Waarom dan niet?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Godsklere zeg, jij bent ook niet het helderste licht? Natuurlijk geloof ik dat niet.
Ze zeggen altijd dat het voor een "vader" of een "vriend" is, maar als je niet doorhebt dat ze daar zichzelf mee bedoelen ben je gewoon te stom voor woorden. 'T is een stille schreeuw van aandacht die niemand hoort.quote:
En wat doet het met je?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd dat het voor een "vader" of een "vriend" is, maar als je niet doorhebt dat ze daar zichzelf mee bedoelen ben je gewoon te stom voor woorden. 'T is een stille schreeuw van aandacht die niemand hoort.
Maakt mij droevig, daarom like ik de status ook. Mijn stukje hulp en een reikende arm naar de hulpbehoevende onbekende facebooker.quote:
Merk je zelf niet dat het jou frustreert en dat je hier het toch moet neerzetten?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maakt mij droevig, daarom like ik de status ook. Mijn stukje hulp en een reikende arm naar de hulpbehoevende onbekende facebooker.
Ik vraag mij eigenlijk af welke droeftoeter nou bedenkt van "Goh, laat ik een account aanmaken en hem "1 million likes and my dad quits drugs. Please help." noemen".quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:44 schreef HSG het volgende:
[..]
Merk je zelf niet dat het jou frustreert en dat je hier het toch moet neerzetten?
Hoe ga je het oplossen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik vraag mij eigenlijk af welke droeftoeter nou bedenkt van "Goh, laat ik een account aanmaken en hem "1 million likes and my dad quits drugs. Please help." noemen".
Dan ben je ook een speciaal geval.
XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XDquote:
Heel herkenbaar.. een kennis van mij heeft ook een maagverkleining gehad en elke kilo die ze afvalt moet op FB, en iedereen is zooooooooo trots op haar....quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:37 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Zo had ik iemand in mijn vriendenlijst die steeds heel trots ging posten hoe veel ze ondertussen was afgevallen (soms in kilo's en soms in de zin van: kleren passen nu alweer niet meer)
Ten eerste was er heel veel gewicht om kwijt te raken
Ten tweede heeft ze een maagverkleining/band/ballon gehad, zo is er natuurlijk niet veel moeite aan om af te vallen.
Maar ja, zij vindt zichzelf ook een nerd omdat ze LOI opleidingen doet,
Vind ik ook. Ik vind je gewicht onder controle houden sowieso een kwestie van discipline voor zover het niet wordt veroorzaakt door een ziekte waarop je geen invloed hebt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:31 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Ik vind een maagband puur gebrek een discipline maar dat is weer een andere discussie
Ja, gewoon naar je profiel gaan en op likes klikken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:39 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Is er ergens een overzicht waar je kunt zien wat je precies allemaal hebt geliked (aan foto's, statussen, etc)? Ik moet altijd opletten wanneer ik scroll dat ik niet perongeluk iets like wat ik helemaal niet zou willen liken.
Ik krijg dan de artiesten die ik heb geliked, maar niet het overzicht met zaken die ik van vrienden heb geliked. Althans, als er überhaupt wel zo'n overzicht daarvan op Facebook te vinden is.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, gewoon naar je profiel gaan en op likes klikken.
of /favorites achter de url van je profiel zetten.
Oh zoooquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:50 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik krijg dan de artiesten die ik heb geliked, maar niet het overzicht met zaken die ik van vrienden heb geliked. Althans, als er überhaupt wel zo'n overzicht daarvan op Facebook te vinden is.
Haha, is oké. Weet iemand of het instelbaar is om een melding/waarschuwing te krijgen voordat je iets liked? Als ik perongeluk met mijn muis ergens op klik, like ik het direct en kan ik vervolgens geeneens zien/weten dat ik het heb geliked. Vrij frustrerend.quote:
Op je profiel klikken en dan activiteitenlogboek.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:39 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Is er ergens een overzicht waar je kunt zien wat je precies allemaal hebt geliked (aan foto's, statussen, etc)? Ik moet altijd opletten wanneer ik scroll dat ik niet perongeluk iets like wat ik helemaal niet zou willen liken.
Werkt niet echt als je soms halve chatsessies op een wall hebtquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op je profiel klikken en dan activiteitenlogboek.
Fijn dat je het haar even uitlegt.quote:
Als het van een vriend afkomstig is, dan staat dat er over het algemeen bij ('Pietje Puk likes Merk X'). Er blijkt wel een optie te zijn om te voorkomen dat je zelf bij zo'n advertentie wordt genoemd (in de instellingen onder Facebook Adverts), dus misschien helpt het als je je vrienden vraagt om dat uit te schakelen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:35 schreef Federer-fan het volgende:
Wat ik de laatste tijd erg irritant vind zijn die 'sponsored stories' die je ongevraagd tussen alle status updates komen. Is er een manier om na te gaan van wie van je vrienden zo'n sponsored story afkomstig is? En kun je via de instellingen alle sponsored stories blokkeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |