Borrelen in de Blauwe / Dicky's manquote:Op woensdag 14 november 2012 19:55 schreef eriksd het volgende:
Laten we eerst een stad kiezen, we hebben ook mensen in het oosten.
Ik ben verkoper van relatiegeschenken en we hebben echt een awesome grafisch designer die ook heel goed hamburgers kan bakken, maar dat terzijdequote:Op woensdag 14 november 2012 19:19 schreef Actaeon het volgende:
Misschien moet je dan ook WO Rechtentopic-dassen laten maken.
01-10-2100!!!!quote:
Hmm iets met groen en zilver ofzo met een mooi logo.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ben verkoper van relatiegeschenken en we hebben echt een awesome grafisch designer die ook heel goed hamburgers kan bakken, maar dat terzijde
[..]
01-10-2100!!!!
maar mag ook andere datum zijn hoor
In dat geval, doe mij maar een goede hamburgerquote:Op woensdag 14 november 2012 20:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmm iets met groen en zilver ofzo met een mooi logo.
Groen en zilver is een mooie combinatie!quote:Op woensdag 14 november 2012 20:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
In dat geval, doe mij maar een goede hamburger
Voor in de kerstboom wellichtquote:Op woensdag 14 november 2012 20:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Groen en zilver is een mooie combinatie!
Donkergroen en bordeauxrood dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Voor in de kerstboom wellicht
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Donkergroen en bordeauxrood dan?
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Voor in de kerstboom wellicht
En neutraal gebied. Immers geen Utrecht volk dat hier actief is.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Utrecht, voor iedereen bereikbaar
Just kiddingquote:Op woensdag 14 november 2012 20:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
*zucht*
How about donkerblauw en bordeauxrood dan?
Utrecht lijkt mij het beste inderdaad vanwege de ligging. Volgende punt: welke dag?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
En neutraal gebied. Immers geen Utrecht volk dat hier actief is.
quote:
Geen vrijdag.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Utrecht lijkt mij het beste inderdaad vanwege de ligging. Volgende punt: welke dag?
Ik niet en het draait om mij.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Sommige mensen zullen ook weekend-OV hebben denk ik?
Ik ga wel een poll maken.quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik niet en het draait om mij.
[..]
Ik ga wel een poll maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |