kan aangepast wordenquote:Op maandag 12 november 2012 21:34 schreef Rezania het volgende:
Nee, dan had je iets over tetten in de TT moeten plaatsen.
Ze kunnen ook jouw accountstatus aanpassen, dat zou pas echt een feest zijn.quote:
zouden we ns 1x kunnen samenwerken?quote:Op maandag 12 november 2012 21:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze kunnen ook jouw accountstatus aanpassen, dat zou pas echt een feest zijn.
jep, de echte soldiersquote:Op maandag 12 november 2012 21:35 schreef Hoigast het volgende:
Zitten nu serieus mensen dit topic te f5'en
ik heb de op veranderd en tieten voor jou geplaatst en voor mijquote:Op maandag 12 november 2012 21:34 schreef Rezania het volgende:
Nee, dan had je iets over tetten in de TT moeten plaatsen.
Dude.quote:Op maandag 12 november 2012 21:40 schreef quer het volgende:
[..]
ik heb de op veranderd en tieten voor jou geplaatst en voor mij
quote:Op maandag 12 november 2012 21:43 schreef LompeHork het volgende:
Deze laat ik even open, gewoon om wat andere users te zieken. (en 83 keer op F5 gedrukt)
wat is het record uberhaubtquote:Op maandag 12 november 2012 21:43 schreef LompeHork het volgende:
Deze laat ik even open, gewoon om wat andere users te zieken. (en 83 keer op F5 gedrukt)
quote:Op maandag 12 november 2012 21:43 schreef LompeHork het volgende:
ik durf niet homo abs in te tikken wie weet wat ik zal zienquote:Op maandag 12 november 2012 21:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tieten.
Abs jongen, daar gaat het om.
quote:Op maandag 12 november 2012 21:49 schreef quer het volgende:
[..]
ik durf niet homo abs in te tikken wie weet wat ik zal zien
no offense hè , maar is dit waar homoseksuelen op geilen als waar mannen geilen op tieten?quote:
Sommige homo's fappen hier gaarne op ja. Ik heb ook verhalen gehoord van mannen die gaarne fappen op dolfijnen, iedereen zijn ding.quote:Op maandag 12 november 2012 21:51 schreef quer het volgende:
[..]
no offense hè , maar is dit waar homoseksuelen op geilen als waar mannen geilen op tieten?
inb4 LHquote:Op maandag 12 november 2012 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sommige homo's fappen hier gaarne op ja. Ik heb ook verhalen gehoord van mannen die gaarne fappen op dolfijnen, iedereen zijn ding.
quote:Op maandag 12 november 2012 21:55 schreef Rezania het volgende:
Laatst heb ik ook een fotocollage gezien van twee homo's die in zo'n opblaasbad zaten in een roze badkamer. Ze gingen elkaar ondergooien met smurrie om vervolgens een opblaasdolfijn te schuren en seksuele handelingen met elkaar uit te voeren. Focking raar was dat.
Godverdommequote:Op maandag 12 november 2012 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/magazine/je_gay_wtf_moment_van_de_dag/
Hier is hij.
Hoezo zou ik zoiets verzinnen? Daarvoor heb je het internet.quote:
Een echte ONZ strijder!quote:Op maandag 12 november 2012 22:05 schreef cherrycoke het volgende:
nu achter proxy maar ik kan niks editen
ik had wat meer gehoopt maar alle beetjes helpenquote:
zo ik kan weer normaalquote:Op maandag 12 november 2012 22:06 schreef quer het volgende:
[..]
Een echte ONZ strijder!
geen zorgen je mede maten zullen ervoor zorgen dat je niet voor niets bent gesneuveld
wat is het meest bekeken topic dan?quote:Op maandag 12 november 2012 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Schiet niet echt op he
[ afbeelding ]
Waarom staat dat überhaupt in je AT?quote:Op maandag 12 november 2012 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Schiet niet echt op he
[ afbeelding ]
Geen flauw idee, maar deze komt niet eens in de buurtquote:
Active topics flapdrolquote:Op maandag 12 november 2012 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom staat dat überhaupt in je AT?
quote:
on dingen opdragen en zelf niet eens mee doenquote:
Neuhquote:Op maandag 12 november 2012 22:18 schreef smitjew het volgende:
werkt dat met f5 anders zet ik effe een autokey aan en dan win je zo.
je hebt toch van die site's die je pagina knetter vaak bezoeken en dat soort meuk.quote:Op maandag 12 november 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neuh
FOK! knikkert je er gewoon even vanaf
Ik zou dat niet doen als ik jou wasquote:Op maandag 12 november 2012 22:19 schreef smitjew het volgende:
[..]
je hebt toch van die site's die je pagina knetter vaak bezoeken en dat soort meuk.
wat doe jij met een foto van mijn lichaam?quote:
jij bent mij nietquote:Op maandag 12 november 2012 22:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou dat niet doen als ik jou was
go jor gengquote:
nee , zo ben ik nietquote:
wat gebeurd er dan?quote:Op maandag 12 november 2012 22:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou dat niet doen als ik jou was
quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neuh
FOK! knikkert je er gewoon even vanaf
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
quote:Op maandag 12 november 2012 22:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]wat is geëpdatetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
is dat geen spelfout ?quote:Op maandag 12 november 2012 22:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen idee, het klinkt een beetje Deens.
Ik heb het niet zelf getypt, dus ik weet ook niet wat de originele auteur ermee wou zeggen. Aangezien ik niet beschik over een woordenschat met daarin alle woorden (inclusief vervoegingen), kan ik vanaf hier moeilijk beoordelen of het een spelfout is.quote:
bedankt voor de informatiequote:Op maandag 12 november 2012 22:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb het niet zelf getypt, dus ik weet ook niet wat de originele auteur ermee wou zeggen. Aangezien ik niet beschik over een woordenschat met daarin alle woorden (inclusief vervoegingen), kan ik vanaf hier moeilijk beoordelen of het een spelfout is.
Zit nu op mobiel en ik deed wel mee was om het moraal op te krikkenquote:Op maandag 12 november 2012 22:18 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
on dingen opdragen en zelf niet eens mee doen
Hoeveel views al?quote:Op maandag 12 november 2012 23:11 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
We zitten met smart te wachten TS.
waar blijft de fatsoenlijke op van TS?quote:Op maandag 12 november 2012 21:32 schreef quer het volgende:
bij 5000 views maak ik een fatsoenlijk op
Gun ONZ is een overwinningquote:
Als dat jouw lichaam is ben je echt hommo.quote:Op maandag 12 november 2012 22:20 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
wat doe jij met een foto van mijn lichaam?
hey rezzie alles goedquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als dat jouw lichaam is ben je echt hommo.
want mannen met een gespierd lichaam zijn standaard homo?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als dat jouw lichaam is ben je echt hommo.
Allemaal machogedrag om hun hommoheid te verbergen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:59 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
want mannen met een gespierd lichaam zijn standaard homo?
wel een beetje vergezocht, wat nou als je fitness nou gewoon leuk vind en er van kunt genieten om een gespierd lichaam in de spiegel te zien?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Allemaal machogedrag om hun hommoheid te verbergen.
Dat is zo'n beetje de definitie van homo zijnquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:28 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
wel een beetje vergezocht, wat nou als je fitness nou gewoon leuk vind en er van kunt genieten om een gespierd lichaam in de spiegel te zien?
dat moet je anders even zeggen tegen de echte bodybuilders die daar trainen, of wacht.. de kickboxers die daar trainen na hun kickbox trainingquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:39 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje de definitie van homo zijn
De kickboxers zijn geen homo, de bodybuilders wel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:40 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
dat moet je anders even zeggen tegen de echte bodybuilders die daar trainen, of wacht.. de kickboxers die daar trainen na hun kickbox training
en wat als je, zoals in mijn geval, gewoon een gespierd lichaam hebt (dus geen dikke bodybuilder lichaam) en ook op kickboxen zit?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
De kickboxers zijn geen homo, de bodybuilders wel.
biquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:42 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
en wat als je, zoals in mijn geval, gewoon een gespierd lichaam hebt (dus geen dikke bodybuilder lichaam) en ook op kickboxen zit?
Dan ben je biseksueel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:42 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
en wat als je, zoals in mijn geval, gewoon een gespierd lichaam hebt (dus geen dikke bodybuilder lichaam) en ook op kickboxen zit?
en toch altijd nog mannelijker als jouw zijnquote:
Nou veel plezier met mannelijk zijn met een penis in je mond héquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:44 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
en toch altijd nog mannelijker als jouw zijn
Laatste keer dat ik keek was dit ONZ toch?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:28 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
wel een beetje vergezocht, wat nou als je fitness nou gewoon leuk vind en er van kunt genieten om een gespierd lichaam in de spiegel te zien?
veel plezier he met je bierbuik en je vetrollen, en helemaal niks in je mond kunnen krijgenquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Nou veel plezier met mannelijk zijn met een penis in je mond hé
kijk nog eensquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek was dit ONZ toch?
Ik ben skinny want ik gebruik een boel drugsquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:48 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
veel plezier he met je bierbuik en je vetrollen, en helemaal niks in je mond kunnen krijgen
hoe dat zal veel chickies trekkenquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik ben skinny want ik gebruik een boel drugs
mijn lichaam nee, mijn drugs welquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:49 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
hoe dat zal veel chickies trekken
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:52 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
mijn lichaam nee, mijn drugs wel![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Er staat toch echt 'het meeste views'.
Geniaal.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:10 schreef Fopje het volgende:
Als we dit topic volspammen haalt hij zn record nooit
quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:10 schreef Fopje het volgende:
Als we dit topic volspammen haalt hij zn record nooit
quote:
Een van de toppers op FOK!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Ah toe, nog eentje?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:19 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Weer 100 views van mij. Meer krijg je er niet.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:28 schreef quer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een van de toppers op FOK!
Moeten zo nodig grappig zijn en een record voor dit forum dwarslopenJe gaat van enkelvoud naar meervoud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat's de grapquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je gaat van enkelvoud naar meervoud.
Dat's? Vind je dit grappig ofzo?quote:
Die fout bij de TT is wel om te schamen zeg!quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat's? Vind je dit grappig ofzo?
Daarnaast is het de views, niet het views. Je TT klopt dus niet.
[/grammarnazi]
OP is veranderdquote:
Oh? welke danquote:Op woensdag 14 november 2012 11:04 schreef Fopje het volgende:
In de OP staat dat je meer dan 30.000 views nodig hebtVerander dat maar naar 175.000. En misschien zijn er topics met nog wel meer views.
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:27 schreef EJ403 het volgende:
als dit topic onderaan staat krijgt het natuurlijk nooit views
En waar zie je precies het aantal views?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:12 schreef Fopje het volgende:
ONZ / ONZ TopTipTopic! incl. uitleg banners
In de index (van ONZ), zoiets moet jij toch wel weten?quote:Op maandag 19 november 2012 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En waar zie je precies het aantal views?
Oh, wist niet dat dat topic sticky stond. Dacht dat je van een random topic het aantal views kon zienquote:Op maandag 19 november 2012 18:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
In de index (van ONZ), zoiets moet jij toch wel weten?
Op die manierquote:Op maandag 19 november 2012 18:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat dat topic sticky stond. Dacht dat je van een random topic het aantal views kon zien.
Daaromquote:Op maandag 19 november 2012 18:12 schreef Fopje het volgende:
[..]
Op die manierDat kan voor zover ik weet niet, geen idee eigenlijk
quote:Op maandag 19 november 2012 18:25 schreef Faux. het volgende:
Als dit ooit nog gaat lukken (), ik was erbij.
Heb je nu de leegte die zich schuil houdt in jouw ziel kunnen opvullen? Door deze oh zo grappige poging tot het volmaken van dit topic.quote:
quote:
EDIT: 15.000 viewsquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:28 schreef quer het volgende:
[..]
Heb je nu de leegte die zich schuil houdt in jouw ziel kunnen opvullen? Door deze oh zo grappige poging tot het volmaken van dit topic.
Watquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:28 schreef quer het volgende:
[..]
Heb je nu de leegte die zich schuil houdt in jouw ziel kunnen opvullen? Door deze oh zo grappige poging tot het volmaken van dit topic.
zijn toch tettenquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:48 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Ik zie geen tetten, ze is nog niet eens in een bikini
oh daar had ik het niet op, ik wilde gewoon dit topic vullenquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:58 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Een meid in bikini kan toch gen kwaad?
Gaat het stormen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:00 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
oh daar had ik het niet op, ik wilde gewoon dit topic vullen
faux.quote:
morgen ook?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:16 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Die kans zit er in, ik hou wel van slapen met regen en windstoten.
Laten we de storm beperken tot dit topicquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:16 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Die kans zit er in, ik hou wel van slapen met regen en windstoten.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:17 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
Volgens mij gaat dit topic het nooit redden als iedereen maar nutteloze replies blijft geven
Hoi liefjequote:
Wat zal TS zeggen als ie dit ziet denk je?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:17 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Laten we de storm beperken tot dit topic
Er lopen genoeg domme mensen rondquote:
hoe was je dag?quote:
Dat het hard waaitquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:18 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Wat zal TS zeggen als ie dit ziet denk je?
Gaat wel, lekker rustig. Veel aan jou gedacht. En jouw dag?quote:
Langzaam, lang. Ogen niet van de klok af kunnen houden met jou in m'n gedachtenquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:20 schreef Fopje het volgende:
[..]
Gaat wel, lekker rustig. Veel aan jou gedacht. En jouw dag?
Ah zo liefquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
Langzaam, lang. Ogen niet van de klok af kunnen houden met jou in m'n gedachten
daten?quote:
Oke, waar?quote:
station, achter de grote eikquote:
Ik ben daar om 20:00quote:
ik kom iets later, ik leen even een tijgerpak en een zweepjequote:
Is goed liefje, tot vanavondquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:26 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik kom iets later, ik leen even een tijgerpak en een zweepje
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:26 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is goed liefje, tot vanavondIk neem de bananen wel mee.
Je weet niggerquote:
quote:
Jij komt ook?quote:
quote:
ze moet wel nog iets meenemen vind ikquote:
Station, achter de grote eik. Dat zeg ik netquote:
Inderdaad, als iedereen gewoon iets mee neemt, is er niks aan de handquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
ze moet wel nog iets meenemen vind ik
even een overzichtje:quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Inderdaad, als iedereen gewoon iets mee neemt, is er niks aan de hand
Er zijn zoveel stations lieverdquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:36 schreef Faux. het volgende:
[..]
Station, achter de grote eik. Dat zeg ik net [ afbeelding ]
Kom je er nit uit?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:39 schreef Faux. het volgende:
[..]
even een overzichtje:
faux. = tijgerpak & zweep
fopje = bananen (ja de lange)
blackbeautygeval = ...?
Zaandam westquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:40 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Er zijn zoveel stations lieverd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |