Ik meen dat die gemaakt is aan de NDSM voor een Deens bedrijf, stond een stukje over in de krant, gaat gebruikt worden in de offshore.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:20 schreef Drommelsch85 het volgende:
Wie weet waar dit huge-ass boorplatform aan 't IJ voor dient? Heeft het met de Noord-Zuidlijn te maken?
Gezien vanaf de Stadhouderskade:
[ afbeelding ]
Lekkerhoor bedoel je?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:15 schreef VeX- het volgende:
Goedkoopste leuke feest waar ik van heb gehoord is ¤35 inclusief champagne en wat muntjes. Mijn vrienden gaan daar allemaal heen, maar ik twijfel nog.
het zit vaak overvolquote:Op donderdag 6 december 2012 22:45 schreef BenjaminLinus het volgende:
Hoe is het doorgaans met het tramvervoer gesteld op sneeuwdagen? Ivm. morgen.
Wat best tof is: Edel, bij de kinkerbrug. Kaartjes zijn niet bizar duur, er is genoeg ruimte om te lopen. Verschillende zalen met muziek, groot van opzet. Loungezaal/Grote zaal waar je mag roken/Wat meer moderne muziek etcquote:Op donderdag 6 december 2012 17:32 schreef Zocalo het volgende:
Hebben jullie al leuke tips voor oud en nieuw?
Ik heb weinig zin om een kaartje van 50 euro voor een feestje in een club neer te tellen (zo te zien is bijna alles zo duur). We beginnen sowieso bij iemand thuis, maar een echt goedkoper feestje lijkt me wel leuk om mee te pakken.
Daiiumm daar was ik dus al bang voor. Dat wordt morgenavond na college weer een eenzaam avontuur door de stad/sneeuw heen banjeren... 2 jaar geleden van de VU naar de kinkerstraat moeten lopenquote:
Yes.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:43 schreef thettes het volgende:
[..]
Lekkerhoor bedoel je?
Ik ben zeer wss niet in Amsterdam trouwens.
Edel. Dat is wel een aparte tent. In positieve zin.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:54 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Wat best tof is: Edel, bij de kinkerbrug. Kaartjes zijn niet bizar duur, er is genoeg ruimte om te lopen. Verschillende zalen met muziek, groot van opzet. Loungezaal/Grote zaal waar je mag roken/Wat meer moderne muziek etc
[..]
Daiiumm daar was ik dus al bang voor. Dat wordt morgenavond na college weer een eenzaam avontuur door de stad/sneeuw heen banjeren... 2 jaar geleden van de VU naar de kinkerstraat moeten lopen
Bij veel sneeuw kun je er vanuit gaan dat het niet zal rijden.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:45 schreef BenjaminLinus het volgende:
Hoe is het doorgaans met het tramvervoer gesteld op sneeuwdagen? Ivm. morgen.
Beste meneer Juicyhil,quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:03 schreef thettes het volgende:
Als de treinen maar rijden, ik moet morgen de stad uit
er waren wel metros uitgevallen op lijn 50quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:13 schreef borisz het volgende:
Metro op Sloterdijk rond 8u was belachelijk stil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |