Je hebt toch een pincode op je CC? Kan je gewoon mee pinnenquote:Op woensdag 14 november 2012 16:42 schreef Boterbartje het volgende:
Kan je bij de coop betalen met je creditcard?
Ik heb geen geld en ik wil een krat bier halen, wat nu
Dit denk ik ook.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je bij geen enkele supermarkt met CC betalen. Je kunt wel pinnen met een CC, tegen kosten.
Bij mij is pinnen gratis, geld opnemen daarentegen niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je bij geen enkele supermarkt met CC betalen. Je kunt wel pinnen met een CC, tegen kosten.
We zeggen hetzelfde. Voor mij betekent pinnen geld uit de muur halen.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Bij mij is pinnen gratis, geld opnemen daarentegen niet.
Hoe noem jij dan het betalen met een pinpas cq. CC aan de kassa?quote:Op woensdag 14 november 2012 16:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
We zeggen hetzelfde. Voor mij betekent pinnen geld uit de muur halen.
Ook pinnenquote:Op woensdag 14 november 2012 16:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hoe noem jij dan het betalen met een pinpas cq. CC aan de kassa?
Azijnpissen, heerlijkquote:Op woensdag 14 november 2012 16:51 schreef Tchock het volgende:
Wat een stelletje mierenneukers zijn we hier toch ook.
Er loopt ergens een verdomd schrale mier rond inderdaad. Maar goed, ik kom uit een klein dorp en we hadden ongeveer 80 woorden waar we alles mee moesten beschrijven. Pinnen kwam een beetje ongelegen.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:51 schreef Tchock het volgende:
Wat een stelletje mierenneukers zijn we hier toch ook.
Ik heb de hype rond GTA echt nooit begrepen. Waarom is het zo leuk?quote:Op woensdag 14 november 2012 16:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Even klaarzitten voor de nieuwe GTA V trailer
Tja, het "doet" je wat of het doet je nietsquote:Op woensdag 14 november 2012 16:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb de hype rond GTA echt nooit begrepen. Waarom is het zo leuk?
Opnemen bij een geldmachine kost 4,50. Gebruiken als pin meestal 50 cent bij een super.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:53 schreef Boterbartje het volgende:
Ja maar op ING website staat; geld opnemen is 4,50. Dat is een duur kratje bier.
Betalen gratis máár op internet staat zowat overal dat je niet met creditcards kan betalen bij de supermarkt. Kut zooi.
Nouja ik heb iemand anders geregeld die een kratje voor mij haalt, dan ga ik nu wel wat lekker halen. Heb nog 3 lege kratten bier; 12 euro statiegeld
hoelaat?quote:Op woensdag 14 november 2012 16:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Even klaarzitten voor de nieuwe GTA V trailer
Echt?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Opnemen bij een geldmachine kost 4,50. Gebruiken als pin meestal 50 cent bij een super.
24 minuten geledenquote:
Doe wel eens boodschappen met de cc als ik weer blut benquote:Op woensdag 14 november 2012 17:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hoelaat?
[..]
Echt?
Dan ga ik nu naar de super en dan vraag ik gewoon of je daar kan CC'en, easy as melk drinken op een zondag ochtend
Als je deze vraag stelt heeft het ook geen zin het (proberen) uit te leggen.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb de hype rond GTA echt nooit begrepen. Waarom is het zo leuk?
is precies wat er nu aan de hand isquote:Op woensdag 14 november 2012 17:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doe wel eens boodschappen met de cc als ik weer blut ben
Oh men ik ben dol op gebreide truien. In fact; ga er met m'n collega twee overlaten komen uit de states.. zo'n foute gebreide kersttrui voor ons werk als 'santa's little helpers' in het magazijn.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zo ik zit in het voorportaal. Voor me zit iemand een trui te breien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |