bizar dekt de lading welquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:01 schreef Copycat het volgende:
Bizar vind ik het. Of het bizar dom, bizar arrogant of bizar wereldvreemd is, dat weet ik nog niet.
Estelle op dit moment. Dat is wat ik wil zienquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:01 schreef Copycat het volgende:
Bizar vind ik het. Of het bizar dom, bizar arrogant of bizar wereldvreemd is, dat weet ik nog niet.
Pek en veren appquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
of een fakkelapp!!!!
ik zag laatst een appje met een aansteker die uitging als je tegen het mobieltje aanblies ofzo!
epische moderniteit
nou met kerst zal die wel weer in de bak zitten dan want meneer zal wel een kerstdiner willen nuttigen op kerstavondquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:04 schreef Greys het volgende:
Maar is het nou 3 maanden (wat echt overal staat) of 30 dagen?
Want de verslaggever voor de rechtbank bij het journaal zei net dat het 'verlengd met 30 dagen' was.
Dan kan ie met Kerst dus wel weer thuis zitten?
Die dikke wannabe Peter R de Vriesgast van rtl... john vd euvelquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie jankt er dan?
Ik hoor alleen Weltsmertz
Welnee, die kon zijn blijdschap ternauwernood verbergen. Beetje ditquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Die dikke wannabe Peter R de Vriesgast van rtl... john vd euvel
Dat vind jij erger dan iemand die in de regelmaat mensen de vernieling inhelpt, ofniet?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:56 schreef Ryan3 het volgende:
O, jongens het wordt nu echt wel een ---- volkshetze ---- hoor.....
Het zijn Badr's eigen woorden hè....quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:23 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat vind jij erger dan iemand die in de regelmaat mensen de vernieling inhelpt, ofniet?
Dom sws wrs...quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:01 schreef Copycat het volgende:
Ik ga het niet eens aanklikken, racisme zeker weer....?quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:33 schreef freeeman het volgende:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4468811
voorspelbaar weer.
uiteraard, marokkanen doen nooit iets fout, alles is racisme.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens aanklikken, racisme zeker weer....?
En een Hetze!quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:36 schreef freeeman het volgende:
[..]
uiteraard, marokkanen doen nooit iets fout, alles is racisme.
Nou kon ik de tweede pagina niet lezen, maar ik zag daar op pagina 1 weinig posters die het niet verschrikkelijk stom vonden van Hari.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:36 schreef freeeman het volgende:
[..]
uiteraard, marokkanen doen nooit iets fout, alles is racisme.
Inderdaad, Estelle. Kennelijk is hij toch niet zo heel veel dommer dan al die fokkers die nu roepen hoe dom hij is, maar leuk zaten te keuvelen over hem en Estelle, zonder zich te realiseren dat hij daarmee de voorwaarden schond.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ergens ook. Zoveel domheid KAN gewoon niet bestaan.
Hij heeft nu mooi zijn verhaal recht kunnen zetten met Estelle en twee andere getuigen.
Want zij moet ook nog getuigen...
Nee hoor, zij is duidelijk als uitzondering apart genoemd in de voorwaarden van de rechtbankquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Inderdaad, Estelle. Kennelijk is hij toch niet zo heel veel dommer dan al die fokkers die nu roepen hoe dom hij is, maar leuk zaten te keuvelen over hem en Estelle, zonder zich te realiseren dat hij daarmee de voorwaarden schond.
dudequote:Op dinsdag 13 november 2012 19:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Inderdaad, Estelle. Kennelijk is hij toch niet zo heel veel dommer dan al die fokkers die nu roepen hoe dom hij is, maar leuk zaten te keuvelen over hem en Estelle, zonder zich te realiseren dat hij daarmee de voorwaarden schond.
Dat Estelle de enige uitzondering was op het verbod contact met getuigen te hebben had je niet meegekregen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dan vraag je je ook af wie er nou werkelijk dom bezig zijn geweest.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch te hopen van wel. Anders maken ze zichzelf wel volkomen ongeloofwaardig. De schade is al aangericht met dat benaderen door Badr van getuigen. Dat hadden ' ze' toch zelf ook wel kunnen voorzien?
moet je de andere topics eens bekijkenquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:41 schreef Minette het volgende:
[..]
Nou kon ik de tweede pagina niet lezen, maar ik zag daar op pagina 1 weinig posters die het niet verschrikkelijk stom vonden van Hari.
Ik heb geen discriminatie of andere "boehoe het is gemeen" posts gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |