Deze is rose. Weinig awesome. Dat statiegeld herken ik jaquote:Op woensdag 14 november 2012 18:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oh men ik ben dol op gebreide truien. In fact; ga er met m'n collega twee overlaten komen uit de states.. zo'n foute gebreide kersttrui voor ons werk als 'santa's little helpers' in het magazijn.
AWE SOME
Thanks manquote:Op woensdag 14 november 2012 18:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Succes met het tentamen zo, Spotless
Standaardtijd in dit studiecentrum. Madiwo 19:00-22:00 za 09:00-12:00quote:Op woensdag 14 november 2012 18:39 schreef Boterbartje het volgende:
JA succes nog spotless, alleen waarom zo laat?!
Logisch. Vrouwen zien geen das, maar een halsband.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:09 schreef eriksd het volgende:
Met een das om heb je meer sjans. Empirisch onderzoek!
Wat is er dan ook mooier dan een das.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:09 schreef eriksd het volgende:
Suit up!quote:Op woensdag 14 november 2012 19:09 schreef eriksd het volgende:
Klinkt goed.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:18 schreef Boterbartje het volgende:
SUIT UP!!!
Mijn voorstel; een suit-up avond waar we LEGEN- wait for it DARY veel gaan zuipen in pak incl das enzo enzo
Roep een datum !!!!quote:Op woensdag 14 november 2012 19:18 schreef Boterbartje het volgende:
SUIT UP!!!
Mijn voorstel; een suit-up avond waar we LEGEN- wait for it DARY veel gaan zuipen in pak incl das enzo enzo
We gaan gewoon onze vereniging oprichtenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:19 schreef Actaeon het volgende:
Misschien moet je dan ook WO Rechtentopic-dassen laten maken.
Informele vereniging is zo opgericht.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
We gaan gewoon onze vereniging oprichten
Preciesquote:Op woensdag 14 november 2012 19:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Informele vereniging is zo opgericht.
Ik voel een Bubbles/Bastille opkomen.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:18 schreef Boterbartje het volgende:
SUIT UP!!!
Echinaforce nemenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik voel een Bubbles/Bastille opkomen.
De enige das die ik al een week draag is m'n sjaal. Verkoudheid wil maar niet weg.
^^quote:Op woensdag 14 november 2012 19:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Utrecht, voor iedereen bereikbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |