Van die vrouwen wordt nog geen straalkachel heet.quote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
Daar staan de mooie vrouwen en zijn moeten buiten blijven
En terecht.quote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
Daar staan de mooie vrouwen en zijn moeten buiten blijven
Hard op gelachenquote:Op maandag 19 november 2012 22:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Van die vrouwen wordt nog geen straalkachel heet.
Te kansloos voor woorden...quote:Op maandag 26 november 2012 12:49 schreef Karina het volgende:
Vanavond koeien op het veld
In Voetbalfans deze week een portret van de supporters van AGOVV. Deze kleine club uit Apeldoorn speelt nog niet lang betaald voetbal, maar mag zich wel verheugen in een groep fanatieke supporters.
In het programma is deze week te zien dat de clubliefde van een van hen wel heel ver gaat. Hij geeft een van zijn koeien een tattoo van de club en trekt haar zelfs echte AGOVV-sokken aan. Samen met zijn dier gaat hij naar een wedstrijd van zijn club. Hoe reageren de spelers op deze bijzondere mascotte?
quote:Op maandag 26 november 2012 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Marianne Thieme zal dit leuk vinden.
Ik denk dat ze nog wel sex hebben, gewoon omdat ze hem graag wil helpenquote:Op maandag 26 november 2012 22:09 schreef rubbereend het volgende:
er is weinig verandert ten opzichte van toen het uit wasik gok dat alleen de sex weg. Maar dat is voor beide partijen beter denk ik
Erik Satie - Gnossienne pt. I meen ikquote:Op maandag 26 november 2012 22:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Weet iemand dat stukje pianomuziek van net?
Hmm nee, dat issie niet helaas.quote:Op maandag 26 november 2012 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erik Satie - Gnossienne pt. I meen ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |