hey rezzie alles goedquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als dat jouw lichaam is ben je echt hommo.
want mannen met een gespierd lichaam zijn standaard homo?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als dat jouw lichaam is ben je echt hommo.
Allemaal machogedrag om hun hommoheid te verbergen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:59 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
want mannen met een gespierd lichaam zijn standaard homo?
wel een beetje vergezocht, wat nou als je fitness nou gewoon leuk vind en er van kunt genieten om een gespierd lichaam in de spiegel te zien?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Allemaal machogedrag om hun hommoheid te verbergen.
Dat is zo'n beetje de definitie van homo zijnquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:28 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
wel een beetje vergezocht, wat nou als je fitness nou gewoon leuk vind en er van kunt genieten om een gespierd lichaam in de spiegel te zien?
dat moet je anders even zeggen tegen de echte bodybuilders die daar trainen, of wacht.. de kickboxers die daar trainen na hun kickbox trainingquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:39 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje de definitie van homo zijn
De kickboxers zijn geen homo, de bodybuilders wel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:40 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
dat moet je anders even zeggen tegen de echte bodybuilders die daar trainen, of wacht.. de kickboxers die daar trainen na hun kickbox training
en wat als je, zoals in mijn geval, gewoon een gespierd lichaam hebt (dus geen dikke bodybuilder lichaam) en ook op kickboxen zit?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
De kickboxers zijn geen homo, de bodybuilders wel.
biquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:42 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
en wat als je, zoals in mijn geval, gewoon een gespierd lichaam hebt (dus geen dikke bodybuilder lichaam) en ook op kickboxen zit?
Dan ben je biseksueel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:42 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
en wat als je, zoals in mijn geval, gewoon een gespierd lichaam hebt (dus geen dikke bodybuilder lichaam) en ook op kickboxen zit?
en toch altijd nog mannelijker als jouw zijnquote:
Nou veel plezier met mannelijk zijn met een penis in je mond héquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:44 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
en toch altijd nog mannelijker als jouw zijn
Laatste keer dat ik keek was dit ONZ toch?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:28 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
wel een beetje vergezocht, wat nou als je fitness nou gewoon leuk vind en er van kunt genieten om een gespierd lichaam in de spiegel te zien?
veel plezier he met je bierbuik en je vetrollen, en helemaal niks in je mond kunnen krijgenquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Nou veel plezier met mannelijk zijn met een penis in je mond hé
kijk nog eensquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek was dit ONZ toch?
Ik ben skinny want ik gebruik een boel drugsquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:48 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
veel plezier he met je bierbuik en je vetrollen, en helemaal niks in je mond kunnen krijgen
hoe dat zal veel chickies trekkenquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik ben skinny want ik gebruik een boel drugs
mijn lichaam nee, mijn drugs welquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:49 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
hoe dat zal veel chickies trekken
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:52 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
mijn lichaam nee, mijn drugs wel![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Er staat toch echt 'het meeste views'.
Geniaal.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:10 schreef Fopje het volgende:
Als we dit topic volspammen haalt hij zn record nooit
quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:10 schreef Fopje het volgende:
Als we dit topic volspammen haalt hij zn record nooit
quote:
Een van de toppers op FOK!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Ah toe, nog eentje?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:19 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Weer 100 views van mij. Meer krijg je er niet.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:28 schreef quer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een van de toppers op FOK!
Moeten zo nodig grappig zijn en een record voor dit forum dwarslopenJe gaat van enkelvoud naar meervoud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
dat's de grapquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je gaat van enkelvoud naar meervoud.
Dat's? Vind je dit grappig ofzo?quote:
Die fout bij de TT is wel om te schamen zeg!quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat's? Vind je dit grappig ofzo?
Daarnaast is het de views, niet het views. Je TT klopt dus niet.
[/grammarnazi]
OP is veranderdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |