quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:14 schreef Cobra4 het volgende:
Rutte: Eind dit jaar pas inzicht op de effecten van de bezuinigingen.
Ik heb ze niet gezien...quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:34 schreef Cobra4 het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Ik heb toch niet de foto's van Etcie als Dirndl gemist?
Ik ook nog nietquote:
Even aanpassen dan. EO EO EO EO EO EOquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie hier nu wel weer allerlei lingerie reclames voorbijkomen.
Denk toch om uw woorden...
Dus ze komen wel?quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:09 schreef iamredleader het volgende:
Neem dan een ABOhelemaal geen ads
![]()
quote:
quote:Van de slok water heeft de BN’er geen spijt.
quote:
Twan!!!quote:
Twan heeft gelijk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan denkt dat jij Giel niet leuk vindt.
Huh, tussen 0600/1000 uur.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ik ga gewoon wanneer Gerard slaapt.
Is dat nou moeilijk, zelf een kameleon maken?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
Een kennis van me heeft deze gemaakt op vakantie. Nice
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is dat nou moeilijk, zelf een kameleon maken?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is dat nou moeilijk, zelf een kameleon maken?
Ga je voor je werk even bij het huis kijken?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha. Voordat ik naar mn werk ga.
Komt goed uit. De top 2000 komt na SR.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind SR wel leuk maar de Top 2000 veel leukerdie gaat hier ook aan
Is ze nu al meerderjarig dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het enige voordeel aan Giel is:
[ afbeelding ]
I knowquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt goed uit. De top 2000 komt na SR.
heeft dat stand gehouden dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kloptquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan denkt dat jij Giel niet leuk vindt.
Sinda Meneer Noten gesnapt is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo principieel?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zag net dat ze nu in ieder geval al 22 is, dus je mag je uitleven...
komt ze mee dan? Van mij mag het, geen straf om naar te kijken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
misschien wel. Ik moet toch naar station s morgens. Is dichtbij oude markt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga je voor je werk even bij het huis kijken?
Ze is de laatste dag van SR in Enschede. VIP kaarten zijn te bestellen via Diaan,quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
komt ze mee dan? Van mij mag het, geen straf om naar te kijken.
bij dezequote:Op dinsdag 13 november 2012 17:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze is de laatste dag van SR in Enschede. VIP kaarten zijn te bestellen via Diaan,
Meet & greet met/bij Diaan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze is de laatste dag van SR in Enschede. VIP kaarten zijn te bestellen via Diaan,
De dames hier willen geen dames en ook geen Roosmarijn en Claudia...quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
komt ze mee dan? Van mij mag het, geen straf om naar te kijken.
Beter nog, kan zij niet ipv hem komen?
jij bent de vrouw van Michiel?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:34 schreef Diaan73 het volgende:
Haha. Die laatste dag ben ik er ook. Heb ervoor vrij genomen. Niet voor haar trouwens!
neequote:Op dinsdag 13 november 2012 17:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
jij bent de vrouw van Michiel?
Ik snap het voordeel niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heldin.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nee![]()
Ik ben er denk ik alle dagen!
als het zo dichtbij is, kan het bijna niet anders.quote:
Daarmee zeg ik niets over haar uiterlijk maar ik zie het voordeel er niet aan dat Giel met haar aan de arm loopt. Hoe is dat voordelig voor ons?quote:
Dank, maar ik denk niet dat ik afreis naar Enschede voor Serious Request.quote:
kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik zou zelf ook niet zo snel afreizen als het verder weg is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, maar ik denk niet dat ik afreis naar Enschede voor Serious Request.
Wacht wel op een versie in Haarlem of zo...
Als bijv. Annemieke in het huis was gekropen, dan had je die gitarist van Moke weer op TV gehad. Dan zie ik liever mevr. Giel...quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daarmee zeg ik niets over haar uiterlijk maar ik zie het voordeel er niet aan dat Giel met haar aan de arm loopt. Hoe is dat voordelig voor ons?
Akkoord. Overigens alleen relevant indien je het risico neemt het programma op te zetten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als bijv. Annemieke in het huis was gekropen, dan had je die gitarist van Moke weer op TV gehad. Dan zie ik liever mevr. Giel...
+1quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:44 schreef MadMaster het volgende:
www.nu.nl/media/2957649/b(...)ns-kinderarbeid.html
Proest!!
Dat doe ik meestal wel, alhoewel ik de laatste jaren wel minder kijk/luister. Hangt van de gasten af, die enveloppen door die gleuf geloof ik wel...quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Akkoord. Overigens alleen relevant indien je het risico neemt het programma op te zetten.
Ik ben een beetje afgehaakt nadat ik meerdere malen heb gezien hoe flinke bedragen door A gedoneerd werden, vervolgens echt met een tientje overtroffen werden door B en vervolgens kon A de pot op en werd niet eens meer genoemd. Wham, bam, thank you m'am.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal wel, alhoewel ik de laatste jaren wel minder kijk/luister. Hangt van de gasten af, die enveloppen door die gleuf geloof ik wel...
Daarom kan ik wel genieten van kinderen die hun spaarpot komen legen. De grootgevers heb je wel nodig bij zo'n actie, maar die hoeven inderdaad niet de boventoon te voeren.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben een beetje afgehaakt nadat ik meerdere malen heb gezien hoe flinke bedragen door A gedoneerd werden, vervolgens echt met een tientje overtroffen werden door B en vervolgens kon A de pot op en werd niet eens meer genoemd. Wham, bam, thank you m'am.
Dat vind ik niet zo puik.
Dus een groepje collega's dat 400-500 euro aftikt is niet "het volk"?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom kan ik wel genieten van kinderen die hun spaarpot komen legen. De grootgevers heb je wel nodig bij zo'n actie, maar die hoeven inderdaad niet de boventoon te voeren.
Denk ook dat deze actie enigzins 'van het volk' moet blijven...
http://seriousrequest.3fm(...)neert-tot-tranen-toequote:Op dinsdag 13 november 2012 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom kan ik wel genieten van kinderen die hun spaarpot komen legen. De grootgevers heb je wel nodig bij zo'n actie, maar die hoeven inderdaad niet de boventoon te voeren.
Denk ook dat deze actie enigzins 'van het volk' moet blijven...
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus een groepje collega's dat 400-500 euro aftikt is niet "het volk"?
Precies, dus dan vind ik het flauw als zo'n groepje een flink bedrag doneert en vervolgens te horen krijgt: "hahahahahaah bedrijf B heeft 10 euro meer dus hun nummer wordt gedraaid!"quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Het zijn geen grootgevers die tienduizenden Euro's doneren, dus waarom niet?
Haha puik topicquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ONZ / [PAINT] Rutte's magic hands....
Mijn handen jeuken nu ook...quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ONZ / [PAINT] Rutte's magic hands....
Giel is een verschrikkelijk cliché mannetje met voorspelbare teksten en muziek. Heb hem in het verleden wel leuk gevonden, maar continue dat zelfde trucje op dezelfde tijden. Niet leuk meer daardoor...quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha puik topic![]()
En cool Gerard en Michiel samen het huis inOok geen problemen met Giel, ik snap sowieso niet waarom veel mensen hem niks vinden
aardig samengevatquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Giel is een verschrikkelijk cliché mannetje met voorspelbare teksten en muziek. Heb hem in het verleden wel leuk gevonden, maar continue dat zelfde trucje op dezelfde tijden. Niet leuk meer daardoor...
Voor hoe lang nu weer?quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Morgen weer naar huis. Reisje zit er weer op.
inderdaad. En Gerard begint daar ook in te vervallen vind ik. Het spontane begint er af te raken, ze doen zichzelf na in hun dagelijkse show.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Giel is een verschrikkelijk cliché mannetje met voorspelbare teksten en muziek. Heb hem in het verleden wel leuk gevonden, maar continue dat zelfde trucje op dezelfde tijden. Niet leuk meer daardoor...
Sinds hij jaren geleden in een uitzending gebakken placenta heeft gegeten ben ik hem spuugzat.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:37 schreef MaJo het volgende:
Ook geen problemen met Giel, ik snap sowieso niet waarom veel mensen hem niks vinden
Dat is nou niet bepaald cliche, dat mag ik dan wel weer...quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:27 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Sinds hij jaren geleden in een uitzending gebakken placenta heeft gegeten ben ik hem spuugzat.
over afwisseling gesproken, sprak vandaag een collega, zit waarschijnlijk maandag weer in het vliegtuig naar Ierland...quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook leuk voor de afwisseling...
Als ze door de ballotagecommissie komen (bevrouwd door mijzelf), welquote:
internets.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:13 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
Mijn besef van een minuut geleden: ik ben niet in Nederland met Serious Request. Ik sta op een piste, lig op een piste, donder van een piste af, glij naar beneden.
Op je lijf geschreven dan:quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:13 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
Mijn besef van een minuut geleden: ik ben niet in Nederland met Serious Request. Ik sta op een piste, lig op een piste, donder van een piste af, glij naar beneden.
Een commissie bestaat altijd uit minimaal 2 personen he? Ik wil mezelf wel opofferen om deel te nemen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ze door de ballotagecommissie komen (bevrouwd door mijzelf), wel
Ik denk dat ik dan E. wel vraagquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Een commissie bestaat altijd uit minimaal 2 personen he? Ik wil mezelf wel opofferen om deel te nemen.
quote:
valt best meequote:Op dinsdag 13 november 2012 22:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik vermoed dat ik op de piste iets beters te doen heb en 's avonds zo gaar ben dat ik het wel geloof
Dat zal raar worden, weinig van SR meekrijgen
quote:
Het snowboarden of SR missenquote:
Stream via internet?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik vermoed dat ik op de piste iets beters te doen heb en 's avonds zo gaar ben dat ik het wel geloof
Dat zal raar worden, weinig van SR meekrijgen
Je gaat toch niet met de fiets?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:21 schreef Etcetera het volgende:
Dat betekent dat er minimaal een laptop mee moet, en ik denk dat we al genoeg bagage hebben. En zoals ik eerder zei: ik heb wel wat anders te doen waarschijnlijk.
Nee, maar mijn ervaring leert dat ik niet te veel dure spullen mee moet nemenquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met de fiets?
En internet via je telefoon, dat kan ook...
SR missenquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Het snowboarden of SR missen
Heb nog wel een Blackberry voor je...quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee, maar mijn ervaring leert dat ik niet te veel dure spullen mee moet nemenen dat kan wel, als ik dan alweer een telefoon heb
lever je ook het gratis data abo voor streamen in het buitenlandquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb nog wel een Blackberry voor je...
geen idee of het een goede morgen wordt. Spanje staakt en ik hoop dat naar huis kan...quote:
Hoi PS.quote:
Ah, is het daar weer eens raak?quote:Op woensdag 14 november 2012 06:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
geen idee of het een goede morgen wordt. Spanje staakt en ik hoop dat naar huis kan...
Ik lees net dat de bonden hebben opgeroepen tot een algemene staking van 24 uur en dat er inderdaad al vluchten zijn gecanceld.quote:Op woensdag 14 november 2012 06:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ja. Ben benieuwd of ik op het vliegveld kan komen
Mogguh Etcie.quote:
de vlucht staat er nog steeds op. Ga zo maar eens richting vliegveld. Ben dan een aantal uren te vroeg, maar liever dat dan de vlucht missen...quote:Op woensdag 14 november 2012 06:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik lees net dat de bonden hebben opgeroepen tot een algemene staking van 24 uur en dat er inderdaad al vluchten zijn gecanceld.
Succes.quote:Op woensdag 14 november 2012 06:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
de vlucht staat er nog steeds op. Ga zo maar eens richting vliegveld. Ben dan een aantal uren te vroeg, maar liever dat dan de vlucht missen...
gevonden, idd een hele uitdagingquote:Op woensdag 14 november 2012 08:28 schreef Etcetera het volgende:
Famke vinden is echt te makkelijk, wie wil zoekt 'r zelf maar
Nee, doe al een paar jaar niets aan SR of Top2000, opgeklopte hypes.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
SR missenIk dacht dat ik het heel erg zou vinden om het niet helemaal mee te maken en er de hele tijd mee bezig te zijn, maar dat was niet zo
Oh damn... pijnlijkquote:Op woensdag 14 november 2012 10:34 schreef B.ertha het volgende:
Nee, ik had er een plank tegenaan gehad. Net naast gelukkig, maar wel met mooie zwelling dus.
1!quote:Op woensdag 14 november 2012 10:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh damn... pijnlijk
En hoeveel slechte opmerkingen heb je er al over gehad?
Ah, nou dat valt dan mee, en ook fijn dat je een lieve reactie kreegquote:Op woensdag 14 november 2012 10:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
1!
En een dat ik er sneu uitzieMaar ik zit ook wel in een hoekje vandaag want alle goede werkplekken waren al bezet.
Daar heb ik eigenlijk nooit last van. Ben meer de heteroseksuele variant van de valse nichtquote:Op woensdag 14 november 2012 10:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik hou me in qua opmerkingen. Vooral omdat ik te lui ben om iets nasty's te typen
quote:Op woensdag 14 november 2012 10:44 schreef Mark het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk nooit last van. Ben meer de heteroseksuele variant van de valse nicht
Allemaal zaken waar ik mee bezig ben. Of dat nou eenvoudige contactplanning (afspraak of servicecall) is, of administratief (online bankieren, betalingsverkeer) of kredieten (garanties, aanvragen, wijzigingen) zijn, allemaal werk wat de afgelopen maanden bij mij lag/ligt. En dat moet ik gaan overdragen. Gelukkig in zo'n beetje alle gevallen aardig uitgebreide notities van de stand van zaken, dus het zal vrij vlot zijn. Kwestie van: hier, alsjeblieft, 40 lopende dingen waar je je mee kan gaan bemoeienquote:
Oeiquote:Op woensdag 14 november 2012 10:34 schreef B.ertha het volgende:
Nee, ik had er een plank tegenaan gehad. Net naast gelukkig, maar wel met mooie zwelling dus.
Procrastinating?quote:Op woensdag 14 november 2012 10:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik hou me in qua opmerkingen. Vooral omdat ik te lui ben om iets nasty's te typen
Ik heb ook problemen. Alleen zegt de dokter dat die niet te genezen zijnquote:Op woensdag 14 november 2012 10:56 schreef Mark het volgende:
Ik had gisteravond ook problemenSteeds meldingen van stack overflow, en navigeren binnen de site was ook drama
Vanaf gistermiddag niet meer. Nu zie ik alleen de smileys niet meer. Iemand een idee hoe dat kan?quote:
Waren wat problemen in de ads in combinatie met IE. FF en Chrome hadden er geen last van.quote:
Jawel, en al op geantwoordquote:Op woensdag 14 november 2012 11:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Hoe is het hier?
Heeft iedereen die erom vroeg PM gehad?
Neequote:Op woensdag 14 november 2012 11:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Hoe is het hier?
Jaaaaa ik lees m net!quote:Op woensdag 14 november 2012 11:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Hoe is het hier?
Ik zie het plaatje nietquote:Op woensdag 14 november 2012 11:57 schreef B.ertha het volgende:
Wat een scheetje is hetIk zou haar ouder dan een weekje geven, ze ziet er niet meer zo 'vers' uit.
Link volledig kopieren en plakken in een nieuw scherm/tabblad. Ik had ook problemen, maar dat werkte bij mij.quote:
Ondertussen is ze er ook bijna 2quote:Op woensdag 14 november 2012 11:57 schreef B.ertha het volgende:
Wat een scheetje is hetIk zou haar ouder dan een weekje geven, ze ziet er niet meer zo 'vers' uit.
Wordt straks gecorrigeerd!quote:
Done!quote:Op woensdag 14 november 2012 12:33 schreef MaJo het volgende:
Kan iemand een foto naar me PMen? Mijn laptop is dus kaduuk en het lukt me niet om de link te selecteren en in een nieuw venster te openen
Thanks!quote:
De hechtingen werken inmiddels helemaal mee, nu het slaapgebrek nogquote:Op woensdag 14 november 2012 12:17 schreef MaJo het volgende:
En hoe is het verder met jou Oof, ben je weer een beetje hersteld?
Thnx!quote:Op woensdag 14 november 2012 12:31 schreef Diaan73 het volgende:
Wow wat een mooi meisje met een mooie naam![]()
Fijn dat het goed gaat!
Idem hier...quote:Op woensdag 14 november 2012 11:01 schreef iamredleader het volgende:
Wat die smileys betreft heb ik wel problemen: als ik op de "" druk onder het invoerveld, dan gebeurt er niks, wel zie ik dat er "error on page" staat linksonderin. Maar het boeit me niet zo, aangezien ik de meeste relevante combinaties wel uit m'n hoofd weet
![]()
ja, net gelandquote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Hoe is het hier?
quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Link volledig kopieren en plakken in een nieuw scherm/tabblad. Ik had ook problemen, maar dat werkte bij mij.
Na wat omwegen toch gelukt.quote:
Als ze het zelf maar begrijpen, toch?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:44 schreef Etcetera het volgende:
Omdat ik hen als stel nog steeds niet helemaal begrijp denk ik
Voor zolang het duurde was het wel logisch, nu absoluut niet meerquote:Op woensdag 14 november 2012 19:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Of waren jij en hij samen niet logisch?
Dat zekerquote:Op woensdag 14 november 2012 19:47 schreef Soempie het volgende:
Rauw heb ik gezien. Van wat ik me kon herinneren vond ik het sneu voor het jongetje.
[..]
Als ze het zelf maar begrijpen, toch?
Herkenbaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Voor zolang het duurde was het wel logisch, nu absoluut niet meer
het gras kan wel groener zijn bij de burenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:55 schreef Etcetera het volgende:
En ik moet zeggen dat ik daar eerder nog niet bij stil had gestaanwat ik nu heb, maakt me echt gelukkig
ik bedoelde dat je met je E wel beter af bentquote:Op woensdag 14 november 2012 19:59 schreef Etcetera het volgende:
In dit geval niet. Behalve dan dat ik nu wel eens af wil van het 'wedstrijdje' in m'n hoofd: wie van de 2 stellen doet het het bestevermoeiend, nergens voor nodig, stom.
Precies, want:quote:Op woensdag 14 november 2012 19:59 schreef Etcetera het volgende:
In dit geval niet. Behalve dan dat ik nu wel eens af wil van het 'wedstrijdje' in m'n hoofd: wie van de 2 stellen doet het het bestevermoeiend, nergens voor nodig, stom.
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:55 schreef Etcetera het volgende:
wat ik nu heb, maakt me echt gelukkig
Ohquote:Op woensdag 14 november 2012 20:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik bedoelde dat je met je E wel beter af bent
quote:
quote:
Erg interessante docu. Ben erg benieuwd naar het vervolg nu 5 jaar later. Het zoontje schijnt een stuk kleiner te zijn dan leeftijdsgenoten en ondervoed waarvoor de moeder aangeklaagd wordt.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb die docu niet gezien. Mocht ik P&W vanavond halen dan zal ik eens kijken.
Hoe gaat het met de hond?
Moest dat jochie alles rauw eten, ook vlees en zo?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Erg interessante docu. Ben erg benieuwd naar het vervolg nu 5 jaar later. Het zoontje schijnt een stuk kleiner te zijn dan leeftijdsgenoten en ondervoed waarvoor de moeder aangeklaagd wordt.
Met willow gaat het sinds vandaag weer beter. Hij verplaatst zich af en toe een paar meter en hij wil weer uitlief dat je het vraagt
Wow, dat bleek uit die vorige docu verder niet, toch? Ik ga morgen Pauw en Witteman terug kijken. Ik red het sinds kort niet meer om tot zo laat op te blijven.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Erg interessante docu. Ben erg benieuwd naar het vervolg nu 5 jaar later. Het zoontje schijnt een stuk kleiner te zijn dan leeftijdsgenoten en ondervoed waarvoor de moeder aangeklaagd wordt.
Met willow gaat het sinds vandaag weer beter. Hij verplaatst zich af en toe een paar meter en hij wil weer uitlief dat je het vraagt
Volgens mij at hij geen vlees? Vooral noten, brood, groenten, enz.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moest dat jochie alles rauw eten, ook vlees en zo?
Mooi dat je hond weer wat vooruit gaat! Je Mac ook al?
Christ, dat klinkt onmenselijk, zeker als een ander dat voor je beslist.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij at hij geen vlees? Vooral noten, brood, groenten, enz.
Gevonden:
Rauw is een dieet uit Amerika dat voorschrijft dat eten niet wordt gebakken, gekookt of verhit. Tom eet dus geen brood, pasta of rijst. Verder neemt hij geen vlees, vis, eieren of kaas of melk. Tom leeft al 5 jaar van fruit, groenten, noten en zaden.
Nog even en dan kan dat ook.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zit op m'n tablet hier te lezen en op m'n laptop wat stukken voor m'n werk te lezen. Betrap ik mezelf er net op dat ik een blad wil wisselen in Firefox door op het scherm van m'n laptop te drukken
op mijn laptop kan ik drukken wat ik wil, reageren doet ie daar niet op.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog even en dan kan dat ook.
Sterker nog, het kan al...
Nee alleen onbewerkt eten zoals soemp al zegt en niet verwarmd. Vreselijk lijkt me datquote:Op woensdag 14 november 2012 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moest dat jochie alles rauw eten, ook vlees en zo?
Mooi dat je hond weer wat vooruit gaat! Je Mac ook al?
Ik kijk vanavond wel naar P&W...quote:Op woensdag 14 november 2012 21:17 schreef Soempie het volgende:
http://www.documentairenet.nl/review/overleven-in-nl-rauw/
Dit is de docu.
Toentertijd was hij wel klein voor zijn leeftijd maar hij was toen tien dus er viel niet zoveel over te zeggen. Nu blijkt hij dus ook ondervoedquote:Op woensdag 14 november 2012 21:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wow, dat bleek uit die vorige docu verder niet, toch? Ik ga morgen Pauw en Witteman terug kijken. Ik red het sinds kort niet meer om tot zo laat op te blijven.![]()
En wat is er uit het onderzoek naar Willow gekomen trouwens? Weet niet zeker of ik dat gemist heb? Fijn dat het wel weer wat beter gaat nu. Als hij uit wil, dan is dat wel een goed teken.
Nu nog niet de juiste laptop, komt wel eens...quote:Op woensdag 14 november 2012 21:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
op mijn laptop kan ik drukken wat ik wil, reageren doet ie daar niet op.
Bij P&W gaat het dus over het vervolg op de docu die soemp daar plaatstquote:Op woensdag 14 november 2012 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kijk vanavond wel naar P&W...
Snel backuppen!!quote:Op woensdag 14 november 2012 21:25 schreef MaJo het volgende:
Ik start mijn laptop nog eens op en opeens doet ie het weer helemaal
![]()
![]()
![]()
Snap ik, maar ik verwacht wel een soort van mini terugblik...quote:Op woensdag 14 november 2012 21:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij P&W gaat het dus over het vervolg op de docu die soemp daar plaatst
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even een foto spammen waarover ik wel redelijk tevreden benNice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom in een spoiler?
Ben ik nu aan het doen!!quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als er interesse is wil ik later nog wel wat plaatjes spammen.
Ben begonnen met een serie: mensen die aan het fotograferen zijn. Leuk beginnetje gemaakt deze vakantie en ga deze de komende jaren maar eens uitbouwen.
Fotos spammen mag altijdquote:Op woensdag 14 november 2012 21:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben begonnen met een serie: mensen die aan het fotograferen zijn. Leuk beginnetje gemaakt deze vakantie en ga deze de komende jaren maar eens uitbouwen.
Prima!quote:Op woensdag 14 november 2012 21:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die schaduw laat genoeg ruimte voor je fantasie...quote:Op woensdag 14 november 2012 22:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ben nog grof aan het schiften, maar in de serie mensen die foto's maken vind ik deze wel aardig.
[ afbeelding ]
Hoe/waar ga je bestellen?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:51 schreef Etcetera het volgende:
Stap 1 om een Nexus 4 te kopen is gemaakt: een VPN connectie, want anders kan ik niet eens bestellen
Wat ben jij vroeg.quote:
Doel is zelf bestellen en via een vriendin in Amerika in Nederland te krijgenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hoe/waar ga je bestellen?
* Whiteguy wil er ook een
Maar voor zover ik gezien heb kan je dan nog wel wachten tot het nieuwe jaar
(oh en als het even kan meteen ook maar een nexus 7 en nexus 10.. ben ik voorlopig weer even van het gezeik af)
Zou handig zijn als er iemand uit de AKQ SC in Amerika zou zitten....quote:Op donderdag 15 november 2012 08:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doel is zelf bestellen en via een vriendin in Amerika in Nederland te krijgen![]()
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:10 schreef Mark het volgende:
[..]
Zou handig zijn als er iemand uit de AKQ SC in Amerika zou zitten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |