quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:14 schreef Cobra4 het volgende:
Rutte: Eind dit jaar pas inzicht op de effecten van de bezuinigingen.
Ik heb ze niet gezien...quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:34 schreef Cobra4 het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Ik heb toch niet de foto's van Etcie als Dirndl gemist?
Ik ook nog nietquote:
Even aanpassen dan. EO EO EO EO EO EOquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie hier nu wel weer allerlei lingerie reclames voorbijkomen.
Denk toch om uw woorden...
Dus ze komen wel?quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:09 schreef iamredleader het volgende:
Neem dan een ABOhelemaal geen ads
![]()
quote:
quote:Van de slok water heeft de BN’er geen spijt.
quote:
Twan!!!quote:
Twan heeft gelijk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan denkt dat jij Giel niet leuk vindt.
Huh, tussen 0600/1000 uur.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ik ga gewoon wanneer Gerard slaapt.
Is dat nou moeilijk, zelf een kameleon maken?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
Een kennis van me heeft deze gemaakt op vakantie. Nice
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is dat nou moeilijk, zelf een kameleon maken?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is dat nou moeilijk, zelf een kameleon maken?
Ga je voor je werk even bij het huis kijken?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha. Voordat ik naar mn werk ga.
Komt goed uit. De top 2000 komt na SR.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind SR wel leuk maar de Top 2000 veel leukerdie gaat hier ook aan
Is ze nu al meerderjarig dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het enige voordeel aan Giel is:
[ afbeelding ]
I knowquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt goed uit. De top 2000 komt na SR.
heeft dat stand gehouden dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kloptquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan denkt dat jij Giel niet leuk vindt.
Sinda Meneer Noten gesnapt is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo principieel?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zag net dat ze nu in ieder geval al 22 is, dus je mag je uitleven...
komt ze mee dan? Van mij mag het, geen straf om naar te kijken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
misschien wel. Ik moet toch naar station s morgens. Is dichtbij oude markt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga je voor je werk even bij het huis kijken?
Ze is de laatste dag van SR in Enschede. VIP kaarten zijn te bestellen via Diaan,quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
komt ze mee dan? Van mij mag het, geen straf om naar te kijken.
bij dezequote:Op dinsdag 13 november 2012 17:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze is de laatste dag van SR in Enschede. VIP kaarten zijn te bestellen via Diaan,
Meet & greet met/bij Diaan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze is de laatste dag van SR in Enschede. VIP kaarten zijn te bestellen via Diaan,
De dames hier willen geen dames en ook geen Roosmarijn en Claudia...quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
komt ze mee dan? Van mij mag het, geen straf om naar te kijken.
Beter nog, kan zij niet ipv hem komen?
jij bent de vrouw van Michiel?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:34 schreef Diaan73 het volgende:
Haha. Die laatste dag ben ik er ook. Heb ervoor vrij genomen. Niet voor haar trouwens!
neequote:Op dinsdag 13 november 2012 17:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
jij bent de vrouw van Michiel?
Ik snap het voordeel niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heldin.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nee![]()
Ik ben er denk ik alle dagen!
als het zo dichtbij is, kan het bijna niet anders.quote:
Daarmee zeg ik niets over haar uiterlijk maar ik zie het voordeel er niet aan dat Giel met haar aan de arm loopt. Hoe is dat voordelig voor ons?quote:
Dank, maar ik denk niet dat ik afreis naar Enschede voor Serious Request.quote:
kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik zou zelf ook niet zo snel afreizen als het verder weg is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, maar ik denk niet dat ik afreis naar Enschede voor Serious Request.
Wacht wel op een versie in Haarlem of zo...
Als bijv. Annemieke in het huis was gekropen, dan had je die gitarist van Moke weer op TV gehad. Dan zie ik liever mevr. Giel...quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daarmee zeg ik niets over haar uiterlijk maar ik zie het voordeel er niet aan dat Giel met haar aan de arm loopt. Hoe is dat voordelig voor ons?
Akkoord. Overigens alleen relevant indien je het risico neemt het programma op te zetten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als bijv. Annemieke in het huis was gekropen, dan had je die gitarist van Moke weer op TV gehad. Dan zie ik liever mevr. Giel...
+1quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:44 schreef MadMaster het volgende:
www.nu.nl/media/2957649/b(...)ns-kinderarbeid.html
Proest!!
Dat doe ik meestal wel, alhoewel ik de laatste jaren wel minder kijk/luister. Hangt van de gasten af, die enveloppen door die gleuf geloof ik wel...quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Akkoord. Overigens alleen relevant indien je het risico neemt het programma op te zetten.
Ik ben een beetje afgehaakt nadat ik meerdere malen heb gezien hoe flinke bedragen door A gedoneerd werden, vervolgens echt met een tientje overtroffen werden door B en vervolgens kon A de pot op en werd niet eens meer genoemd. Wham, bam, thank you m'am.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal wel, alhoewel ik de laatste jaren wel minder kijk/luister. Hangt van de gasten af, die enveloppen door die gleuf geloof ik wel...
Daarom kan ik wel genieten van kinderen die hun spaarpot komen legen. De grootgevers heb je wel nodig bij zo'n actie, maar die hoeven inderdaad niet de boventoon te voeren.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben een beetje afgehaakt nadat ik meerdere malen heb gezien hoe flinke bedragen door A gedoneerd werden, vervolgens echt met een tientje overtroffen werden door B en vervolgens kon A de pot op en werd niet eens meer genoemd. Wham, bam, thank you m'am.
Dat vind ik niet zo puik.
Dus een groepje collega's dat 400-500 euro aftikt is niet "het volk"?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom kan ik wel genieten van kinderen die hun spaarpot komen legen. De grootgevers heb je wel nodig bij zo'n actie, maar die hoeven inderdaad niet de boventoon te voeren.
Denk ook dat deze actie enigzins 'van het volk' moet blijven...
http://seriousrequest.3fm(...)neert-tot-tranen-toequote:Op dinsdag 13 november 2012 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom kan ik wel genieten van kinderen die hun spaarpot komen legen. De grootgevers heb je wel nodig bij zo'n actie, maar die hoeven inderdaad niet de boventoon te voeren.
Denk ook dat deze actie enigzins 'van het volk' moet blijven...
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus een groepje collega's dat 400-500 euro aftikt is niet "het volk"?
Precies, dus dan vind ik het flauw als zo'n groepje een flink bedrag doneert en vervolgens te horen krijgt: "hahahahahaah bedrijf B heeft 10 euro meer dus hun nummer wordt gedraaid!"quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Het zijn geen grootgevers die tienduizenden Euro's doneren, dus waarom niet?
Haha puik topicquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ONZ / [PAINT] Rutte's magic hands....
Mijn handen jeuken nu ook...quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ONZ / [PAINT] Rutte's magic hands....
Giel is een verschrikkelijk cliché mannetje met voorspelbare teksten en muziek. Heb hem in het verleden wel leuk gevonden, maar continue dat zelfde trucje op dezelfde tijden. Niet leuk meer daardoor...quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha puik topic![]()
En cool Gerard en Michiel samen het huis inOok geen problemen met Giel, ik snap sowieso niet waarom veel mensen hem niks vinden
aardig samengevatquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Giel is een verschrikkelijk cliché mannetje met voorspelbare teksten en muziek. Heb hem in het verleden wel leuk gevonden, maar continue dat zelfde trucje op dezelfde tijden. Niet leuk meer daardoor...
Voor hoe lang nu weer?quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Morgen weer naar huis. Reisje zit er weer op.
inderdaad. En Gerard begint daar ook in te vervallen vind ik. Het spontane begint er af te raken, ze doen zichzelf na in hun dagelijkse show.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Giel is een verschrikkelijk cliché mannetje met voorspelbare teksten en muziek. Heb hem in het verleden wel leuk gevonden, maar continue dat zelfde trucje op dezelfde tijden. Niet leuk meer daardoor...
Sinds hij jaren geleden in een uitzending gebakken placenta heeft gegeten ben ik hem spuugzat.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:37 schreef MaJo het volgende:
Ook geen problemen met Giel, ik snap sowieso niet waarom veel mensen hem niks vinden
Dat is nou niet bepaald cliche, dat mag ik dan wel weer...quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:27 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Sinds hij jaren geleden in een uitzending gebakken placenta heeft gegeten ben ik hem spuugzat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |