"Here is some leaked Black Ops 2 information from an industry contact at Activision. Although he is just an associate producer, he has been telling me all about the game. This information is 100% correct, and verified, and I will not reveal my friends name. He doesnt even know I am posting this. I will provide no other details, as I do not know anything more than this, so please do not ask."quote:Op 28 april aanstaande zal de eerste trailer verschijnen van Call of Duty: Black Ops 2. Deze Debut Trailer verschijnt precies twee jaar na de eerste trailer van de eerste Black Ops. Bovenstaand plaatje stond namelijk korte tijd op de officiële Call of Duty.com site, maar werd snel na ontdekking weer offline gehaald.
Het plaatje is ontdekt op een vrij simpele manier. De ontdekker heeft de link naar plaatjes van Modern Warfare 3, http://www.callofduty.com/mw3/images, vervangen door http://www.callofduty.com/bo2/images. De URL is ondertussen offline gehaald door Activision.
Wat we van deze trailer moeten verwachten, is nog onbekend, maar het zal vast en zeker weer voor veel spanning en spektakel zorgen!
Die zijn er om geen rood stipje te krijgen op de mini mapquote:Op maandag 12 november 2012 15:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Supressors zijn er alleen voor de flinch. Gewoon M9 silenced stylo.
M9 + silencer was rood stipje op de map in MW2.quote:Op maandag 12 november 2012 15:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die zijn er om geen rood stipje te krijgen op de mini map
Jep. Nog niet officeel aangekondigd. Maar wel al voice acteurs voor ingehuurdquote:Op maandag 12 november 2012 15:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat zal er volgend jaar zijn? MW4?
MG42 ofzoiets had dit toch ook?quote:Op maandag 12 november 2012 15:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
M9 + silencer was rood stipje op de map in MW2.
quote:Op maandag 12 november 2012 15:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jep. Nog niet officeel aangekondigd. Maar wel al voice acteurs voor ingehuurd
Ja ik snapte de flinch comment ook nietquote:Op maandag 12 november 2012 15:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die zijn er om geen rood stipje te krijgen op de mini map
Bedoelde dit: reduces the muzzle flash of the weapon.quote:Op maandag 12 november 2012 15:43 schreef BzP het volgende:
[..]
Ja ik snapte de flinch comment ook niet
Aight, daar heb ik nooit veel last van.quote:Op maandag 12 november 2012 15:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Bedoelde dit: reduces the muzzle flash of the weapon.
Resume:quote:Op maandag 12 november 2012 15:39 schreef Stink-ui het volgende:
Zucht, ik vind het echt een update zo van bo1 ik wacht nog even tot mw4
Sowieso "Ik wacht wel even tot mw4" Net of dat geen update wordtquote:Op maandag 12 november 2012 16:00 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Resume:
MW2 was een update van MW.
MW3 was een update van MW2.
BO is een spin-off van MW
BO 2 is een update van BO
What's your point?
quote:Op maandag 12 november 2012 16:13 schreef over_hedge het volgende:
Elite is dit jaar gratisDat is wel beter
In-fucking-deed.quote:Op maandag 12 november 2012 16:08 schreef BzP het volgende:
[..]
Sowieso "Ik wacht wel even tot mw4" Net of dat geen update wordt
Wat?quote:
Ik vond de MP van BO1 veeeeel meer relaxed en laid back aanvoelen, geen idee waarom. Alsof het beter gebalanceerd was ofzo.quote:Op maandag 12 november 2012 16:17 schreef lipjes het volgende:
Tevens, de enige reden dat ik BO2 wel koop en MW3 niet.
Het is anders, een andere setting.
Hopen dat de SP ook een beetje de moeite waard is en niet alleen maar quicktime events....
Komt goed, ik ga denk ik uav + c-uav en hellstorm gebruiken.quote:Op maandag 12 november 2012 14:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
mee eens!
Ik ga wel zorgen dat standaard iemand van mijn party counter uav ana heeft
Ik sowieso uav. c uav weet ik nog niet. Eerst andere killstreaks uitproberenquote:Op maandag 12 november 2012 16:31 schreef MarkM het volgende:
[..]
Komt goed, ik ga denk ik uav + c-uav en hellstorm gebruiken.
Die swarm is leuk! Stealth chopper ook, beetje jammer dat hij zo laag vliegt dat je hem makkelijk ziet.quote:Op maandag 12 november 2012 16:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik sowieso uav. c uav weet ik nog niet. Eerst andere killstreaks uitproberen
Ja, die swarm is alleen 1900 puntenquote:Op maandag 12 november 2012 16:33 schreef MarkM het volgende:
[..]
Die swarm is leuk! Stealth chopper ook, beetje jammer dat hij zo laag vliegt dat je hem makkelijk ziet.Dus aan het stealth gebeuren heb je niet zoveel.
38 claymores slopen en je hebt hem!quote:Op maandag 12 november 2012 16:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, die swarm is alleen 1900 puntenDus die ga ik niet instellen
Voeg mash-nl maar toe. ik speel bijna altijd in een party. Als je objective speelt mag je wel mee doen.quote:Op maandag 12 november 2012 16:29 schreef wuuht het volgende:
zijn er mensen die ik op de ps3 kan toevoegen, mijn psn naam is wauturr.
Ja.quote:Op maandag 12 november 2012 16:42 schreef bobbernaut het volgende:
Kan je zombies met 2 of meer spelers splitscreen spelen?
Het is nu gratis omdat de maps er niet meer bijzitten. Die zijn nu los voor 50¤ te koop.quote:Op maandag 12 november 2012 16:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat?Vorig jaar koste dat nog geld. Naja je kon wel gratis account maar kon je veel dingen niet mee wat nu wel kan.
Ja dat weet ik. Maar videos en contest en clans etc was eerst alleen als je die 50 euro betaald had. Nu is dat wel gratis. Nu betaal je alleen extra als je de maps wilt.quote:Op maandag 12 november 2012 16:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is nu gratis omdat de maps er niet meer bijzitten. Die zijn nu los voor 50¤ te koop.
quote:Op maandag 12 november 2012 16:42 schreef DoofenSchmirz het volgende:
http://www.cracked.com/ph(...)-new-call-duty-game/
jaa, ook s&d (vind ik zo vet)quote:Op maandag 12 november 2012 16:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Voeg mash-nl maar toe. ik speel bijna altijd in een party. Als je objective speelt mag je wel mee doen.
We spelen eigenlijk meestal dominationquote:
Er zijn veel meer saturns openquote:Op maandag 12 november 2012 19:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Als ik Amsterdam woonde overwoog ik toch om voor deze keer een spelletje snachts te kopen..
Want 33 euro is wel een hele leuke prijs voor een game
Via bol.com was toch wel met nuketown?quote:Op maandag 12 november 2012 20:36 schreef gniffie het volgende:
Nuketown was toch enkel met de pre-order te krijgen. Zwak hoor
oh echtquote:Op maandag 12 november 2012 20:43 schreef over_hedge het volgende:
nuketown zombies is weer anders dan gewoon nuketown
ja denk het? Weet het niet zekerquote:
Het jaar daarop blops 3 komt uit op de ps4 en xbox 720 met een nieuwe enginequote:Op maandag 12 november 2012 15:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat zal er volgend jaar zijn? MW4?
Ik zeg doenquote:Op maandag 12 november 2012 21:30 schreef xminator het volgende:
MM groningen is klaar voor de release zag ik, stond een humvee en een jeep voor de deur. Heb nooit zo een nachtelijke release meegemaakt en woon nu vlakbij de MM zal ik gaan?
Ja laat maar weten hoe het was fotootje of zo dan kan ik lekker thuis blijven okquote:Op maandag 12 november 2012 21:30 schreef xminator het volgende:
MM groningen is klaar voor de release zag ik, stond een humvee en een jeep voor de deur. Heb nooit zo een nachtelijke release meegemaakt en woon nu vlakbij de MM zal ik gaan?
Same, kon het niet weerstaanquote:Op maandag 12 november 2012 21:40 schreef maurisioo het volgende:
Heb nu al spijt dat ik het spel gekocht heb. Had beter kunnen wachten tot het wat goedkoper zou worden.
zou je mij kunnen toevoegen 2.88 kdr op bo en redelijk objectief spelend, speelde altijd in partys van 5/6 en dan 1 uav cuav en blackbird en dan als 1 iemand blackbird had gewoon unlimited blackbirdquote:Op maandag 12 november 2012 17:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
We spelen eigenlijk meestal domination
Voeg mij maar toe: mash-nl stuk makkelijker dan jouw naamquote:Op maandag 12 november 2012 21:50 schreef Neejman het volgende:
[..]
zou je mij kunnen toevoegen 2.88 kdr op bo en redelijk objectief spelend, speelde altijd in partys van 5/6 en dan 1 uav cuav en blackbird en dan als 1 iemand blackbird had gewoon unlimited blackbirdpsn is trouwens D0MiiNAT0R7 met 2 nullen als o
Is op consoles ook al jaren kut daarom koop ik geen CoD meer. Ik had nog hoop dat het in blops2 goed zou komen, maar neequote:Op maandag 12 november 2012 21:54 schreef gniffie het volgende:
PC versie heel erg verneukt dus
[ afbeelding ]
![]()
Ik ga wel.... met MW3 ook gegaan. Is op zich wel grappig om mee te makenquote:Op maandag 12 november 2012 21:30 schreef xminator het volgende:
Maar ik ga hem toch niet kopen, twijfels twijfelsquote:Op maandag 12 november 2012 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga wel.... met MW3 ook gegaan. Is op zich wel grappig om mee te maken
En anders kan ik hem pas donderdag ophalen.
haha komt goed ik voeg je morgen toe!quote:Op maandag 12 november 2012 22:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Voeg mij maar toe: mash-nl stuk makkelijker dan jouw naamWe spelen met 3 goede spelers, en 2 die niet zo goed zijn. Maar spelen wel objectief. We speelde black ops vaak met zijn 3en en hadden dat ook altijd, 1 iemand haalt black bird. de andere 2 vlak er na ook
Is wel vet altijd
quote:Op maandag 12 november 2012 23:20 schreef rickyszz het volgende:
Hij is verzonden morgen en al om 12 uur vrij van school![]()
1 min punt alleen al, de AK74U en iets minder erg de Famas zitten er alleen niet bij
Hij speelde gewoon fijn, zal mij een worst wezen dat het een noob wapen is.quote:Op maandag 12 november 2012 23:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Al zat hij er wel bij, wie zegt dat ze dan hetzelfde spelen als in BO? En wees maar niet bang hoor, er zal vast wel weer een noob wapen bijzitten als de 74u....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja de meeste zijn wel een beetje klaar met CODquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
Het was helemaal niet drukBij MW3 was het 10 keer zo druk.
Maar heb wel een leuke tas en een poster
Waarom vraag je dan? Op dit tijdstip dat iedereen COD kan downloaden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:41 schreef stoeltafel het volgende:
Alleen het installeren gaat wel heel traag. Doe er 55min over zegt steam.
Waarom gaat dit zo traag? 2mb per seconde en ik moet 12168mb installeren
Installeren via steam is toch juist downloaden? Hij moet toch de bestanden ophalen en installeren op je systeem. Dat duurt gewoon lang nu omdat er zat mensen zijn die ook nu die bestanden aan het ophalen zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:48 schreef stoeltafel het volgende:
Heb het niet over downloaden maar over installeren. Raar dat het zo langzaam gaat. Het lijkt al iets sneller te gaan maar vaag is een installatie van een dvd wel snel. Windows 7 deed ik laatst 15min over. Zit nu op 1/3
Volgens mij installeert die toch de 12GB vanaf de dvd. Lijkt er wel op want hij maakt veel lawaai. Gelukkig is het einde inzicht, ben echt benieuwd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:53 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Installeren via steam is toch juist downloaden? Hij moet toch de bestanden ophalen en installeren op je systeem. Dat duurt gewoon lang nu omdat er zat mensen zijn die ook nu die bestanden aan het ophalen zijn.
Hahahaha nu zie ik het.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:55 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Volgens mij installeert die toch de 12GB vanaf de dvd. Lijkt er wel op want hij maakt veel lawaai. Gelukkig is het einde inzicht, ben echt benieuwd.
Damn zou het ook wel willen man. Lekker gamen voor geldquote:
Ja fuck ook al die maps die je niet kent, elke keer de verkeerde kant oplopenquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:42 schreef SoldMayor het volgende:
Eerste avond zit er op. K/D van 0.92![]()
Je wordt echt alleen maar van de zijkant of van achteren neer gekankerd.
Waarom verwijder je mij op Steamquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:55 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Volgens mij installeert die toch de 12GB vanaf de dvd. Lijkt er wel op want hij maakt veel lawaai. Gelukkig is het einde inzicht, ben echt benieuwd.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 07:23 schreef Blester het volgende:
Pas 14:00-16:00 BO2 binnen ,kut intertoys.
had ik ook bij intertoys lolquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:53 schreef TimKuik het volgende:
Bij Next-Level hebben ze de game nog met Nuketown zonder dat je een Pre-order nodig hebt
Doet me in de verte denken aan de soundtrack van Deus Exquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:52 schreef DoofenSchmirz het volgende:
-
De Main Theme van BO2 had ik nog niet gehoord maar mijn God, wat een vette track!
Helemaal door die installatie bij de HMH had ik echt zoiets van Fuck Yeah!
Klopt ja!quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:32 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Doet me in de verte denken aan de soundtrack van Deus Ex, wel vette track
How do you kill that which has no life?quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:34 schreef Alovenac het volgende:
http://nl.twitch.tv/therace
Gasten die elkaar afwisselen 24/7 lang om als eerste account op de gehele wereld van max 10 prestiges te hebben gehaald.
Och je kan het als geen leven zien. Maar ze hebben samsung als sponsor. Dus zullen er goed voor betaald krijgen. Dus ik zou het ook best willen doen dan hoorquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:37 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
How do you kill that which has no life?
Was een quote uit South Park die wel van toepassing is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Och je kan het als geen leven zien. Maar ze hebben samsung als sponsor. Dus zullen er goed voor betaald krijgen. Dus ik zou het ook best willen doen dan hoor
quote:Op maandag 12 november 2012 20:36 schreef gniffie het volgende:
Ja en dat was gvd een lesbienne..... Go figure.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:43 schreef DSS24 het volgende:
Ik was net als DoofenSchmirz op het event en deel zijn mening. Een volgende keer ben ik er niet te vinden. Ik dacht van te voren wel dat er alleen dikke pukkelnerds te vinden waren maar dat viel heel erg mee. In het IGN team zat zelfs een knap meisje
Been there, done that. Als freelance reviewer. Het is niet alleen feest en gamen hoor. Deadlines, NDA's, embargo's, etc. Brengt heel veel stress en druk mee.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:42 schreef rival het volgende:
tsja van gamen een bron van inkomsten maken, ik zie het wel zitten.
Is gewoon de zelfde code neem ik aanquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:54 schreef RickJamez het volgende:
Hoe zit het met dubbel xp?
Gaymania zei dat t in de game zat, maar der zit alleen een code voor nuketown in.
Weet iemand hier meer van?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:54 schreef RickJamez het volgende:
Hoe zit het met dubbel xp?
Gaymania zei dat t in de game zat, maar der zit alleen een code voor nuketown in.
Weet iemand hier meer van?
http://mltiplyr.com/2012/(...)-if-you-pre-ordered/quote:Activision announced recently that people who download the pre-order bonus map Nuketown 2025 will be eligible to take part in the first Black Ops 2 double XP weekend.
Kicking of just three days after Black Ops 2′s launch on Friday, November 16th, and running through until Sunday, November 18th, the first Black Ops 2 double XP weekend is certainly something you don’t want to be missing out on if you’re an avid Call of Duty player. I mean, you wouldn’t want to be left out in the cold, would you!
Bedankt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]
http://mltiplyr.com/2012/(...)-if-you-pre-ordered/
ik vond mw3 zo verschrikkelijk slecht, hij werd over het algemeen veel slechter ontvangen dan mw2 en boquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:29 schreef Sexy_Steve het volgende:
Ik heb vannacht een paar uurtjes zitten spelen na de release. voor die tijd had ik MW3 gespeeld. maar wat een verschil zeg met MW3. Vooral de menu's zijn stukken minder overzichtelijk (ook vaak erg druk en lastig te lezen wat nu waar staat). Ik moet in ieder geval wel erg wennen aan de maps ook. ze lijken erg klein en het eerste wat ik dacht was: IK MIS MW3!
Maar het doet wel allemaal wat realistischer aan, het kruipen over de grond, het springen en ergens op klimmen ook. Verder is het denk ik eerst uitzoeken hoe alles werkt, wat de beste wapens zijn en hoe de maps in elkaar steken.
Ik vraag me sterk af of ik BLOPS 2 net zoveel zal spelen als MW3 of dat ik in de loop der tijd toch weer MW3 zal gaan spelen...
Had eerder al een vlugge rev geschreven:quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:39 schreef DuTank het volgende:
Wat vinden we ervan? Ik ben nu op weg naar Amsterdam en als het goed is ligt ie klaar als ik thuis ben
quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:50 schreef lipjes het volgende:
Tevens even mijn vlugge mening over de MP.
Op zich is die wel leuk, spawnpoints zijn aardig verbeterd.
Verder is het wel veel van hetzelfde.
De 3 maps die ik heb gespeeld waren leuk, speelde lekker weg.
Maar ben bang dat ik de MP vrij snel weer links laat liggen, mis toch een beetje de variatie in je game-modes (kan zijn dat er nieuwe zijn, nog niet gekeken).
De maps die ik gisteren heb gespeeld zagen er aardig uit, maar je merkt ook wel de beperkingen van de engine.
Vanavond de rest, eerst eens verder spelen.
dat over de spawns doet me deugdquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:41 schreef lipjes het volgende:
[..]
Had eerder al een vlugge rev geschreven:
[..]
Wehehequote:Op dinsdag 13 november 2012 12:48 schreef DoofenSchmirz het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)-abuis-mass-effect-2
Colossal fuckup is colossal.
Foutje van Bart Smit denk ik. Het is een voucher. Zit niet in het doosje?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:30 schreef Catch_me het volgende:
Gasten hoe zit het met de steam versie van BO2? Ik krijg hem net binnen van Bartsmit, maar er zit geen code voor nuketown 2025 bij?
Nee alleen de serial voor steam, maar er hoort dus een voucher bij te zitten? Dan ga ik ff bellen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:31 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Foutje van Bart Smit denk ik. Het is een voucher. Zit niet in het doosje?
Volgens mij wel. Lemme checkquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:32 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Nee alleen de serial voor steam, maar er hoort dus een voucher bij te zitten? Dan ga ik ff bellen.
Die menu's zijn altijd even wennen, over een week weet je niet beterquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:29 schreef Sexy_Steve het volgende:
Ik heb vannacht een paar uurtjes zitten spelen na de release. voor die tijd had ik MW3 gespeeld. maar wat een verschil zeg met MW3. Vooral de menu's zijn stukken minder overzichtelijk (ook vaak erg druk en lastig te lezen wat nu waar staat). Ik moet in ieder geval wel erg wennen aan de maps ook. ze lijken erg klein en het eerste wat ik dacht was: IK MIS MW3!
Maar het doet wel allemaal wat realistischer aan, het kruipen over de grond, het springen en ergens op klimmen ook. Verder is het denk ik eerst uitzoeken hoe alles werkt, wat de beste wapens zijn en hoe de maps in elkaar steken.
Ik vraag me sterk af of ik BLOPS 2 net zoveel zal spelen als MW3 of dat ik in de loop der tijd toch weer MW3 zal gaan spelen...
Dat is toch gewoon aangekondigd van tevoren?quote:Op maandag 12 november 2012 20:36 schreef gniffie het volgende:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:21 schreef maurisioo het volgende:
Ah krijg black ops vanmiddag in huis denk ik. Alleen sinds mijn pc kapot is zal ik nog even moeten wachten met spelen. Maar is het mogelijk om het spel eerst op een andere pc te installeren en zodra ik mijn eigen heb hem daarop te spelen?
Mijn licentie (alleen licentie besteld, geen doosje, bij G2Play) was wel gelijk goed voor nuketown geloof ik, zag hem in ieder geval in de MP staan, maar nog niet getest.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:32 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Nee alleen de serial voor steam, maar er hoort dus een voucher bij te zitten? Dan ga ik ff bellen.
Je kan het nu via andere wegen ook gewoon krijgen hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Die menu's zijn altijd even wennen, over een week weet je niet beter
Vind het wel jammer dat je nu in één prestige niet alle wapens/equipement kan gebruiken. Als je 10e prestige haalt, kan je dan wel aan het einde alles krijgen? Anders zijn er dus dingen die je nooit kan gebruiken.
[..]
Dat is toch gewoon aangekondigd van tevoren?
Dan moet gniffie niet zeurenquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:55 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Je kan het nu via andere wegen ook gewoon krijgen hoor.
Als je de Seasonpass bijvoorbeeld koopt dan zit het daar ook al bij
Wat?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:07 schreef rickyszz het volgende:
Hehe na 20 x hem hebben erin te hebben gedouwd leest ie hem
Ik deed die disc erin leest ie hem niet en spuugt ie hem eruit: ')quote:
Maar.. maar... hoe kan een computer nou spugen dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:10 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ik deed die disc erin leest ie hem niet en spuugt ie hem eruit: ')
Heeft ie altijd last van bij nieuwe spellen
Xbox of PS3 waarschijnlijk. Die spugen in je gezicht en verkrachten je cavia.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:14 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Maar.. maar... hoe kan een computer nou spugen dan?
Ben ik even blij dat ik een pc gebruik en geen cavia heb.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:16 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Xbox of PS3 waarschijnlijk. Die spugen in je gezicht en verkrachten je cavia.
Wat heeft die cavia je ooit misdaanquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:16 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Xbox of PS3 waarschijnlijk. Die spugen in je gezicht en verkrachten je cavia.
ik heb ergens gelezen dat wapens een eigen prestige kennen. En dat als jij zelf prestiged, je wapens blijven waar je gebleven was.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Die menu's zijn altijd even wennen, over een week weet je niet beter
Vind het wel jammer dat je nu in één prestige niet alle wapens/equipement kan gebruiken. Als je 10e prestige haalt, kan je dan wel aan het einde alles krijgen? Anders zijn er dus dingen die je nooit kan gebruiken.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:21 schreef maurisioo het volgende:
Ah krijg black ops 2 vanmiddag in huis denk ik. Alleen sinds mijn pc kapot is zal ik nog even moeten wachten met spelen. Maar is het mogelijk om het spel eerst op een andere pc te installeren en zodra ik mijn eigen heb hem daarop te spelen?
je moet dan toch een account aanmaken? Ik denk van wel, gewoon dezelfde inlognaam / wwquote:
pc heeft ook muis en keyboard, ook grotere fovquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:34 schreef GlenSpey het volgende:
Vanmiddag deze game halenzit alleen nog te twijfelen.... Wordt t de pc of de ps3 versie. Pc heeft mijn voorkeur omdat graphics (en goedkoper) :p maar als de ps3 community groter is....
Oke. Nouja, ga het gewoon proberen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je moet dan toch een account aanmaken? Ik denk van wel, gewoon dezelfde inlognaam / ww
Dit had je allemaal makkelijk van tevoren uit kunnen vinden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:40 schreef Proletariaat het volgende:
Godverdomme wat een kutspel, veel verwachtte ik er niet van maar dit is gewoon ruk. Graphics echt gewoon slechter dan bo1,menu's zijn hoer en de maps ook echt ducking saaijammer dit
Wat snap je niet aan die menu's?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:40 schreef Proletariaat het volgende:
Godverdomme wat een kutspel, veel verwachtte ik er niet van maar dit is gewoon ruk. Graphics echt gewoon slechter dan bo1,menu's zijn hoer en de maps ook echt ducking saaijammer dit
en dat moet het minder kut maken?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dit had je allemaal makkelijk van tevoren uit kunnen vinden.
Jammer iddquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:43 schreef maurisioo het volgende:
Wanneer maken ze weer een WO2 spel zoals cod1 en 2? Die sfeer vond ik altijd wel leuk daar. CoD5 daarintegen totaal niet.
Nee, maar dat maakt jou wel een grotere zeikert.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:00 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
en dat moet het minder kut maken?
Wat jou geestelijk gezien dus niet veel ouder maakt dan de kinderen waartegen je het hebt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:08 schreef SunTzu het volgende:
De Spacevietnamees in mij komt weer naar boven, systeem aan het updaten, nuketown installeren en dan is het tijd om kinderen te laten flippen terwijl ik ze wijs probeer te maken dat ik hun moeder heb geneukt
pc?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:40 schreef Proletariaat het volgende:
Ik maar ik moet hem nog halen dalijk.quote:
Ok.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt jou wel een grotere zeikert.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:10 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Wat jou geestelijk gezien dus niet veel ouder maakt dan de kinderen waartegen je het hebt.
HIGH FIVE!
PostNL he.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:15 schreef Polyfemos het volgende:
Kreeg maandag het bericht van bol.com dat hij verzonden was, maar heb 'm nog steeds niet binnen
Ik zeg ook nergens dat het een slecht iets is he?quote:
Heb je de pc versie of console?quote:
Console (xbox)quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:26 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Heb je de pc versie of console?
Gelukkig, dan is er nog hoop voor de PC versie.quote:
Bijzonder slechte review.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:02 schreef stoeltafel het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)atief-conclusie.html
wow een 9 !
Ik weet hetquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:26 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het een slecht iets is he?
Was al gepost vrind.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:35 schreef SteveBudin het volgende:
Lol
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=3002174
en
DVD2 kan je vinden in de Mass Effect Trilogy box
Ik kreeg GTA V in disc 2quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:52 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Wie heeft de PC versie gekocht en kan bevestigen dat hier NIET Mass Effect 2 inzit?
Nou, dan ga ik de gok wel wagen.quote:
Maat van me kreeg Lego Star Wars.. Het is een grote gok hoorquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:55 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik de gok wel wagen.
Normaal ga ik eerst de SP door, maar omdat ik gisteren op tijd naar bed wilde ff snel een uurtje de MP gedaan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:51 schreef Max-Westerman het volgende:
Spel is binnen nu kijken wanneer ik tijd heb om te spelen
Beginnen jullie trouwens meteen met de MP?
IK!quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:52 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Wie heeft de PC versie gekocht en kan bevestigen dat hier NIET Mass Effect 2 inzit?
3d moet verder ontwikkeld worden, het is echt niet te doen dit moment iddquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:08 schreef rickyszz het volgende:
Voor degenen die het nog niet wisten, je kan nu ook in anaglyph 3D dus met rood groen bril in 3D spelen, best wel geinig, maar al na 5 min al koppijn
Sorry, had ook geen zin om een heel topic te lezen van een spel wat ik toch niet speel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:51 schreef SunTzu het volgende:
Ik heb het embleem maken zo gemistDat is niet de kleur van een vietnameesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Junge hoe witte gij da nou wirquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is niet de kleur van een vietnamees
Stond duidelijk bij, zolang de voorraad strekt. Had je kunnen verwachten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:48 schreef Blester het volgende:
Leuk zo'n actie van Intertoys, krijg je alleen het spel geleverd... Kut lokkertjes van die Intertoys altijd
Vorige keer was het een headset, niemand die ooit een headset heeft gekregenquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:59 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Stond duidelijk bij, zolang de voorraad strekt. Had je kunnen verwachten.
Tevens, wie wil er nou een CoD pet en shirt.![]()
Is dat goed of slecht qua controls? En wat is fov?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
pc heeft ook muis en keyboard, ook grotere fov
localquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:08 schreef Vault-Boy het volgende:
Kan je trouwens alleen zombies spelen met een internetverbinding? Wilde zombies spelen maar zie nergens staat dat je het solo kan spelen. Ik heb alleen de optie online maar de servers liggen eruit volgens mij
Klopt, bij mij al 3/4 keerquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:23 schreef CornflakesXL het volgende:
bevalt het een beetje?
Me broertje is nu aan het spelen0,0
hij liep net wel vast bij ons op de ps3.
Das geen bug, die neger is blind.quote:
Op de Xbox heb ik geen een probleem gehad met party's en samen in een game komenquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:21 schreef SunTzu het volgende:
Ik dacht fuck online ff, een party die steeds uit elkaar valt en vastlopers en shit. Dus ik startte de campaign; na het eerste filmpje komt een scherm Downloading Game Settings en hier staat ie nu al 5 minuten op.
edit: Aah die schildpadteef doet het al.
Betere support ivm met patches etc en als je voor de graphics wilt gaan dan zou ik de PC doenquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:29 schreef GlenSpey het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet wat beter is: PS3 of PC. Wie heeft het verlossende antwoord?
Koop een fatsoenlijke pcquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:33 schreef Ramkraker het volgende:
Ga nu al stuk om BO2 op de PC, wat een LAGG en 10fps ofzo?
Intel Core i7 3770 met een GTX670 en 8GB ram.. fatsoenlijk genoegquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:36 schreef Xblister het volgende:
[..]
Koop een fatsoenlijke pc
spel is echt baasachtig goed ivm de vorige versies
Krakers hebben daar doorgaans geen geld voorquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:36 schreef Xblister het volgende:
[..]
Koop een fatsoenlijke pc
spel is echt baasachtig goed ivm de vorige versies
Oke, dan heb ik er 4.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:51 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
3 en met hardenend edition 4 ( nuketown )
quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:52 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oke, dan heb ik er 4.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is wel minder.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:59 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een flikkers bij Bol.com.
Expres pre-order gedaan, zodat Nuketown erbij zou zitten. Krijg ik vanmiddag dus gewoon BO2 binnen zonder Nuketown
Ah dan heb ik dat ook. Ik dacht dat hij er wel gewoon bij zou zitten, kon hem nog niet spelen, dus weet niet zeker.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:59 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een flikkers bij Bol.com.
Expres pre-order gedaan, zodat Nuketown erbij zou zitten. Krijg ik vanmiddag dus gewoon BO2 binnen zonder Nuketown
heb je hem al open gemaakt?quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, wat denk je dat ik ga doen![]()
Kan ik het zeker weer terug gaan sturen
Als op de achterkant van het hoesje geen Nuketown 2025 staat zit hij er niet bij kwam ik achter.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:00 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah dan heb ik dat ook. Ik dacht dat hij er wel gewoon bij zou zitten, kon hem nog niet spelen, dus weet niet zeker.
Heb ik ook niet. Raar. Zal er morgen even heen bellen dan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als op de achterkant van het hoesje geen Nuketown 2025 staat zit hij er niet bij kwam ik achter.
Ja, het moet achterop staan. Dan zit er voucher in.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als op de achterkant van het hoesje geen Nuketown 2025 staat zit hij er niet bij kwam ik achter.
Bij mij was dat dus nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, het moet achterop staan. Dan zit er voucher in.
Geen probleem bij bol
Heb al antwoord op mijn mail:quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:49 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik zag bij de reviews dat meer mensen er last van hebben. 'K ga zo toch maar gelijk bellen.
Huh wat wordt daarmee bedoeld? Dat als je er geen dlc bij krijgt dat je pech hebt?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb al antwoord op mijn mail:
Een algemene richtlijn: als er bij de desbetreffende game een pre-order DLC zit, dan heeft u geluk, staat het er niet bij dan is de DLC op.
Wtf, hadden ze dan wel even eerder mogen zeggen
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb al antwoord op mijn mail:
Een algemene richtlijn: als er bij de desbetreffende game een pre-order DLC zit, dan heeft u geluk, staat het er niet bij dan is de DLC op.
Wtf, hadden ze dan wel even eerder mogen zeggen
Ja, ze zijn blijkbaar op die met DLCquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:09 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Huh wat wordt daarmee bedoeld? Dat als je er geen dlc bij krijgt dat je pech hebt?
Ik heb al een leuk mailtje teruggestuurd inderdaad. Dit slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:09 schreef Nestalgie het volgende:
[..]reageer dat ze op mogen flikkeren.
Dat slaat gewoon nergens op. Ik heb duidelijk de game met dlc besteld en ik heb nergens iets zien staan van op = op. Zelfs nog goed naar gekeken. Heb net gebeld, ik wordt later teruggebeld. Maar slecht nieuws dus eigenlijk al.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, ze zijn blijkbaar op die met DLC
wat stuurde je?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb al een leuk mailtje teruggestuurd inderdaad. Dit slaat echt nergens op.
Klopt. Ik heb ook naar ze gestuurd: anders had ik het spel net zo goed ergens anders kunnen bestellen. Ik heb het expres daar gedaan, omdat die DLC er dan bij zou zitten. Heel vreemd dit. Verder nog nooit problemen gehad met Bol.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:12 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dat slaat gewoon nergens op. Ik heb duidelijk de game met dlc besteld en ik heb nergens iets zien staan van op = op. Zelfs nog goed naar gekeken. Heb net gebeld, ik wordt later teruggebeld. Maar slecht nieuws dus eigenlijk al.
Ja leuk johquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:
PC versie installing. Zat gewoon een Nuketown code bij. Zonder pre-order gewoon gekocht.
Maar mag dit wel? Zonder het erbij te zetten bij de verkoop?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:31 schreef tompsv18 het volgende:
Ze hebben nog een keer gereageerd:
Wij vinden het erg vervelend voor u dat u het extraatje heeft gemist. Helaas zijn er velen u lange tijd voor gisteren voorgegaan om dit extraatje vooraf te bestellen. Helaas geldt hier ook OP=OP
![]()
Lijkt mij niet. Ik zag bij Bol.com geen OP=OP staan. Maarja, bij zulke bedrijven zal het wel in de voorwaarden staan dat ze altijd buiten schot blijven in deze situaties.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:33 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Maar mag dit wel? Zonder het erbij te zetten bij de verkoop?
Lijkt me niet. Ik heb dat ook nog duidelijk gecontroleerd. Maarja, wat doe je eraan...quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:33 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Maar mag dit wel? Zonder het erbij te zetten bij de verkoop?
Klaag ze aan danquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Ik heb dat ook nog duidelijk gecontroleerd. Maarja, wat doe je eraan...
Kan ik de Intertoys ook aanklagen dat er geen extra'tjes bij zaten zoals wel vermeld stond op de website. Dacht ook al dat dit een lokkertje was, heb nog extra gemaild en bevestiging gehad dat het aan mijn pakket toegevoegd was. Niet dus...quote:
Daar stond er gewoon bij op = op. Bij bol.com niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:40 schreef Blester het volgende:
[..]
Kan ik de Intertoys ook aanklagen dat er geen extra'tjes bij zaten zoals wel vermeld stond op de website. Dacht ook al dat dit een lokkertje was, heb nog extra gemaild en bevestiging gehad dat het aan mijn pakket toegevoegd was. Niet dus...
Ik ben een advocaat in opleidingquote:
Ik heb een bevestiging dat het aan mijn pakket is toegevoegd?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:40 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Daar stond er gewoon bij op = op. Bij bol.com niet.
Hoe duur ben jequote:Op dinsdag 13 november 2012 20:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben een advocaat in opleiding
Ook goed. Wat voor kans heb ik om een rechtzaak te winnen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben een advocaat in opleiding
Als jij bewijs hebt dat ze het zouden leveren en ook even in de algemene voorwaarden kijkt of er geen regeltjes zijn dat ze eronderuit kunnen komenquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:40 schreef Blester het volgende:
[..]
Kan ik de Intertoys ook aanklagen dat er geen extra'tjes bij zaten zoals wel vermeld stond op de website. Dacht ook al dat dit een lokkertje was, heb nog extra gemaild en bevestiging gehad dat het aan mijn pakket toegevoegd was. Niet dus...
oh da's wel lelijk ja.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:41 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik heb een bevestiging dat het aan mijn pakket is toegevoegd?
50% altijdquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:42 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ook goed. Wat voor kans heb ik om een rechtzaak te winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |