Nog schrijnender.quote:
Trouwens .... welke loser betaalt er nog bij de supermarkt ...quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:38 schreef huis3 het volgende:
ik erg mij der kapot aan dat de ah kassas hebt waar je aleen kunt pinnen
als je niet betaald krijg je je spullen niet mee over het algemeen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:41 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Trouwens .... welke loser betaalt er nog bij de supermarkt ...
Eigen schuld, had je ts maar op Facebook moeten toevoegenquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:42 schreef controlaltdelete het volgende:
Over een tijdje kun je alleen nog maar pinnen.
Iris-scan FTW!!quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:42 schreef controlaltdelete het volgende:
Over een tijdje kun je alleen nog maar pinnen.
mee krijgen? mee nemen!quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je niet betaald krijg je je spullen niet mee over het algemeen.
ja en dan steelt karma jouquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:45 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Ik steel geen karma, alleen boodschappen
Die opmerking is diepzinnig zwakzinnigquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja en dan steelt karma jou
weet ikquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:47 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Die opmerking is diepzinnig zwakzinnig
Hadden ze maar abortus gepleegd, met zulk tuig wordt het niks.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:50 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Ja, maar deze was wel gepland door zijn ouders.
De toon is gezetquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hadden ze maar abortus gepleegd, met zulk tuig wordt het niks.
hebben ze geen gewone kassa's meer?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:56 schreef Seamonkey- het volgende:
Trieste zooi idd dat je zo word opgedrongen om te pinnen
Dat wel maar daar laten ze er dan meestal 1 van open waar dus al 600 man staat en dan 3 alleen pinnen kassas waar bijna niemand staat en degene die er staan hebben het bordje gemist dat ze alleen maar kunnen pinnen dus schiet het nog niet op. En ze zeggen allemaal wel dat het sneller is maar dat is ook onzin mits de kassajuffrouw een beetje kan hoofdrekenenquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:57 schreef maily het volgende:
[..]
hebben ze geen gewone kassa's meer?
Hang die borden dan ook op ooghoogte ipv plafond. Daarom hangen de A-producten ook op ooghoogte.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Nu ook bij Dirk van den Broek.
Voor de cassières is het irritanter, heus. Mensen zijn fucking scheel dat ze die borden niet zien, alle producten gescand en dan komen ze met briefpapier. Argh, weet je hoe hinderlijk.
De keuze weghalen is ook erg hinderlijk trouwens.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Nu ook bij Dirk van den Broek.
Voor de cassières is het irritanter, heus. Mensen zijn fucking scheel dat ze die borden niet zien, alle producten gescand en dan komen ze met briefpapier. Argh, weet je hoe hinderlijk.
Moet je niet tegen mij zeggen hoor ik vind het juist ook bullshitquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hang die borden dan ook op ooghoogte ipv plafond. Daarom hangen de A-producten ook op ooghoogte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |