kan aangepast wordenquote:Op maandag 12 november 2012 21:34 schreef Rezania het volgende:
Nee, dan had je iets over tetten in de TT moeten plaatsen.
Ze kunnen ook jouw accountstatus aanpassen, dat zou pas echt een feest zijn.quote:
zouden we ns 1x kunnen samenwerken?quote:Op maandag 12 november 2012 21:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze kunnen ook jouw accountstatus aanpassen, dat zou pas echt een feest zijn.
jep, de echte soldiersquote:Op maandag 12 november 2012 21:35 schreef Hoigast het volgende:
Zitten nu serieus mensen dit topic te f5'en
ik heb de op veranderd en tieten voor jou geplaatst en voor mijquote:Op maandag 12 november 2012 21:34 schreef Rezania het volgende:
Nee, dan had je iets over tetten in de TT moeten plaatsen.
Dude.quote:Op maandag 12 november 2012 21:40 schreef quer het volgende:
[..]
ik heb de op veranderd en tieten voor jou geplaatst en voor mij
quote:Op maandag 12 november 2012 21:43 schreef LompeHork het volgende:
Deze laat ik even open, gewoon om wat andere users te zieken. (en 83 keer op F5 gedrukt)
wat is het record uberhaubtquote:Op maandag 12 november 2012 21:43 schreef LompeHork het volgende:
Deze laat ik even open, gewoon om wat andere users te zieken. (en 83 keer op F5 gedrukt)
quote:Op maandag 12 november 2012 21:43 schreef LompeHork het volgende:
ik durf niet homo abs in te tikken wie weet wat ik zal zienquote:Op maandag 12 november 2012 21:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tieten.
Abs jongen, daar gaat het om.
quote:Op maandag 12 november 2012 21:49 schreef quer het volgende:
[..]
ik durf niet homo abs in te tikken wie weet wat ik zal zien
no offense hè , maar is dit waar homoseksuelen op geilen als waar mannen geilen op tieten?quote:
Sommige homo's fappen hier gaarne op ja. Ik heb ook verhalen gehoord van mannen die gaarne fappen op dolfijnen, iedereen zijn ding.quote:Op maandag 12 november 2012 21:51 schreef quer het volgende:
[..]
no offense hè , maar is dit waar homoseksuelen op geilen als waar mannen geilen op tieten?
inb4 LHquote:Op maandag 12 november 2012 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sommige homo's fappen hier gaarne op ja. Ik heb ook verhalen gehoord van mannen die gaarne fappen op dolfijnen, iedereen zijn ding.
quote:Op maandag 12 november 2012 21:55 schreef Rezania het volgende:
Laatst heb ik ook een fotocollage gezien van twee homo's die in zo'n opblaasbad zaten in een roze badkamer. Ze gingen elkaar ondergooien met smurrie om vervolgens een opblaasdolfijn te schuren en seksuele handelingen met elkaar uit te voeren. Focking raar was dat.
Godverdommequote:Op maandag 12 november 2012 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/magazine/je_gay_wtf_moment_van_de_dag/
Hier is hij.
Hoezo zou ik zoiets verzinnen? Daarvoor heb je het internet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |