld te besteden hebt. Anders vind ik het raar dat jij het een raar criterium vindt.
Als je niet goed omschrijft wat goedkoop is, blijft het een relatief begrip. Voor de ene persoon is 30 euro goedkoop, voor de ander al 10 euro.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_119918919
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:04 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Waarom is goedkoop een raar criterium. 80% van de bevolking vindt goedkoop een heel erg belangrijk criterium. Niets raars aan.

Ik wil niet ¤40,- aan een menu besteden dat ik zelf ook kan maken, en misschien beter, voor nog geen ¤10,-
Als het een prijzig restaurant is en het eten valt tegen, heb ik geen leuke avond.
Ik heb niet zo veel geld te besteden.
Je hebt veel gezellige knusse restaurantjes, waar de sfeer heel losjes is en je toch lekker eten krijgt.
Natuurlijk zijn er veel goedkope restaurants met een hele lage kwaliteit aan eten. Daarom vraag ik ook om tips.

Ik heb al een handige website gevonden. www.iens.nl

Ik denk dat jij het een raar criterium vindt omdat je misschien redelijk veel geld te besteden hebt. Anders vind ik het raar dat jij het een raar criterium vindt.
Ik vind prijs/kwaliteit een prima criterium alleen goedkoop niet. Het doel van eten is dat het lekker is voor de juiste prijs. Dat heeft niks te maken met het geld wat je te besteden hebt.

Als goedkoop een criterium is lijkt het alsof je uiteten wilt gaan terwijl je het niet kan betalen.
Je wilt denk ik voornamelijk lekker eten tegen de juiste prijs.
pi_119919970
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:04 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Waarom is goedkoop een raar criterium. 80% van de bevolking vindt goedkoop een heel erg belangrijk criterium. Niets raars aan.

Ik wil niet ¤40,- aan een menu besteden dat ik zelf ook kan maken, en misschien beter, voor nog geen ¤10,-
Als het een prijzig restaurant is en het eten valt tegen, heb ik geen leuke avond.
Ik heb niet zo veel geld te besteden.
Je hebt veel gezellige knusse restaurantjes, waar de sfeer heel losjes is en je toch lekker eten krijgt.
Natuurlijk zijn er veel goedkope restaurants met een hele lage kwaliteit aan eten. Daarom vraag ik ook om tips.

Ik heb al een handige website gevonden. www.iens.nl

Ik denk dat jij het een raar criterium vindt omdat je misschien redelijk veel geld te besteden hebt. Anders vind ik het raar dat jij het een raar criterium vindt.
Zeg dan even wat je budget ongeveer is.. Zolang we dat niet weten zeg ik: Febo. Immers, iedereen zal het met me eens zijn dat dat goedkoop is.
pi_119922659
Mijn reactie was gebaseerd op de vraag waarom het goedkoop moet en niet op de vraag wat is goedkoop.

Voor mij geldt als ik heerlijk heb gegeten in een restaurant met menuprijzen van onder ¤15 haal ik er veel meer voldoening uit dan wanneer ik er meer dan ¤30,- voor betaal. Ik ben ook niet een persoon die makkelijk veel geld uitgeeft, ik ga goed om met het geld dat ik heb. Wordt door sommige ook wel krenterig genoemd, maar verder ben ik een hele aardige jongen hoor :)

¤15 à ¤20,- voor een menu vind ik een mooie prijs.
Leuke gezellige losse sfeer, hoeft niet chique te zijn, maar ook niet een vreetschuur.
Ik vind leuk, oprecht personeel heel belangrijk. Ik wil mijn kont verre van gekust te hebben in een restaurant. Soms heb je dat, personeel dat heel erg slijmt, maakt me alleen maar ongemakkelijk.

Ik ben een keer gaan eten bij www.foodism.nl met dagmenu's voor ¤8,50! en erg lekker, maar hier heb ik al eens gegeten met mijn vriendin, maar echt alles beviel me aan dit restaurant.
Mensen met een hart voor de zaak, prijs/kwaliteit was geweldig, mijn vriendin en ik kregen zelfs nog een gratis wijntje. Samen rond ¤35,- kwijt.

Grote kans dat ik hier weer ga eten, maar ik zoek nog meer van dit soort restaurants!

Bedankt voor jullie reacties.
pi_119922785
En waar in Amsterdam zoek je ongeveer? Welke keuken?
pi_119922881
Poeh, een menu onder de 2 tientjes. Geen idee eigenlijk, Amsterdamse restaurants zijn doorgaans niet goedkoop (althans, ik kom er nooit).
pi_119922975
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:46 schreef Bleie het volgende:
En waar in Amsterdam zoek je ongeveer? Welke keuken?
Locatie maakt me niet heel veel uit, met de tram of bus ben je er zo. Ik vind alles wel lekker, maar niet te pittig. Dus thais liever niet. Mijn vriendin houdt niet zo van sushi, dus dat valt ook af.
pi_119925702
New king op de zeedijk O+ heerlijk authentiek chinees. Voor 25,- kan je je met zn 2en volvreten.
Wie dit leest is hek.
pi_119929108
Kam Kee op debZeedijk is ook lekker. En er zit een goede Tibetaan op de wallen, bij wat vroeger (nog steeds?) de pillenbrug was, ben straat en naam even kwijt, alleen... In de Kinkerstraat zit Beirut, een lekker Libanees restaurant, ook erg goedkoop. Op de Hobbemakade ben ik fan van de Griekse Taveerne, weet even niet zo goed hoe duur dat is.
pi_119962410
Wie weet waar dit huge-ass boorplatform aan 't IJ voor dient? Heeft het met de Noord-Zuidlijn te maken?
Gezien vanaf de Stadhouderskade:

url
pi_119962720
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:20 schreef Drommelsch85 het volgende:
Wie weet waar dit huge-ass boorplatform aan 't IJ voor dient? Heeft het met de Noord-Zuidlijn te maken?
Gezien vanaf de Stadhouderskade:

[ afbeelding ]
Ik meen dat die gemaakt is aan de NDSM voor een Deens bedrijf, stond een stukje over in de krant, gaat gebruikt worden in de offshore.
pi_120002786
Hebben jullie al leuke tips voor oud en nieuw?
Ik heb weinig zin om een kaartje van 50 euro voor een feestje in een club neer te tellen (zo te zien is bijna alles zo duur). We beginnen sowieso bij iemand thuis, maar een echt goedkoper feestje lijkt me wel leuk om mee te pakken.
  donderdag 6 december 2012 @ 22:15:17 #55
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_120016810
Goedkoopste leuke feest waar ik van heb gehoord is ¤35 inclusief champagne en wat muntjes. Mijn vrienden gaan daar allemaal heen, maar ik twijfel nog.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_120018161
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:15 schreef VeX- het volgende:
Goedkoopste leuke feest waar ik van heb gehoord is ¤35 inclusief champagne en wat muntjes. Mijn vrienden gaan daar allemaal heen, maar ik twijfel nog.
Lekkerhoor bedoel je?

Ik ben zeer wss niet in Amsterdam trouwens.
pi_120018269
Hoe is het doorgaans met het tramvervoer gesteld op sneeuwdagen? Ivm. morgen.
pi_120018491
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:45 schreef BenjaminLinus het volgende:
Hoe is het doorgaans met het tramvervoer gesteld op sneeuwdagen? Ivm. morgen.
het zit vaak overvol :P
Wie dit leest is hek.
pi_120018698
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:32 schreef Zocalo het volgende:
Hebben jullie al leuke tips voor oud en nieuw?
Ik heb weinig zin om een kaartje van 50 euro voor een feestje in een club neer te tellen (zo te zien is bijna alles zo duur). We beginnen sowieso bij iemand thuis, maar een echt goedkoper feestje lijkt me wel leuk om mee te pakken.
Wat best tof is: Edel, bij de kinkerbrug. Kaartjes zijn niet bizar duur, er is genoeg ruimte om te lopen. Verschillende zalen met muziek, groot van opzet. Loungezaal/Grote zaal waar je mag roken/Wat meer moderne muziek etc ^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:49 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

het zit vaak overvol :P
Daiiumm daar was ik dus al bang voor. Dat wordt morgenavond na college weer een eenzaam avontuur door de stad/sneeuw heen banjeren... 2 jaar geleden van de VU naar de kinkerstraat moeten lopen :'(
  donderdag 6 december 2012 @ 23:33:07 #60
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_120020539
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:43 schreef thettes het volgende:

[..]

Lekkerhoor bedoel je?

Ik ben zeer wss niet in Amsterdam trouwens.
Yes. :7
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')