wat gebeurd er dan?quote:Op maandag 12 november 2012 22:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou dat niet doen als ik jou was
quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neuh
FOK! knikkert je er gewoon even vanaf
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
quote:Op maandag 12 november 2012 22:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]wat is geëpdatetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
is dat geen spelfout ?quote:Op maandag 12 november 2012 22:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen idee, het klinkt een beetje Deens.
Ik heb het niet zelf getypt, dus ik weet ook niet wat de originele auteur ermee wou zeggen. Aangezien ik niet beschik over een woordenschat met daarin alle woorden (inclusief vervoegingen), kan ik vanaf hier moeilijk beoordelen of het een spelfout is.quote:
bedankt voor de informatiequote:Op maandag 12 november 2012 22:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb het niet zelf getypt, dus ik weet ook niet wat de originele auteur ermee wou zeggen. Aangezien ik niet beschik over een woordenschat met daarin alle woorden (inclusief vervoegingen), kan ik vanaf hier moeilijk beoordelen of het een spelfout is.
Zit nu op mobiel en ik deed wel mee was om het moraal op te krikkenquote:Op maandag 12 november 2012 22:18 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
on dingen opdragen en zelf niet eens mee doen
Hoeveel views al?quote:Op maandag 12 november 2012 23:11 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
We zitten met smart te wachten TS.
waar blijft de fatsoenlijke op van TS?quote:Op maandag 12 november 2012 21:32 schreef quer het volgende:
bij 5000 views maak ik een fatsoenlijk op
Gun ONZ is een overwinningquote:
Als dat jouw lichaam is ben je echt hommo.quote:Op maandag 12 november 2012 22:20 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
wat doe jij met een foto van mijn lichaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |